1.3 MH dużo pali

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Jarcage
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw kwie 30, 2009 22:26
Lokalizacja: Dobrzany
Kontakt:

1.3 MH dużo pali

Post autor: Jarcage » ndz cze 10, 2012 13:38

witam chcialbym sie podłączyć pod temat, tez mam taki problem ze swoim 1.3MH, zapłon ustawiłem, ewidentnie czuć i widać paliwo z tłumika, na wolnych obrotach leje sie z rury.. doradzicie co zrobić z tym gaźnikiem? jaki gaźnik moze pasować zamiast tego pierburga?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

1.3 MH dużo pali

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 10, 2012 14:58

Poczytać forum i naprawić. Z tłumika napewno nie leje się paliwo tylko woda. Zacznij od membrany zaworu wzbogacania mieszanki i kontroli siłownika pull down szczegóły w wyszukiwarce.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ozzy1979

Zamiast naśmiewać się, doradźcie.

Post autor: ozzy1979 » ndz cze 10, 2012 16:05

Skoro dla niektórych norma jest, że Mk2 1,3 pali 10-14 l/100 to oznacza, że albo jeźdzą trupami, albo z gazem w podłodze.
Do autora watku - pali stanowczo za dużo, przy ekonomicznej jeździe w trasie 80-100 km/h bez przyspieszeń powinien właśnie spalić około 6 litrów. W mieście zimą móże dojść do 10 na krótkich odcinkach. Nie słuchaj banialuków, że masz się przyzwyczaić, bo ludzie nie wiedzą o czym piszą. Skoro mój 1,8 GX podczas jazdy w trasie 90 km - 100 km/h (na długiej skrzyni) spalic potrafi 6,3 l/100, to twój powinien podobnie. Dodam więcej - mam jeszcze amerykana z silnikiem 5,2 l benzyna i podczas ekonomicznej jazdy 100 km/h w długiej trasie spalił mi 11,5 l/100. I mam gdzieś, czy ktoś w to wierzy czy nie. Moja rada: zacznij od analizy spalin w dobrym zakładzie moto, ale takim, w którym mechanik potrafi zinterpretować wyniki urządzenia pomiarowego. Potem czas na regulację/naprawę gaźnika. jesli masz blisko do Wrocławia, moge polecić świetny zakład diagnostyki.



ozzy1979

1.3 MH dużo pali

Post autor: ozzy1979 » ndz cze 10, 2012 16:09

sliwka90 pisze:Ja jak jechałem takim to miasto 13 i kropli mniej a jechałem ecodriver a trasa 7.3 i przy 90 km/h
Znaczy się trupem jechałeś. Na podstawie jednego trupa generalizujesz, że 1,3 pali srednio 10 l/100?



Awatar użytkownika
alex_7692
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 748
Rejestracja: sob sty 14, 2012 16:09
Lokalizacja: Grudziądz/ Toruń

1.3 MH dużo pali

Post autor: alex_7692 » ndz cze 10, 2012 21:12

Obecnie mam spalanie 7.5 l w mieście.. Jednak da się zejść niżej.. Ogarnę jeszcze świece i wtedy do końca zobaczę ile pali. Na trasie powinien zejść do 6.5 tak myślę..


Moje MKII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452768" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

ozzy1979

Co do świec

Post autor: ozzy1979 » pn cze 11, 2012 18:48

w moim 1,8 GX miałem początkowo dedykowane Championy jednoelektrodowe. Chodził dobrze, nic się nie działo, odpalał od razu itd. Ale ja lubię eksperymenty i kupiłem wyczynowe Beru Ultra X Titanium (albo Platinium) 4-ro elektrodowe (gdzie dwie elektrody maja inna wysokość i grubość niż dwie pozostałe). Teraz to bajka. Silnik szybciej reaguje na kopnięcie w gaz, Zapala natychmiast. Ogólnie przyjemniej chodzi. Nie sa to tanie świece, ale z czystym sumieniem polecam - u mnie w obu autach się sprawdziły.
PS. Jak widzisz, 1,3 może palic mniej. Załóż też dobre kable zapłonowe (z zyłą miedzianą) i zobaczysz różnicę w kulturze pracy.



Awatar użytkownika
alex_7692
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 748
Rejestracja: sob sty 14, 2012 16:09
Lokalizacja: Grudziądz/ Toruń

1.3 MH dużo pali

Post autor: alex_7692 » pn cze 11, 2012 21:03

W kulturze pracy to u mnie już nie pomogą kable :jezor: bo słychać trochę zawory :? orientujesz się czy może czy (nie wiem jak to nazwać) "zużyta głowica" lub brak ciśnienia na tłokach (jeszcze nie sprawdzałem) mogą mieć wpływ na spalanie?


Moje MKII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452768" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

ozzy1979

Re: 1.3 MH dużo pali

Post autor: ozzy1979 » pn cze 11, 2012 21:47

Wszystko ma wpływa na moc i na spalanie. Nawet wilgotnośc powietrza i jego teperatura. Więc tak:
1. Zmierz cisnienie sprężania (ma być w miarę równe)
2. Wsadz placa w dupę golfiny (czyli wsadz palca w rurę wydechową i lekko potrzyj). Jak wyciagniesz duzo sadzy (a najgorzej jak tłustej) to wiesz, że masz złe spalanie. Jesli nie żre oleju to trzeba ustawić skład mieszanki i zapłon. Jak żre to kaplica. generalnie powinieneś miec na palcu lekki osad sadzy, dosłownie lekki.
3. Jesli masz blisko do Wrocławia to jedź do firmy Jetronik. To geniusze w diagnostyce silników.



Awatar użytkownika
alex_7692
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 748
Rejestracja: sob sty 14, 2012 16:09
Lokalizacja: Grudziądz/ Toruń

1.3 MH dużo pali

Post autor: alex_7692 » wt cze 12, 2012 17:51

ozzy1979, Ciśnienie sprawdzę jakoś w najbliższym czasie, w rurze wydechowej nie mam dużo sadzi, lekko osmolony tylko. Gaźnik miałem ogarnięty także z nim nie powinno być kłopotów, gorzej martwię się o głowice bo słychać, ale sprawdzę jeszcze te świece może już się kończą choć nie mam pewności bo odpala mi ładnie. Nie, nie do Wrocławia mam jakieś 350 km :kac:


Moje MKII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452768" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

sliwka90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:36

1.3 MH dużo pali

Post autor: sliwka90 » śr lip 18, 2012 15:28

Nie no ozzy1979 weź lepiej nić nie pisz, wiem temat już dawno temu był ale jak to czytam to padam wyczynowe Beru Ultra X Titanium (albo Platinium) 4-ro elektrodowe zal wyczynowe świece heheheheh po drugie wsadź palca w dupę golfiny beż komentarza :banghead: :banghead: :banghead: a po 3 po co jetronik?? a to jedź do firmy Jetronik. To geniusze w diagnostyce silników 1.3 MH to Gaźnik to nie wiem po co diagnostyka :banghead:



Awatar użytkownika
VWiater
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 414
Rejestracja: śr wrz 25, 2013 13:07
Lokalizacja: Kraków

1.3 MH dużo pali

Post autor: VWiater » śr lut 25, 2015 01:01

Moj 1.3CAT 2G palił nawet 13l w zimie, zszedł do 10l, teraz założyłem lpg i pali 8l/100km ale gazu :bajer:


Założyłeś temat z problemem swojego auta i ktoś Ci pomógł? Czuj się zobowiązany napisać co było przyczyną problemu i w jaki sposób go rozwiązałeś!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości