żeby zobrazować problem nagrałem filmik dodam jeszcze że obroty spadają ale po dłuższym czasie... tak jakby się zawieszał
" onclick="window.open(this.href);return false;
Cieknący gaźnik
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Cieknący gaźnik
Już Cie miałem pochwalić, za to że starasz sie fajnie opisac temat - wrzucasz filmy, ale tam nic nie widać.
Gdy masz te wysokie obroty, to zobacz czy trzpien silownika 3 pozycyjnego ze zdjecia numer 1 wypycha srubke -> otwiera przepustnice, czy tez jest przerwa miedzy tymi elementami i napisz, wtedy wykluczymy co nieco.
Gdy masz te wysokie obroty, to zobacz czy trzpien silownika 3 pozycyjnego ze zdjecia numer 1 wypycha srubke -> otwiera przepustnice, czy tez jest przerwa miedzy tymi elementami i napisz, wtedy wykluczymy co nieco.
Re: Cieknący gaźnik
Dzięki, ale nie miałem jak nagrać filmiku wcześniejszą porą - późno wracam z pracy. A co do gaźnika to poddałem się i kupiłem używany ze szrotu i problem z obrotami znikł ( chwała Panu ! ) obroty spadają ładnie ale coś jest z wężykami od podciśnienia bo chodzi nie równo porównywałem z moim gaźnikiem i całkiem inaczej są podpięte dlatego zwracam się z prośbą o jakiś schemat z tym bo szukałem ale niestety nie znalazłem.lokacz2 pisze:Już Cie miałem pochwalić, za to że starasz sie fajnie opisac temat - wrzucasz filmy, ale tam nic nie widać.
Gdy masz te wysokie obroty, to zobacz czy trzpien silownika 3 pozycyjnego ze zdjecia numer 1 wypycha srubke -> otwiera przepustnice, czy tez jest przerwa miedzy tymi elementami i napisz, wtedy wykluczymy co nieco.
Jeśli chodzi o trzpień to całkiem inaczej pracuje jak przy wcześniejszym gaźniku chowa się na wolnych zaś tam cały czas popychał tą "łape"
Pozdrawiam i dzięki Panowie za pomoc ! !
Dodam jeszcze że szukam schematu podłączenia wężyków podciśnienia do silnika o pojemności 1.6 Benzyna mocy 53,00 kW
ale nie znam jego oznaczenia
Cieknący gaźnik
daren67 miałem identyczny problem jak u ciebie i zauważyłem na filmiku ze od przodu z lewej strony wcisnąłeś jakby nastawnik do tyłu i obroty spady do normalnych ja rozwiązałem to w ten sposób że jakby to klapkę to wciskałeś złapałem drutem do tyłu żeby w ogóle nie poruszała się do przodu i obroty trzyma tak jak trzeba od około 2 msc ok narazie tak to rozwiązałem bo nie mogę nigdzie takiego gaźnika dostać dobrego i na razie tak zostawię bo niema co narzekać. Rozwiązanie mało profesjonalne ale na razie działa bezproblemowo
Re: Cieknący gaźnik
kamso567 pewnie bym tak zrobił ale niestety spóźniłeś się z tym sposobem bo akurat dzisiaj kupiłem używany kompletny gaźnik na szrocie za 80 zł i problem z zawyżającymi się obrotami znikł. Teraz tylko muszę odpowiednio powpinać wężyki podciśnienia ponieważ są pomieszane z tego co widzę ( co zaobserwowałem na fotkach w google ) ale szukam pełnego schematu bo nie wszystko dokładnie widać, ale i tak dzięki za zainteresowanie i chęć pomocy.kamso567 pisze:daren67 miałem identyczny problem jak u ciebie i zauważyłem na filmiku ze od przodu z lewej strony wcisnąłeś jakby nastawnik do tyłu i obroty spady do normalnych ja rozwiązałem to w ten sposób że jakby to klapkę to wciskałeś złapałem drutem do tyłu żeby w ogóle nie poruszała się do przodu i obroty trzyma tak jak trzeba od około 2 msc ok narazie tak to rozwiązałem bo nie mogę nigdzie takiego gaźnika dostać dobrego i na razie tak zostawię bo niema co narzekać. Rozwiązanie mało profesjonalne ale na razie działa bezproblemowo
Btw. Proszę jeszcze raz o schemat podciśnienia do tego gaźnika VW Golf 2 1988r 1.6 benzyna 53kW
Spokojnego wieczoru Pozdrawiam !! !!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości