Witam. Z moim mk2 1.3NZ mam znowu kolejny problem. Ostatnio strasznie dużo palił + nie palił na ciepłym silniku i winny okazał się czujnik temp. cieczy. Rozwiązałem problem i pojawił się kolejny. Golfina niby jednak 1.3 ale pali dość sporo jak na ten silnik bo 10 litrów na 60km to chyba trochę za dużo. Dodam że wydech był strasznie okopcony, jako że moje rynny złowieszczego huku są zagięte do góry to zderzak był okopcony na czarno jak w dieslu. Przełożyłem wtryski z innego silnika i okazało się że trochę pomogło. Wydech jest okopcony ale w środku a zderzak już nie jest aż tak czarny. Czyli reasumując Golfina pali w opór + przy gwałtownym dodaniu gazu lekko się przydławi po czym zadudni czarnym dymem z wydechu i wkręci się normalnie. Dodam jeszcze że przy dodaniu DELIKATNIE gazu nie wkręca się na obroty tylko przygasa, dlatego przy wyjezdzaniu z parkingu czy coś trzeba dodać więcej gazu bo inaczej zgaśnie. Stawiam na zbyt dużą dawkę paliwa ale to tylko moje przepuszczenia, co mogło paść? Miał ktoś taki problem? Zapraszam do dyskusji.
PozdraVWiam.
Duże spalanie, okopcony wydech.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Duże spalanie, okopcony wydech.
Raczej na pewno sonda lambda NZty można wybłyskać ?
Katalizator to tam masz ?
Katalizator to tam masz ?
Duże spalanie, okopcony wydech.
A jak z zaworami , jak nie są hydrauliczne warto by było sprawdzić luzy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości