1.6 PN zanikająca moc. Uczucie zalewania się.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1934
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

1.6 PN zanikająca moc. Uczucie zalewania się.

Post autor: Hubi14 » czw sty 15, 2015 22:13

no modułu raczej się nie da sprawdzić, możesz spróbować jakoś styki poczyścić, może linka się od gazu blokuje, też juz nie mam pomysłów, albo coś z mikserem jest, bo on w sumie jak zwężka działa, jak byś mógł to ściągnij mikser od LPG, złóż dolot ori jak był i zobacz na benzynie co się będzie działo, bo tu może być jakaś przyczyna



Gisusez90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: ndz mar 03, 2013 22:06

Re: 1.6 PN zanikająca moc. Uczucie zalewania się.

Post autor: Gisusez90 » czw sty 15, 2015 22:36

Kurcze sprawdzilem jeszcze teraz podcisnienia i zrobilem taki manewr. Odpialem wezyk podcisnienia ten co jest podlaczony do obudowy filtra a dokladniej do tego termo zaworu. Odpiety przewod zaslepilem. I z tak zaslepionym ptzewodem auto caly czas zachowuje sie jakby sie zalewalo, no nie da sie jechac, trzeba bardzo delikatnie naciskac gaz zeby sie nie dusil, ale i tak w pewnym momencie zamula sie na maxa i dusi. Jak wyjme zaslepke z tego podcisnienia to jest lepiej niz z zaslepionym ale i tak zamula a jak podlacze tak jak byc powinno to zaczal ciagnac super przez pare minut i znow slabnie znowu odzyskuje moc i slabnie i tak w kolo ;/ Teraz mi wyjasnijcie dlaczego z zaslepionym przewodem od podcisnienia idacego do tego termozaworu auto jest tragicznie zamulone??? Przeciez ten przewod dziala ptaktycznie tylko na zimnym silniku kiedy termozawor sie otwiera i wtedy podciaga klapke w dalszej czesci obudowy filtra zeby zasysal cieple powietrze do silnika tak? No chyba ze sie myle... A po nagrzaniu silnika juz sie wylacza i to podcisnienie jest nie wykorzystywane. Wiec na moje myslenie to na nagrzanym silniku zaslepienie tego przewodu nie powinno miec zadnego wplywu na prace silnika.



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1934
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

1.6 PN zanikająca moc. Uczucie zalewania się.

Post autor: Hubi14 » czw sty 15, 2015 22:41

tam wchodzą dwa przewody, jeden podciśnieniowy z gaźnika do tego zaworku i z zaworku do tej klapy ciepłe/zimne, może przez ten zawór jakoś powietrze zasysa czy coś...



Gisusez90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: ndz mar 03, 2013 22:06

1.6 PN zanikająca moc. Uczucie zalewania się.

Post autor: Gisusez90 » czw sty 15, 2015 22:49

No tak sa dwa. Ja pisalem oczywiscie o tym ptzewodzie ktory idzie z gaznika do obudowy. Bo ten drugi dostaje podcisnienie dopiero jak termozawor pusci. No mozliwe ze ciagnie powietrze tym zaworem, ja go kiedys rozebralem a potem sklejalem klejem, mozliwe ze jak nie jest szczelny, ciagnie nim lewe pow. I wtedy jak ustawialem zaplon lampa to zle sie ustawil? Moge odpiac ten przewod zaslepic go zeby miec prwnosc i wtedy ustawic wyprzedzenie ?



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1934
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

1.6 PN zanikająca moc. Uczucie zalewania się.

Post autor: Hubi14 » czw sty 15, 2015 23:03

zapłon ustawia się w silniku PN na podpiętych przewodach podciśnieniowych



Gisusez90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: ndz mar 03, 2013 22:06

1.6 PN zanikająca moc. Uczucie zalewania się.

Post autor: Gisusez90 » czw sty 15, 2015 23:21

Ja to wiem ale zeby wykluczyc lewe powietrze z rozszczelnionego termozaworu moge chyba zaslepic ptzewod od niego i wtedy ustawic.



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1934
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

1.6 PN zanikająca moc. Uczucie zalewania się.

Post autor: Hubi14 » czw sty 15, 2015 23:35

spróbować zawsze można ;) w książce pisze, że ma być nałożony przewód podciśnieniowy na przyśpieszacz, to ten do filtra śmiało zatykaj



Gisusez90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: ndz mar 03, 2013 22:06

1.6 PN zanikająca moc. Uczucie zalewania się.

Post autor: Gisusez90 » czw sty 15, 2015 23:41

Tak zrobie. Jutro dam znac czy cos pomoglo.



Gisusez90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: ndz mar 03, 2013 22:06

1.6 PN zanikająca moc. Uczucie zalewania się.

Post autor: Gisusez90 » pt sty 16, 2015 12:51

Niestety nic to nie dalo ;/ dalej ten sam problem...



Gisusez90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: ndz mar 03, 2013 22:06

1.6 PN zanikająca moc. Uczucie zalewania się.

Post autor: Gisusez90 » ndz sty 18, 2015 18:13

Panowie chcialem was wszystkich serdecznie przeprosic za niedokladne sprawdzenie z mojej strony ;/ Glowiliscie sie i wymyslaliscie inne przyczyny a ja bardzo pobieznie sprawdzilem auto na benzynie. Okazuje sie ze winna byla instalacja Lpg ;/ ze 2 miesiace wczesniej zmienialem parownik na nowy i widocznie cos sie z nim stalo albo musial sie ulozyc i teraz nie pracuje prawidlowo. Jutro jade na regulacje i pewnie wazystko bedzie good. Na benzynie auto ani razu nie zrobilo tak jak to opisywalem wyzej. Ale do pelni szczescia brakuje mi jeszcze rozwiazania jednej mam nadzieje niewielkiej kwestii. Mianowicie jezdzac na benzynie zauwazylem ze gdy silnik nie jest nagrzany do temperatury roboczej przyspiesza bajecznie dobrze natomiast kiedy osiagnie juz 90 stopni to jest troszke slabszy. Wyczowalne sa takie drobne zdlawienia trwajace doslownie pol sekundy potem idzie dobrze znow leciutkie zdlawienie i juz sadzi dobrze. Na zimnym silniku tego nie ma, sadzi jak rakieta. Jakies pomysly?



Gisusez90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: ndz mar 03, 2013 22:06

1.6 PN zanikająca moc. Uczucie zalewania się.

Post autor: Gisusez90 » ndz sty 18, 2015 19:25

Dobra problem rozwiazany. Przyspieszylem zaplon o 2 stopnie i jest super, tak jak byc powinno. Widocznie ustawienie zaplonu na lampe w dwudziestoparo letnim samochodzie nie jest juz tak precyzyjne jak w mlodszym. Albo lampa tez nie jest najlepszej jakosci. Nie istotne, wazne ze smiga. Dziekuje wszystkim za poswiecony czas i cenne sugestie.



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1934
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

1.6 PN zanikająca moc. Uczucie zalewania się.

Post autor: Hubi14 » ndz sty 18, 2015 19:31

no i git, że pasuje, nie wiesz może jaką wartość przyśpieszenia ustawiłeś?



Gisusez90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: ndz mar 03, 2013 22:06

Re: 1.6 PN zanikająca moc. Uczucie zalewania się.

Post autor: Gisusez90 » ndz sty 18, 2015 21:24

Dokladnie to 18 stopni



Gisusez90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: ndz mar 03, 2013 22:06

1.6 PN zanikająca moc. Uczucie zalewania się.

Post autor: Gisusez90 » ndz sty 18, 2015 21:33

Wnerwia mnie jeszcze vmax tylko ale juz sie z tym pogodzilem i tak jezdze do 100 km/h. Ale kiedys mnie najdzie to bede z tym walczyl ;) poprostu krew mnie zalewa jak czytam posty jednego z uzytkownikow i posiadacza PN-ki ze ma problem bo mu na 4 biegu dociaga tylko do 160 km/h a na 5-ce czasem dociaga 170 a czasem 180 i dlaczego tak jest... Moja PN-ka leci w maxie 145 km/h --->( nie jest to predkosc z licznika tylko z gpsa wiec rzeczywista ) i ani kilometra wiecej nie poleci ;/



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości