1.8 rp zalewa i nic nie pomaga
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.8 rp zalewa i nic nie pomaga
Witam posiadam 1.8 rp w benzynie bez gazu (robiłem swapa z 1.3 na 1.8 ) .Całe wiązki i pompy wszystko przełożone z 1.8 RP. Mam problem po zrobieniu generalnego remontu silnika od panewek po głowice silnik odpalił i tak było do pewnego czasu ponieważ ostatnio zaczął ciężko palić i czuć było że go zalewa. W dniu dzisiejszym auto nie odpala w ogóle ponieważ go zalewa co dziwne na 2 i 3 cylindrze (1-2-3-4).
Rozrząd sprawdzony (od wymiany zrobiłem 40KM).
Przewaliłem cały internet i nic. I mam szczęście bo kumpel ma taki sam silnik (sprawny) i przełożyłem od niego:
wtrysk (cały),czujniki temp.,komputer i moduł zapłonowy oraz aparat zapłonowy z kopułką i kablami Lecz dzieje się to samo .
Przy silniku wszystko nowe i lepszych firm nie jakieś tanie podróby ...
Mam prośbę czy ktoś miał podobny problem lub podejrzewa coś o o tą usterkę to prosił bym o jakąś podpowiedz
P.S Gdy go zaleje jak odepnę kostkę od wtrysku to odpali na 5 sek (wypala się paliwo z cylindra) i gaśnie gdy podepnę znowu go zalewa!
Rozrząd sprawdzony (od wymiany zrobiłem 40KM).
Przewaliłem cały internet i nic. I mam szczęście bo kumpel ma taki sam silnik (sprawny) i przełożyłem od niego:
wtrysk (cały),czujniki temp.,komputer i moduł zapłonowy oraz aparat zapłonowy z kopułką i kablami Lecz dzieje się to samo .
Przy silniku wszystko nowe i lepszych firm nie jakieś tanie podróby ...
Mam prośbę czy ktoś miał podobny problem lub podejrzewa coś o o tą usterkę to prosił bym o jakąś podpowiedz
P.S Gdy go zaleje jak odepnę kostkę od wtrysku to odpali na 5 sek (wypala się paliwo z cylindra) i gaśnie gdy podepnę znowu go zalewa!
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
1.8 rp zalewa i nic nie pomaga
sprawdz kompresje i napisz
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
1.8 rp zalewa i nic nie pomaga
kolego Silnik cały po remoncie i sam go składałem więc wiem co mam Ale pomiar zrobiłem i wyszło wszędzie po 11.8 Bara czyli norma A kolego od czego dokładnie są te czujniki w króćcu ?
Wg mnie:
Niebieski jest od ssania
Czarny od deski (pokazuje temp)
Czerwony do podgrzewania kolektora
Mam racje ?
Czujniki nowe ale przekładałem od kumpla i też to samo
Rozmawiałem z takim gościem i mówił że pompa w baku mogła siąść Ale aż takie objawy by były ? Gdy pompa się zepsuje to nie daje ciś a u mnie to wtryskiwacz tyle paliwa daje że ho ho !
Wg mnie:
Niebieski jest od ssania
Czarny od deski (pokazuje temp)
Czerwony do podgrzewania kolektora
Mam racje ?
Czujniki nowe ale przekładałem od kumpla i też to samo
Rozmawiałem z takim gościem i mówił że pompa w baku mogła siąść Ale aż takie objawy by były ? Gdy pompa się zepsuje to nie daje ciś a u mnie to wtryskiwacz tyle paliwa daje że ho ho !
1.8 rp zalewa i nic nie pomaga
możliwe, że jest gdzieś zwarcie na przewodzie i wtrysk leje cały czas, nie wiem czym on tam sterowany, czy masą, czy +12V z komputera, przejrzyj wiązkę. a co do czujników, to tak jak mówisz, tylko, że niebieski to nie od ssania a od temperatury dla ECU
Re: 1.8 rp zalewa i nic nie pomaga
kolego właśnie nikt nie wie czy to jest sterowane Co się dzieje że jest takie ciś anie inne
Wiązka sprawdzona i wszystko ok tylko kolego jeśli chodzi o masę to może gdzieś jej brakować rzeczywiście Ale dziwne jest to że auto po remoncie odpaliło od strzała i hulało bardzo dobrze Jak by ktoś był w stanie dowiedzieć się o zasilaniu wtrysku może jakiś schemat może zdjęcia A czy pompa w baku (uszkodzona) mogła by zrobić takie zamieszanie ???
