GTI 1.8 PF przerywa/szarpie
: czw wrz 13, 2012 08:49
O wtryskiwaczach masz wspomniane wyżej, mogą mieć nieszczelne gumki.
Podstawowy czujnik do PF to przepływomierz. Opisy sprawdzania (tak samo dla silników 2E z mk3, PB, PF) masz na forum.
Zapłon ustawia się w tym silnik przy 2200 obrotów ze zdjęta wtyką czujnika temperatury, sam ten niebieski czujnik do sprawdzenia omomierzem. Przy wtrysku są styczniki - proste na zasadzie włącz i wyłącz przy otwieraniu przepustnicy, tez do sprawdzenia
Podstawowy czujnik do PF to przepływomierz. Opisy sprawdzania (tak samo dla silników 2E z mk3, PB, PF) masz na forum.
Zapłon ustawia się w tym silnik przy 2200 obrotów ze zdjęta wtyką czujnika temperatury, sam ten niebieski czujnik do sprawdzenia omomierzem. Przy wtrysku są styczniki - proste na zasadzie włącz i wyłącz przy otwieraniu przepustnicy, tez do sprawdzenia