2.0 2e

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Adriancios
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: śr cze 23, 2010 02:08
Lokalizacja: Gliwice

2.0 2e

Post autor: Adriancios » czw gru 10, 2015 21:44

Mam pytanie:

pacjent mk2, swap na 2.0 2e 115km
zaczęło śmierdzieć paliwem, dużo pali
dolot jest na stożku, co za tym idzie, podciśnienie od regulatora ciśnienia paliwa idzie tylko do kolektora, wąż oparów zaślepiony.

Świece czarne, mokre, tak jakby nie dopalał, pojawia się benzyna w dolocie, i na przepustnicy, czasem potrafi zgasnąć przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, obroty swirują raz na jakiś czas.

Przepływka, krokowy, tps, cewka przemierzone. wszystko w normie.

Listwa przemierzona i niby ok, chociaż zastanawiam się czy jakby nie był walniety jeden wtryskiwacz to ogolna wartosc i tak by nie wyszla w normie.

Zastanawiam sie czy regulator cisnienia czy listwa walnięta ma ktos jakiś pomysl?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

2.0 2e

Post autor: rysiektr » pt gru 11, 2015 12:27

Zmierz ciśnienie paliwa z wpiętym i wypiętym regulatorze, na wolnych i przy dodawaniu gazu, będziesz wiedział czy regulator jest ok czy nie.
Czujnik temperatury niebieski jest ok? Odepnij wtyczkę od sondy lambda, zobacz czy będzie poprawa.
Listwę możesz wypiąć z kolektora i spróbować "zakręcić" silnikiem, będziesz widział jak wtryski pracują, czy któryś leje.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Adriancios
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: śr cze 23, 2010 02:08
Lokalizacja: Gliwice

2.0 2e

Post autor: Adriancios » pt gru 11, 2015 14:08

czujnik temperatury byl wymieniamy, musze podjechac do znajomego zmierzyc cisnienie paliwa, a jeszcze w miedzy czasie zobacze jak sie wtryski zachowuja



Adriancios
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: śr cze 23, 2010 02:08
Lokalizacja: Gliwice

2.0 2e

Post autor: Adriancios » pt gru 25, 2015 12:40

Posprawdzana listwa itd. wszystko ok, nagle pojawilo sie szarpanie po nagrzaniu, podmienilem cewke, ale nadal to samo, aparat zaplonowy, tez nie ustalo, ale jak odepne przeplywke, jedzie powiedzmy normalnie, nie szarpie. Mozliwe zeby to byla przeplywka?



Adriancios
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: śr cze 23, 2010 02:08
Lokalizacja: Gliwice

2.0 2e

Post autor: Adriancios » śr gru 30, 2015 18:54

Zaplon ustawiony, podmieniona przeplywka, podpiete obd, 0 bledów... Ma ktos jakis pomysl bo juz nie wiem.....



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

2.0 2e

Post autor: rysiektr » czw gru 31, 2015 01:02

TPS ok? Ciśnienie paliwa sprawdziłeś?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Adriancios
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: śr cze 23, 2010 02:08
Lokalizacja: Gliwice

2.0 2e

Post autor: Adriancios » sob sty 09, 2016 12:40

Okazało się ze lewe powietrze, wadliwy dolot



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości