Strona 2 z 3

Poprawa osiągów

: ndz maja 13, 2012 12:37
autor: hansik_hansik
Mi chodzi o to by samemu zrobić. Bo tapicer pewnie dużo skasuje a mnie nie stac na to. Wole samemu to zrobić.

Poprawa osiągów

: pn maja 14, 2012 23:02
autor: marcinek84
hansik_hansik, jeśli nie jeździsz po autostradach to możesz wrzucić krótszą skrzynie i BLOSa do LPG a poczujesz różnicę :)
Co do boczków to w FAQ jest temat jak obić boczki skórą.

Poprawa osiągów

: śr maja 16, 2012 10:50
autor: hansik_hansik
Skrzyni nie zmienie bo często jeżdzę na drogach szybkiego ruchu wiec odpada.

Sorki za głupie pytanie ale co daje ten BLOS do LPG?

Poprawa osiągów

: śr maja 16, 2012 12:20
autor: marcinek84
BLOS jest czymś w rodzaju gaźnika do gazu - zamiast tradycyjnego miksera. Przy poprawnym ustawieniu gazu spalanie mam takie samo jak na tradycyjnym mikserze, niektórzy nawet mają mniejsze. Plusy BLOSa: samochód lepiej przyśpiesza, czuć bardziej reakcję na wciśnięcie gazu oraz więcej mocy na wyższych obrotach, skład mieszanki jest bliższy optymalnemu niż w przypadku miksera, to lepsza reakcja silnika powoduje, że jeździ się dynamiczniej i zużycie paliwa pozostaje podobne jak wcześniej, brak strzałów w dolot przy poprawnym ustawieniu. Dokładne informacje o BLOSie zawarte są w najnowszej instrukcji do pobrania z adresu http://lpg-forum.pl/download/file.php?id=5019" onclick="window.open(this.href);return false; oraz wystarczy wygooglać bo i na forum sporo jest :bigok:

Poprawa osiągów

: pn maja 21, 2012 12:39
autor: hansik_hansik
Tylko strasznie drogi jest. Warto 400 zł wydać na ten gaźnik do golfa II ??

Poprawa osiągów

: pn maja 21, 2012 15:05
autor: barto125
Jeśli Cię stać i znajdziesz kogoś, kto Ci to wyreguluje, to warto.

Poprawa osiągów

: pn maja 21, 2012 15:39
autor: jhosef
Po pierwsze to mamy dział speed do omawiania takich tematów. Po drugie najlepszym sposobem na podniesienie mocy PN jest... wymiana silnika na mocniejszy.
Nic się szczególnego z tym nie da zrobić.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... n#p5402815" onclick="window.open(this.href);return false;

Poprawa osiągów

: wt maja 13, 2014 18:59
autor: hansik_hansik
Witam ,
Sorki że dopiero teraz , ale jakoś dawno mnie nie było tu :)
To tak , troszkę golfik się zmienił , ale ten gaźnik nadal tkwi w aucie , ech myślałem nad wsadzeniem jednopunkta od RP 1.8 boczki obiłem :) Plany autka wrzucę później

Poprawa osiągów

: śr maja 14, 2014 19:00
autor: hansik_hansik
Myślałem na wymianą Gaźnika w mojej pn-ce na monowtrysk od RP , tylko moje następujące pytanie to z instalacją gazową jak ją później podłączyć ? dużo zmian będę musiał przeprowadzić ?

Poprawa osiągów

: sob maja 17, 2014 09:03
autor: ozzy1979
hansik_hansik pisze:Myślałem na wymianą Gaźnika w mojej pn-ce na monowtrysk od RP , tylko moje następujące pytanie to z instalacją gazową jak ją później podłączyć ?
I co ci to da, skoro dalej masz silnik zmulony lpg?? Choćbyś załozył tam wtrysk od Pontiaca Firebirda V8 to dalej masz lpg, dalej masz więc zmulony silnik. Chcesz lepszych osiągów? Wywal gaz, doprowadź silnik do porządku i bedziesz zaskoczony.

Poprawa osiągów

: sob maja 17, 2014 21:24
autor: hansik_hansik
Powiem tak , na gazie wcale nie jest zamulony , a wręcz przeciwnie , Jak masz coś do lpg to się nie odzywaj ,
A po2 chodzi mi o to by na benie nie był zamulony - bo na benie jest zamulony przez ten gaźnik

Poprawa osiągów

: sob maja 17, 2014 21:30
autor: Hubi14
czy ja wiem czy 2EE zamula silnik, ja tam mam akurat gaźnik sprawny i auto cieka aż miło, a mam w automacie to na kołach mam mniej mocy niż manual a nie narzekam, jak na 70 kucy to jeździ aż miło :)

Poprawa osiągów

: ndz maja 18, 2014 08:29
autor: ozzy1979
hansik_hansik pisze:Powiem tak , na gazie wcale nie jest zamulony , a wręcz przeciwnie
Czyli masz kibel zamiast układu zasilania benzyną. Pierwszy raz słyszę, aby silnik na zwężce w dolocie nie był zmulony - istny cud po prostu :rotfl:
hansik_hansik pisze:Jak masz coś do lpg to się nie odzywaj ,
Bo co??? Cenzura wróciła???
hansik_hansik pisze:A po2 chodzi mi o to by na benie nie był zamulony - bo na benie jest zamulony przez ten gaźnik
Większych bzdur dawno nie czytałem. Zamulony silnik przez gaźnik... To DOPROWADŹ gaźnik do porządku i bedzie chodził tak, jak ma chodzić.
Hubi14 pisze:ja tam mam akurat gaźnik sprawny i auto cieka aż miło
No własnie - sprawny układ zasilania i sprawny silnik i wszystko lata, że aż miło.
Hubi14 pisze:a mam w automacie to na kołach mam mniej mocy niż manual
Ale do setki będziesz szybszy niż analogiczny z manualem. :pub:

Poprawa osiągów

: ndz maja 18, 2014 11:35
autor: barto125
ozzy1979 pisze:Czyli masz kibel zamiast układu zasilania benzyną. Pierwszy raz słyszę, aby silnik na zwężce w dolocie nie był zmulony - istny cud po prostu :rotfl:
Dobrze założona instalacja nie ma żadnych zwężek.
ozzy1979 pisze:Bo co??? Cenzura wróciła???
Nie, za krytykowanie układu zasilania nie związanego z tematem powinien być warn z miejsca.
ozzy1979 pisze:Większych bzdur dawno nie czytałem. Zamulony silnik przez gaźnik... To DOPROWADŹ gaźnik do porządku i bedzie chodził tak, jak ma chodzić.
Tak, pierburg 2ee akurat zamula silnik, jak wytłumaczysz lepsze osiągi na tym samy silniku przy założonym weberze lub monowtrysku?
ozzy1979 pisze:No własnie - sprawny układ zasilania i sprawny silnik i wszystko lata, że aż miło.
Tak, i to nie ważne, czy to bena, lpg czy diesel.
ozzy1979 pisze:Ale do setki będziesz szybszy niż analogiczny z manualem. :pub:
I tu się zgodzę częściowo, wszystko zależy jaka skrzynia i jaki kierowca.