Kolego widze że masz ten sam problem z którym walczyłem ponad miesiąc . Miesiąc męczarni , ludzi , mechaników , speców i tych co nie potrafią nawet oleju spuścić ...
Pojechałem do poleconego mi chłopaka , młodego , który po prostu od małego w tym siedzi . Co najciekawsze , sam ma takiego Golfiacza jak My , i odziwo z tym samym silnikiem .
Podjechałem do niego , lecz mój problem wyglądał następująco że auto mi przygasało na zimnym jak odpalałem i szarpało .
Tyle osób mówiło mi że " palec , kopułka , świece , kable do wymiany " Otworzyłem maske i zmienili zdanie bo wszystko jest nówka .
Ten młody chłopak , pokazał mi taki bączek , który znajduje sie na aparacie zapłonowym . On jest od tego żeby przyśpieszać zapłon , w czasie rozruchu samochodu . jak i podczas jazdy .
Odczepiając przewód od przepustnicy co idzie do tego bączka , ciągnąć powietrze przez przewód , powinna za jakąś chwilke zaskoczyć membrana , która przyśpiesza zapłon . U mnie tego nie było i ciągło powietrze non stop . Powód ? pęknięta membrana wewnątrz . Oczywiście tego nie da sie rozebrać i tego wymienić , trzeba założyć nowe . Nowe ? jak można założyć nowe skoro w 3 sklepach byłem i nie ma ? Edpol , VW . Po prostu tego nie ma nowego . Trzeba szukać używki . Założyłem innego bączka od kumpla . Efekt ?
Auto odpala dosłownie na Tyk , chodzi równo , baaa Pięknie ! lepiej sie wkręca od niskich obrotów .
Teraz i ja poszukuje takiego bączka ( zawór powietrza dodatkowego ) .
Sprawdz też to u siebie !
Powodzenia i napisz jaki efekt
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)