Golf II 1.8 RP BG duże spalanie...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf II 1.8 RP BG duże spalanie...
Odkop z przed 3lat, Powinieneś dostać jakąś nagrodę za bycie archeologiem
- etz_prorider
- Mały gagatek
- Posty: 146
- Rejestracja: wt gru 16, 2014 23:30
- Lokalizacja: Kościerzyna
Golf II 1.8 RP BG duże spalanie...
Witam, pozwolę sobie odświeżyć temat.
Wczoraj kupiłem sobie drugą zabawkę golfa MK2 1.8RP czysta benzyna. Mój problem polega na tym, że jak chcę ruszyć nim z miejsca to tak, jakby nie miał siły, przerywa przy dodawaniu gazu i puszczaniu sprzęgła a na luzie silnik rewelacyjnie reaguje na gaz, o co może chodzić? podczas jazdy musze delikatnie dodawać gazu bo inaczej silnik zgaśnie jakby mu wyłączyć zapłon.
Co zrobiłem:
- Czyszczenie kopułki, świec, palca i przegląd instalacji WN,
- czyszczenie oraz regulacja TPS-u wg. tego tematu: forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82826 (bardzo pomocny )
- Reset ECU poprzez odłączenie klemy aku oraz wtyczki od ECU,
- sprawdzenie szczelności podstawy wtrysku - wszystko w porządku,
- sprawdzenie połączeń oraz napięć na TPS-ie, ustawione według w/w linku,
- podciśnienia na swoim miejscu.
Panowie powiedzcie czego jeszcze szukać? brakuje mi już pomysłów, przeczytałem cały w/w temat o regulacji TPS-u, jutro sprawdzę jeszcze czujniki temperatury 2-kolorowe i ustawienie TPS-u.
Czekam na odpowiedź i pozdrawiam
Wczoraj kupiłem sobie drugą zabawkę golfa MK2 1.8RP czysta benzyna. Mój problem polega na tym, że jak chcę ruszyć nim z miejsca to tak, jakby nie miał siły, przerywa przy dodawaniu gazu i puszczaniu sprzęgła a na luzie silnik rewelacyjnie reaguje na gaz, o co może chodzić? podczas jazdy musze delikatnie dodawać gazu bo inaczej silnik zgaśnie jakby mu wyłączyć zapłon.
Co zrobiłem:
- Czyszczenie kopułki, świec, palca i przegląd instalacji WN,
- czyszczenie oraz regulacja TPS-u wg. tego tematu: forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82826 (bardzo pomocny )
- Reset ECU poprzez odłączenie klemy aku oraz wtyczki od ECU,
- sprawdzenie szczelności podstawy wtrysku - wszystko w porządku,
- sprawdzenie połączeń oraz napięć na TPS-ie, ustawione według w/w linku,
- podciśnienia na swoim miejscu.
Panowie powiedzcie czego jeszcze szukać? brakuje mi już pomysłów, przeczytałem cały w/w temat o regulacji TPS-u, jutro sprawdzę jeszcze czujniki temperatury 2-kolorowe i ustawienie TPS-u.
Czekam na odpowiedź i pozdrawiam
- etz_prorider
- Mały gagatek
- Posty: 146
- Rejestracja: wt gru 16, 2014 23:30
- Lokalizacja: Kościerzyna
Golf II 1.8 RP BG duże spalanie...
EDIT:
Niebieski czujnik temperatury w króćcu przy normalnej temperaturze pracy wskazuje 271 Ohm a czerwony/brązowy nie ma w ogóle przejścia i nic miernik nie wskazuje, mam rozumieć że jest uszkodzony?
Druga sprawa, po zejściu do kanału sprawdzić, czy druga pompa czasem nie przerywa w trakcie jazdy okazało się, że pompa jest całkowicie odłączona od napięcia sterującego i jest pominięta w układzie, wymontowałem cały zespół, wylałem benzynę z obudowy i wykręciłem pompkę, przejście ma ale niestety nie pracuje w ogóle i chyba w tym leży główny problem.
Kolejna sprawa to Sonda lambda. Wskazuje na rozgrzanym silniku 0.44V, czy takie napięcie jest odpowiednie?
Niebieski czujnik temperatury w króćcu przy normalnej temperaturze pracy wskazuje 271 Ohm a czerwony/brązowy nie ma w ogóle przejścia i nic miernik nie wskazuje, mam rozumieć że jest uszkodzony?
Druga sprawa, po zejściu do kanału sprawdzić, czy druga pompa czasem nie przerywa w trakcie jazdy okazało się, że pompa jest całkowicie odłączona od napięcia sterującego i jest pominięta w układzie, wymontowałem cały zespół, wylałem benzynę z obudowy i wykręciłem pompkę, przejście ma ale niestety nie pracuje w ogóle i chyba w tym leży główny problem.
Kolejna sprawa to Sonda lambda. Wskazuje na rozgrzanym silniku 0.44V, czy takie napięcie jest odpowiednie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości