gaśnie na ciepłym silniku

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pancerniak665
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 472
Rejestracja: śr maja 26, 2010 08:24
Lokalizacja: Olsztyn

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: pancerniak665 » ndz gru 12, 2010 21:00

prawdopodobnie bo za spalanie m.in jest odpowiedzialna


http://img831.imageshack.us/img831/96/abcd0007j.th.jpg

Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: ostry » ndz gru 12, 2010 21:03

jutro pojadę nim do pracy. jeżeli wszystko będzie w porządku to sonda do wymiany



Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: ostry » pn gru 13, 2010 08:53

dzień dobry. pojechałem samochodem do pracy i zaczął się znowu psuć. gaźnik który posiadam nie wygląda mi na 2ee. na podstawie sondy lambda oceniłem że to właśnie pierburg 2ee. dziwiło mnie zawsze dlaczego mam tyle nie podpiętych wtyczek w okolicy gaźnika, już wiemy ze kiedyś tam był :(



Awatar użytkownika
pancerniak665
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 472
Rejestracja: śr maja 26, 2010 08:24
Lokalizacja: Olsztyn

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: pancerniak665 » pn gru 13, 2010 09:30

kolego cóż mam powiedzieć.powinieneś się cieszyć że poprzedni właściciel po zmianie gaźnika nie poobcinał tych wszystkich sterczących wtyczek.Jak kupiłem pierwszego golfa właśnie tak było(cyrk na kołach :grin: )
Tak mi do głowy przyszło teraz.Sprawdzałeś przepływke czy działa poprawnie?Jak wiesz co i jak to wyczyść przepływomierz ale jak tego nigdy nie robiłeś to niech to zrobi mechanior co się na tym zna bo możesz rozkalibrować i wtedy :ass: trzeba ustawiać :shock:
i daj foto silnika bo tylko gdybamy co może być a ja już nie pamiętam jak tam pod machą to wygląda


http://img831.imageshack.us/img831/96/abcd0007j.th.jpg

Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: ostry » pn gru 13, 2010 15:04

http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1210/dsc01869dd04.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1210/dsc01871a6fd.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
zaraz po odpaleniu

http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1210/dsc018897235.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
po zagrzaniu

http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1210/dsc0188378f3.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
czy te kopcenie to wina przelotowego?

http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1210/dsc01873584c.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
czujniki w króćcu

http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1210/dsc018861ead.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1210/dsc018789aab.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1210/dsc0188714c4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: ostry » pn gru 13, 2010 15:08

jeżeli chodzi o przepływomierz to proszę o jakieś wskazówki



damiano1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: ndz mar 14, 2010 21:55
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: damiano1987 » pn gru 13, 2010 16:05

Adamo to twoj gofer? gdzie masz osłone rozrzadu? PN nie ma przepływomierza kolega Pancerniak sie pomyslil :bajer: trzeba poszukac wtyczek i popodpinac kable bo moze byc nie podlaczone np. podgrzewanie mieszanki i beda cuda i nie widy sie dzialy


VW-i jedziesz dalej :)

Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: ostry » pn gru 13, 2010 16:35

tak mój. osłona rozrządu leży w piwnicy, nie ma kiedy tego założyć. jest kilka wtyczek ale to chyba od ecotronica
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1210/dsc0187910f4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; tu następna http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1210/dsc01887ee68.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: ostry » pn gru 13, 2010 22:22

nie miał nikt podobnych problemów?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: Paweł Marek » pn gru 13, 2010 22:48

adamo55, odczytaj numery gaźnika i zapodaj, są nad wypukłym napisem Pierburg, małe cyferki na pokrywie gaźnika. Jest zapewne swap z Pierburga 2EE na jakiś inny, podaj dokładne numer może jest w ogóle od auta od innej pojemności. Od razu widzę marsz marsz z wężykami podciśnieniowymi, np źle podpięty zawór elektroczasowy. Mógłbyś tez dać foto po zdjęciu pokrywy filtra. Zdaje się to Pierburg 2E2 w wersji zubożonej :) bez siłownika 3-połóżeniowego


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: ostry » wt gru 14, 2010 10:44

http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1210/dsc01895438d.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1210/dsc01896de5b.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

czeka mnie chyba spory wydatek?



Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: ostry » śr gru 15, 2010 07:04

dalej nie daje mi spokoju to że z lewej strony podszybia gdy przyciskam na gaz to słychać jakiś sterownik/przekaźnik jak się włącza i wyłącza. co mam z tym gaźnikiem zrobić, jaki kupić czy co?



Awatar użytkownika
pancerniak665
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 472
Rejestracja: śr maja 26, 2010 08:24
Lokalizacja: Olsztyn

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: pancerniak665 » śr gru 15, 2010 14:03

a bezpieczniki sprawdzałeś?może te strzały to spawanie bezpiecznika jakiegoś np podgrzewania gaźnika


http://img831.imageshack.us/img831/96/abcd0007j.th.jpg

Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: ostry » śr gru 15, 2010 16:58

przysłuchiwałem się dokładnie i ten dźwięk nie dochodzi ze skrzynki z bezpiecznikami. nie wiem co robić :( odpaliłem go dzisiaj i chyba z 15min chodził na wolnych obrotach i nie zgasł. wyjąłem akumulator bo mrozy idą.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości