Z góry dzięki za każdą pomoc, bo mi już brakuje pomysłów, a chciałbym wkońcu zacząć jeździć gofrem
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
To się dzieje na zimnym czy na ciepłym? Jak wymieniłeś cały zestaw naprawczy to membrany wykluczam więc zostaje siłownik pull down (ale to tylko na zimnym by kulał), zła mieszanka i ustawienie zapłonu (6 stopni z odpiętym wężykiem podciśnienia z przyśpieszacza).Patrykxx69 pisze:Na wolnych obrotach tak jakby wypadały zapłony albo zalewało go paliwem
Da się: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8f9 ... c07a9.html" onclick="window.open(this.href);return false; (zdjęcie pożyczone z forum)Patrykxx69 pisze:chyba się nie da
http://www.gaznik.pl/dane_techniczne_pierburg_2e3.html" onclick="window.open(this.href);return false;Patrykxx69 pisze:Wie ktoś wgl jakie oryginalnie w tym gazniku są dysze?
Przed odpaleniem zimnego silnika wciśnij i puść gaz (tak się te silniki odpala) zdejmij pokrywę filtra powietrza i zobacz czy przesłona górna jest zamknięta. Jak jest zamknięta to odpal silnik bez ruszania gazu a druga osoba niech obserwuje czy ta przesłona się uchyli na 2-3mm. Jak się uchyli to siłownik pull down masz sprawny, w miarę rozgrzewania sprężyna bimetaliczna ma tą przesłona uchylać aż otworzy ją całkowicie.Patrykxx69 pisze:Jakby to automatyczne ssanie świrowało?
Czyli, że silnik już dobrze pracuje?Patrykxx69 pisze:silniczek nic nie dymi
Wszystko jest ok te silniki tak mają. Na zimnym silniku(po wciśnięciu i puszczeniu gazu przed odpaleniem) obroty mogą dojść nawet do ponad 2000 obrotów to jest szybki bieg jałowy czyli ssanie. Ponowne szybkie wciśnięcie i puszczenie gazu (już po odpaleniu) i obroty spadną do poziomu około 1300-1400 i w miarę rozgrzewania sprężyna bimetaliczna uchyla przesłonę i obroty spadną do 850. Więc z tymi wysokimi obrotami na zimnym to masz wszystko ok tak ma być bo tak działa automatyczne ssanie w tych gaźnikach jak na ciepłym są normalne to masz wszytko ok.Patrykxx69 pisze:ma bardzo wysokie obroty, a po rozgrzaniu są ok
Pewnie trzeba odkręcić ten cały mechanizm co porusza tą przesłoną, wyczyścić i nasmarować tą całą ośkę z tą tarczą z ząbkami i sprężynkami. Jest to rozbieralne tylko później trzeba dobrze poskładać.Patrykxx69 pisze:to zawiesza się ta górna przesłona
Mam to samo i teraz nie wiem czy zła mieszanka czy zajechany silnik. Obstawiam (u siebie) zajechany silnik bo mieszankę ustawiłem na oko w tak że silnik chodzi równo ale świece mają dobry kolor. Możliwe, że u Ciebie gaźnik wymaga tylko regulacji i będzie dobrze palił.Patrykxx69 pisze:tak z 10 min to musze go kręcić przez chwile i gaz w podłogę żeby odpalil.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości