Dobrze prawi, ale dlaczego nie naprawił?Xireg pisze:auto u elektryka polezalo dobry tydzien stwierdzil ze prawdopodobnie przepustnica , silnik krokowy lub czujnik przepustnicy
Kolego oczekując pomocy i trafnej diagnozy, należało by podać nieco więcej informacji. Ty nie podałeś nawet jaki masz silnik (poza tym, że benzyna z gazem).
To by wskazywało, że problemy zaczynają się po wyłączeniu ssania (podejrzewam, że masz automatyczne), lub po przełączeniu na gaz (niestety nie napisałeś czy odpalasz na benzynie, czy też na gazie).Xireg pisze:po odpaleniu auto jedzie normalnie puki temperatura nie dojdzie do 20-30 stopni wtedy zaczynaja sie klopoty
Za utrzymanie obrotów na luzie odpowiada silniczek krokowy, tyle że do jego poprawnej pracy niezbędne są prawidłowe odczyty sondy lambda (tego ci elektryk nie powiedział?), czujników temperatury, położenia przepustnicy i przepływomierza. Jeśli któryś z czujników szwankuje, to silnik nie będzie pracował normalnie.Xireg pisze:na luzie obroty faluja az gasnie