2E2 bardzo źle odpala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 232
- Rejestracja: ndz sie 01, 2010 22:03
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
2E2 bardzo źle odpala
Ano, część 26 http://www.gaznik.pl/schemat_ideowy_pierburg_2e2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Ma gadane
- Posty: 232
- Rejestracja: ndz sie 01, 2010 22:03
2E2 bardzo źle odpala
No dobra to jak jutro znajde chwile czasu to moze rusze troche w lewo bo ostatnie spalanie gazu wyszlo mi uwaga... 18l zawsze bylo duzo bo okolo 15 ale nie 18
pozdr
pozdr
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
2E2 bardzo źle odpala
nie no co ty od tego takie spalanie LPG nie wychodzi. Skręć śrubę na wężu do momentu aż wyczujesz że robi się słabszy i jeśli silnik jest ogólnie sprawny to tyle w temacie spalania LPG
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Ma gadane
- Posty: 232
- Rejestracja: ndz sie 01, 2010 22:03
2E2 bardzo źle odpala
na benzynie chodzi zajebiscie wiec zakladam ze to nie wina silnika, reduktor byl regenerowany i byl zakladany inny nawet na probe dwa rozne miksery i spalanie jak bylo 15l jak kupilem tak przez dwa lata sie uutrzymuje a bylo jzu robione wszystko a jak skrece na wezu srube to auto w ogole nie jedzie a pali 13,5l wiec wole dolozyc te 3zł zeby to jakos w ogole jezdzilo
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
2E2 bardzo źle odpala
dla mnie jest to rzecz niemożliwa która się stała możliwą. 8 litrów w trasie do 10 litrów na krótkich jazdach to jest tyle ile paliła moja jetka na tym gaźniku. Może masz aż tak rozkręcony reduktor że na wolnych za dużo paliwa zżera
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Ma gadane
- Posty: 232
- Rejestracja: ndz sie 01, 2010 22:03
2E2 bardzo źle odpala
Na trasie pali zajebiscie w tym roku w lipcu jechalem lodz - poznan i z powrotem i przy 4 biegowej skrzyni wiec byl na 4 dosyc wysoko krecony caly czas spalil mi 8l
a na codzienie jezdze tylko po miescie i to caly czas w korkach bo juz nie pamietam kiedy ostatnio przelecialem sobie przez miasto bez stania godzine w korku
a rozkrecony reduktor to chodzi Ci o za bardzo rozkrecona srube od skladu mieszanki?
a na codzienie jezdze tylko po miescie i to caly czas w korkach bo juz nie pamietam kiedy ostatnio przelecialem sobie przez miasto bez stania godzine w korku
a rozkrecony reduktor to chodzi Ci o za bardzo rozkrecona srube od skladu mieszanki?
2E2 bardzo źle odpala
ja mam podobny problem, ztym ze gasnie przy rozruchu i zbyt dlugo ssanie chodzi wiec napewno skorzystam z informacji podanych przez was;)
Re: 2E2 bardzo źle odpala
Witam. Widzę, że temat żyje i cały czas toczy się dyskusja. Chciałem zadać Wam kilka pytań w związku z gaźnikiem 2e2. Dzięki Waszym postom wiele się dowiedziałem ale...jest jeszcze kilka niewyjaśnionych rzeczy.Mam silnik 1.6 PN, w oryginale miałem gaźnik 2ee, który z czasem zaczął szwankować dlatego zamieniłem go na 2e2 z silnika o oznaczeniu EZ.jednak nie był on kompletny, brakowało w nim siłownika 3-położeniowego i tak jeździłem przez 2 lata.dokupilem ten silownik i podpiąłęm podciśnienia zgodnie ze schematem ale wydaje mi się że dalej mój 2e2 nie jest kompletny ponieważ nie mam tego zielonego zbiorniczka.
A więc moje pytania:
1. Gdzie mam podłączyć przewód, który wychodzi z tej dyszy w czerwonym kółku?
2.jak poruszyć tą śrubkę w czerwonym kwadracie? Chcę to zrobić ponieważ nawet po wkręceniu śruby z tyłu siłownika 3-położeniowego i tak zostaje szczelina 1-2mm pomiędzy trzpieniem.i czy można zmienić ustawienie tej śrubki w czerwonym kółku?
3.Przy wymontowanym gaźniku jakie ma być odchylenie tej przesłony?u mnie jest zamknięta i czy mam ją wyregulować tą małą śrubką z tyłu siłownika pulldown tak aby miała 4mm?
4. jakie ma być uchylenie przepustnicy z prawej strony przy wyjętym gaźniku?u mnie jak widać jest to mniej niż 1mm.
A więc moje pytania:
1. Gdzie mam podłączyć przewód, który wychodzi z tej dyszy w czerwonym kółku?
2.jak poruszyć tą śrubkę w czerwonym kwadracie? Chcę to zrobić ponieważ nawet po wkręceniu śruby z tyłu siłownika 3-położeniowego i tak zostaje szczelina 1-2mm pomiędzy trzpieniem.i czy można zmienić ustawienie tej śrubki w czerwonym kółku?
3.Przy wymontowanym gaźniku jakie ma być odchylenie tej przesłony?u mnie jest zamknięta i czy mam ją wyregulować tą małą śrubką z tyłu siłownika pulldown tak aby miała 4mm?
4. jakie ma być uchylenie przepustnicy z prawej strony przy wyjętym gaźniku?u mnie jak widać jest to mniej niż 1mm.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
2E2 bardzo źle odpala
Obrazek http://www.ruddies-berlin.de/bilder_2E2 ... kung14.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
ze strony http://www.ruddies-berlin.de/2E2Wirkungsweise.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
ad1 zaślep
ad 2 - spryskaj penetratorem i kombinerkami - ale nie tykaj tego póki nie przeczytasz opisu ustawiania podwyższonych obrotów biegu jałowego na 3000/min - znajdziesz tekst "niedomagania Pierburga 2E2 " który ci to wyjaśni
ad 3 na wymontowanym lub na zgaszonym silniku zamknięta, szparka ok 4 mm mam być tuż po uruchomieniu zimnego silnika i wówczas ją regulujesz śrubką z tyłu(uchyla ją siłownik pull down)
ad 4 to jest przepustnica I stopnia - czyli połączona z linką gazu. Ten wymiar jest niepotrzebny to się ustawia regulując gaźnik szparka zależy od wielu rzeczy, od temperatury (działanie elementu woskowego), od aktualnej pozycji siłownika 3-położeniowego, od ustawienia śróbki z drugiej fotki - tym się nie interesuj.
Problem to jest odpowiednie ustawienie przepustnicy II stopnia, lepiej tego nie ruszać, w razie czego opis tego jest ale długi i znajdziesz go w necie.
Co do baniaczka: jego wężyk idzie do trójniczka, z niego jeden koniec do zewnętrznego króćća pull down, drugi poprzez zaworek kierunkowy (zastawkę) do węża serwa
ze strony http://www.ruddies-berlin.de/2E2Wirkungsweise.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
ad1 zaślep
ad 2 - spryskaj penetratorem i kombinerkami - ale nie tykaj tego póki nie przeczytasz opisu ustawiania podwyższonych obrotów biegu jałowego na 3000/min - znajdziesz tekst "niedomagania Pierburga 2E2 " który ci to wyjaśni
ad 3 na wymontowanym lub na zgaszonym silniku zamknięta, szparka ok 4 mm mam być tuż po uruchomieniu zimnego silnika i wówczas ją regulujesz śrubką z tyłu(uchyla ją siłownik pull down)
ad 4 to jest przepustnica I stopnia - czyli połączona z linką gazu. Ten wymiar jest niepotrzebny to się ustawia regulując gaźnik szparka zależy od wielu rzeczy, od temperatury (działanie elementu woskowego), od aktualnej pozycji siłownika 3-położeniowego, od ustawienia śróbki z drugiej fotki - tym się nie interesuj.
Problem to jest odpowiednie ustawienie przepustnicy II stopnia, lepiej tego nie ruszać, w razie czego opis tego jest ale długi i znajdziesz go w necie.
Co do baniaczka: jego wężyk idzie do trójniczka, z niego jeden koniec do zewnętrznego króćća pull down, drugi poprzez zaworek kierunkowy (zastawkę) do węża serwa
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: 2E2 bardzo źle odpala
A jak ustawic w nowym toprana?Paweł Marek pisze:... Kręcąc imbusem z przodu siłownika psujemy jego ustawienie fabryczne. Wracamy do niego są ślady z lakieru zabezpieczającego.
Założyłeś temat z problemem swojego auta i ktoś Ci pomógł? Czuj się zobowiązany napisać co było przyczyną problemu i w jaki sposób go rozwiązałeś!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości