Vw nie odpala na Benzynie LpG bez problemu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Vw nie odpala na Benzynie LpG bez problemu
Witam. Posiadam Golfa II Silnik 1.6 benzyna + LPG na gaźniku 2ee. Tak jak w temacie Golfik nie odpala na Benzynie ciepły czy zimny. Na Gazie odpala bez problemu. Sprawdzałem dzisiaj czy dostaje paliwo na świece okazało się że nie. Nie mam pojęcia dlaczego na pewno to nie wina pompki jest ok. Jeśli chce aby silnik działał na benzynie to muszę go odpalić na gazie po czym mocno gazować i przełączyć na Benzynę silnik zaczyna się krztusić i po chwili gaśnie. Trzeba tak zrobić ok 2-3 razy i jak odpali trzeba trzymać wysokie obroty ok 4 tys. przez ok 10 sek i dopiero można zdjąć nogę z gazu. Po takiej czynności pali. Nie mam pojęcia co może mu dolegać. Jeśli ktoś miał taki przypadek lub wie co z nim nie tak prosił bym o pomoc.
Ps. Dodam że golf jeździł ok 5 lat tylko i wyłącznie na gazie nie wiem czy to w czymś pomoże ale czym więcej informacji tym chyba lepiej.
Ps. Dodam że golf jeździł ok 5 lat tylko i wyłącznie na gazie nie wiem czy to w czymś pomoże ale czym więcej informacji tym chyba lepiej.
Ostatnio zmieniony czw gru 18, 2014 23:13 przez IKOV, łącznie zmieniany 1 raz.
Vw nie odpala na Benzynie LpG bez problemu
Gratuluję wiedzy o eksploatacji silników - 4 tyś obr/min na zimnym silniku... Jesli nie rozumiesz to wyłoże temat łopatologicznie - gdyby ktoś co rano zrywał Cię z łózka i kazał natychmiast biec sprintem byłbyś zadowolony? Prosta droga do wykończenia silnika.IKOV pisze:Trzeba tak zrobić ok 2-3 razy i jak odpali trzeba trzymać wysokie obroty ok 4 tys. przez ok 10 sek i dopiero można zdjąć nogę z gazu.
PS. Tak to jest z lpg.
Vw nie odpala na Benzynie LpG bez problemu
Przepraszam ale chyba źle się zrozumieliśmy :/ Wiem że nie powinno się tak robić bo też tak nie robię. Chodziło mi o to jeżeli autko ok 1 h wcześniej nie pracowało na benzynie to go nie da się odpalić na niej a zawsze pamiętam o tym żeby uprzednio rozgrzać silnik a później przełączać na benzynę. Myślę że wyjaśniłem niedomówienia.
Vw nie odpala na Benzynie LpG bez problemu
Kolego - trzeba po prostu zająć się gaźnikiem i całym zasilaniem benzyny - lecieć po kolei i wszystko sprawdzać. Jak powiedział przedmówca - sprawdź filtr paliwa, potem trzeba by sprawdzać całą resztę (pompka, gaźnik, itd). Przydało by się na pewno porządne czyszczenie gaźnika, ewentualnie jakiś jego remont.
Vw nie odpala na Benzynie LpG bez problemu
dzisiaj wymienię filtr i zobaczę czy coś to da A pompka jest ok bo daje dużo paliwa
Vw nie odpala na Benzynie LpG bez problemu
Na pewno to nie są przewody paliwowe tylko coś z gaźnikiem ponieważ dzisiaj opatentowałem jak go odpalić bez żadnych większych problemów i ówczesnego rozgrzewania oraz czynności która się powtarzała. A więc jeśli patrzymy na gaźnik jest tam takie małe cięgno które wchodzi do czarnej puszeczki zdj jak to wygląda :
No i po przyciśnięciu tej dźwigienki cięgno wchodzi do tej czarnej puszeczki co oznaczyłem na czerwono suto odpala bez problemowo. Strzałka oznacza dźwigienkę. Jeśli ktoś wie dlaczego tak się dzieje i jak to naprawić proszę o pomoc.
No i po przyciśnięciu tej dźwigienki cięgno wchodzi do tej czarnej puszeczki co oznaczyłem na czerwono suto odpala bez problemowo. Strzałka oznacza dźwigienkę. Jeśli ktoś wie dlaczego tak się dzieje i jak to naprawić proszę o pomoc.
Vw nie odpala na Benzynie LpG bez problemu
to jest siłownik drugiego przelotu, pewnie jest dziurawy, jak dasz gazu do oporu to się otworzy a potem zamknąć nie chce, sprawdź czy nie jest uszkodzony. Wpisz sobie siłownik drugiego przelotu 2EE to znajdziesz co i jak
Vw nie odpala na Benzynie LpG bez problemu
Kto wie jak sprawdzić coś takiego ? I moim zdaniem jeśli było by to uszkodzone to w ogóle nie trzymał by wolnych obrotów a ja mam tak że jeśli się dobrze zagrzeje to odpala ładnie i trzyma wolne obroty. Ale nie wiem nie znam się na tym. Dzięki za pomoc.
Vw nie odpala na Benzynie LpG bez problemu
czym jest regulowany, zasilany taki zawór Podciśnieniem ?
Vw nie odpala na Benzynie LpG bez problemu
to jest zasilane podciśnieniem, odłącz tez wężyk podłącz inny, daj gaz na maxa, i zaciągnij powietrze, najlepiej strzykawką, i patrz co się dzieje, jak jest szczelny, to się nie wysunie, jak dziurawy to albo go nie wciągniesz nawet albo po chwili się wysunie, to jest drugi przelot, otwiera dodatkową gardziel jak depniesz gaz w podłogę, dostaje silnik wtedy więcej powietrza, dlatego na zimnym go nigdy nie odpalisz, chyba, że na gazie
tylko zamiast pompki próżniowej wystarczy strzykawka 100ml lub płuca
tylko zamiast pompki próżniowej wystarczy strzykawka 100ml lub płuca
Vw nie odpala na Benzynie LpG bez problemu
Dzięki jutro będę się z tym bawił. I mam jeszcze jedno pytanie do czego służy z drugiej strony gaźnika taka duża biała gruszka do której podpięta jest taka duża kostka zasilająca. Z której wychodzi palec który steruje gazem jak sprawdzić czy to jest ok ? U mnie ten palec jest drutem obwiązany nie wiem po co
Vw nie odpala na Benzynie LpG bez problemu
nastawnik wolnych obrotów, jak same nazwa wskazuje, reguluje wolne obroty, na forum jest opis użytkownika Lipek81 jak to sprawdzić
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości