Strona 2 z 2

2E2 bardzo źle odpala

: sob gru 18, 2010 00:22
autor: michallodz
jaka kopulka?:) tym co w srodku ma ta spiralke?

2E2 bardzo źle odpala

: sob gru 18, 2010 10:37
autor: Paweł Marek
Ano, część 26 http://www.gaznik.pl/schemat_ideowy_pierburg_2e2.html" onclick="window.open(this.href);return false;

2E2 bardzo źle odpala

: pn gru 20, 2010 12:07
autor: michallodz
No dobra to jak jutro znajde chwile czasu to moze rusze troche w lewo bo ostatnie spalanie gazu wyszlo mi uwaga... 18l :D zawsze bylo duzo bo okolo 15 ale nie 18 :)
pozdr

2E2 bardzo źle odpala

: pn gru 20, 2010 20:22
autor: Paweł Marek
nie no co ty od tego takie spalanie LPG nie wychodzi. Skręć śrubę na wężu do momentu aż wyczujesz że robi się słabszy i jeśli silnik jest ogólnie sprawny to tyle w temacie spalania LPG

2E2 bardzo źle odpala

: pn gru 20, 2010 20:31
autor: michallodz
na benzynie chodzi zajebiscie wiec zakladam ze to nie wina silnika, reduktor byl regenerowany i byl zakladany inny nawet na probe dwa rozne miksery i spalanie jak bylo 15l jak kupilem tak przez dwa lata sie uutrzymuje a bylo jzu robione wszystko a jak skrece na wezu srube to auto w ogole nie jedzie a pali 13,5l wiec wole dolozyc te 3zł zeby to jakos w ogole jezdzilo

2E2 bardzo źle odpala

: pn gru 20, 2010 22:07
autor: Paweł Marek
dla mnie jest to rzecz niemożliwa która się stała możliwą. 8 litrów w trasie do 10 litrów na krótkich jazdach to jest tyle ile paliła moja jetka na tym gaźniku. Może masz aż tak rozkręcony reduktor że na wolnych za dużo paliwa zżera

2E2 bardzo źle odpala

: wt gru 21, 2010 01:27
autor: michallodz
Na trasie pali zajebiscie w tym roku w lipcu jechalem lodz - poznan i z powrotem i przy 4 biegowej skrzyni wiec byl na 4 dosyc wysoko krecony caly czas spalil mi 8l :)
a na codzienie jezdze tylko po miescie i to caly czas w korkach bo juz nie pamietam kiedy ostatnio przelecialem sobie przez miasto bez stania godzine w korku :)
a rozkrecony reduktor to chodzi Ci o za bardzo rozkrecona srube od skladu mieszanki?

2E2 bardzo źle odpala

: wt gru 21, 2010 18:48
autor: Jarcage
ja mam podobny problem, ztym ze gasnie przy rozruchu i zbyt dlugo ssanie chodzi wiec napewno skorzystam z informacji podanych przez was;)

Re: 2E2 bardzo źle odpala

: śr gru 22, 2010 22:17
autor: grzecho87
Witam. Widzę, że temat żyje i cały czas toczy się dyskusja. Chciałem zadać Wam kilka pytań w związku z gaźnikiem 2e2. Dzięki Waszym postom wiele się dowiedziałem ale...jest jeszcze kilka niewyjaśnionych rzeczy.Mam silnik 1.6 PN, w oryginale miałem gaźnik 2ee, który z czasem zaczął szwankować dlatego zamieniłem go na 2e2 z silnika o oznaczeniu EZ.jednak nie był on kompletny, brakowało w nim siłownika 3-położeniowego i tak jeździłem przez 2 lata.dokupilem ten silownik i podpiąłęm podciśnienia zgodnie ze schematem ale wydaje mi się że dalej mój 2e2 nie jest kompletny ponieważ nie mam tego zielonego zbiorniczka.
A więc moje pytania:
1. Gdzie mam podłączyć przewód, który wychodzi z tej dyszy w czerwonym kółku?
Obrazek

2.jak poruszyć tą śrubkę w czerwonym kwadracie? Chcę to zrobić ponieważ nawet po wkręceniu śruby z tyłu siłownika 3-położeniowego i tak zostaje szczelina 1-2mm pomiędzy trzpieniem.i czy można zmienić ustawienie tej śrubki w czerwonym kółku?
Obrazek

3.Przy wymontowanym gaźniku jakie ma być odchylenie tej przesłony?u mnie jest zamknięta i czy mam ją wyregulować tą małą śrubką z tyłu siłownika pulldown tak aby miała 4mm?
Obrazek

4. jakie ma być uchylenie przepustnicy z prawej strony przy wyjętym gaźniku?u mnie jak widać jest to mniej niż 1mm.
Obrazek

2E2 bardzo źle odpala

: śr gru 22, 2010 23:58
autor: Paweł Marek
Obrazek http://www.ruddies-berlin.de/bilder_2E2 ... kung14.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
ze strony http://www.ruddies-berlin.de/2E2Wirkungsweise.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
ad1 zaślep
ad 2 - spryskaj penetratorem i kombinerkami - ale nie tykaj tego póki nie przeczytasz opisu ustawiania podwyższonych obrotów biegu jałowego na 3000/min - znajdziesz tekst "niedomagania Pierburga 2E2 " który ci to wyjaśni
ad 3 na wymontowanym lub na zgaszonym silniku zamknięta, szparka ok 4 mm mam być tuż po uruchomieniu zimnego silnika i wówczas ją regulujesz śrubką z tyłu(uchyla ją siłownik pull down)
ad 4 to jest przepustnica I stopnia - czyli połączona z linką gazu. Ten wymiar jest niepotrzebny to się ustawia regulując gaźnik szparka zależy od wielu rzeczy, od temperatury (działanie elementu woskowego), od aktualnej pozycji siłownika 3-położeniowego, od ustawienia śróbki z drugiej fotki - tym się nie interesuj.
Problem to jest odpowiednie ustawienie przepustnicy II stopnia, lepiej tego nie ruszać, w razie czego opis tego jest ale długi i znajdziesz go w necie.
Co do baniaczka: jego wężyk idzie do trójniczka, z niego jeden koniec do zewnętrznego króćća pull down, drugi poprzez zaworek kierunkowy (zastawkę) do węża serwa

Re: 2E2 bardzo źle odpala

: wt mar 17, 2015 00:20
autor: VWiater
Paweł Marek pisze:... Kręcąc imbusem z przodu siłownika psujemy jego ustawienie fabryczne. Wracamy do niego są ślady z lakieru zabezpieczającego.
A jak ustawic w nowym toprana?