Kolego dzięki za odpowiedz
Był by ktoś w stanie powiedzieć mi jakie napięcie ma panować na kostce (Na jakim pinie) od wtrysku podczas zapłonu i kręcenia rozrusznikiem
Wiązka sprawdzona i wszystko ok tylko kolego jeśli chodzi o masę to może gdzieś jej brakować rzeczywiście Ale dziwne jest to że auto po remoncie odpaliło od strzała i hulało bardzo dobrze Jak by ktoś był w stanie dowiedzieć się o zasilaniu wtrysku może jakiś schemat może zdjęcia A czy pompa w baku (uszkodzona) mogła by zrobić takie zamieszanie ???
Kolego dzięki za odpowiedz
Był by ktoś w stanie powiedzieć mi jakie napięcie ma panować na kostce (Na jakim pinie) od wtrysku podczas zapłonu i kręcenia rozrusznikiem
1.8 rp zalewa i nic nie pomaga
zasilanie wtrysku nic nie da bo ma być 12V, a skoro u Cb zalewa to znakiem tego jest to 12V. Wtryskiwacz sterowany jest masą. Tylko nie wiem, który pin, to podam tak: do roku 08/1989(MonoJetronic) jest to pin 13, a od roku 90(MonoMotronic) pin 35. A skoro włożyłeś drugi sprawny z ECU, to coś z kabelkologią jest pomieszane
1.8 rp zalewa i nic nie pomaga
A gdy włączasz załpon słychać że pompy nabijają? Może któraś padła? Albo gdzieś przewody uszkodzone?
1.8 rp zalewa i nic nie pomaga
Powiem tak, Jeśli pompa jest uszkodzona to ciś nie daje Ale u mnie mam takie wrażenie jakby wtrysk dawał dawkę jak by była przepustnica na maxa otwarta Po przekręceniu zapłonu słychać pompę pod autem przez 3 sek i wtryskiwacz się otwiera na 2 sek i podaje paliwo i tak za każdym przekręceniem kluczyka
Wczoraj odpalił z odpiętym czujnikiem niebieskim i tps ale kopcił na czarno i w ogóle nie chał chodzić był strasznie zamulony i nie trzyma obrotów nic po prostu DNO ! Musiałem mieć pedał w spód żeby trzymał 1500 obr/min Wiązka cała bo rozdarłem od komputera po wszystkie czujniki i wszystko w porządku Na wtyczkach od pomp przy zapłonie chwilowo panuje 12.2V a potem spada i siedzi cicho Czy po przekręceniu zapłonu ma się włączać wtrysk ? co jest za to odpowiedzialne ???
Filmik jak wtrysk się otwiera po przekręceniu zapłonu i wszystkie czujniki podpięte:
Odpiąłem pompę w baku (zasilanie) ale różnicy mu nie robi
" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie chciał bym go podawać jakimś mechanikom bo wszystko przy tym aucie robiłem sam i chciał bym żeby tak zostało
Jeśli jedna pompa np w baku jest uszkodzona to wtrysk tak by lał ???
TYM BARDZIEJ ŻE AUTO CHODZIŁO I TO BARDZO DOBRZE
Wczoraj odpalił z odpiętym czujnikiem niebieskim i tps ale kopcił na czarno i w ogóle nie chał chodzić był strasznie zamulony i nie trzyma obrotów nic po prostu DNO ! Musiałem mieć pedał w spód żeby trzymał 1500 obr/min Wiązka cała bo rozdarłem od komputera po wszystkie czujniki i wszystko w porządku Na wtyczkach od pomp przy zapłonie chwilowo panuje 12.2V a potem spada i siedzi cicho Czy po przekręceniu zapłonu ma się włączać wtrysk ? co jest za to odpowiedzialne ???
Filmik jak wtrysk się otwiera po przekręceniu zapłonu i wszystkie czujniki podpięte:
Odpiąłem pompę w baku (zasilanie) ale różnicy mu nie robi
" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie chciał bym go podawać jakimś mechanikom bo wszystko przy tym aucie robiłem sam i chciał bym żeby tak zostało
Jeśli jedna pompa np w baku jest uszkodzona to wtrysk tak by lał ???
TYM BARDZIEJ ŻE AUTO CHODZIŁO I TO BARDZO DOBRZE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości