1.3 Gaźnik, gaśnie po rozgrzaniu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.3 Gaźnik, gaśnie po rozgrzaniu
Witam
Od niedawna jestem posiadaczem golfa 2 86 rok. Na ssaniu wydaje mi się że ma za wysokie obroty, zaś po rozgrzaniu się zaczyna się jakby dławić i gaśnie na wolnych obrotach. Nawet podczas powolnej jazdy przy niskich obrotach czasami nim szarpie, a jak daje mu w podłogę to ciągnie jak powinien. Jakiś czas temu byłem na stacji diagnostycznej ustawić zbieżność, ledwo jak wjechałem to dopaliły się wszystkie wentylatory w hali. Diagnosta mówił że coś nie tak ze spalaniem mieszanki jest najprawdopodobniej.
Prosił bym o jakieś podpowiedzi od czego zacząć szukać, co sprawdzić itd
Z góry dzięki za pomoc
PS. Sorry jak coś nie tak zrobiłem, ale to pierwszy post na forum.
Od niedawna jestem posiadaczem golfa 2 86 rok. Na ssaniu wydaje mi się że ma za wysokie obroty, zaś po rozgrzaniu się zaczyna się jakby dławić i gaśnie na wolnych obrotach. Nawet podczas powolnej jazdy przy niskich obrotach czasami nim szarpie, a jak daje mu w podłogę to ciągnie jak powinien. Jakiś czas temu byłem na stacji diagnostycznej ustawić zbieżność, ledwo jak wjechałem to dopaliły się wszystkie wentylatory w hali. Diagnosta mówił że coś nie tak ze spalaniem mieszanki jest najprawdopodobniej.
Prosił bym o jakieś podpowiedzi od czego zacząć szukać, co sprawdzić itd
Z góry dzięki za pomoc
PS. Sorry jak coś nie tak zrobiłem, ale to pierwszy post na forum.
1.3 Gaźnik, gaśnie po rozgrzaniu
Przelewa Ci gażnik i stąd te objawy. Najprawdopodobniej pękła membrana zaworu wzbogacania mieszanki jest w kształcie rombu i przykręcona jest na dwa wkręty z prawej strony gaźnika (stojąc przed samochodem). Odkręć ją i zobacz w jakim jest stanie tylko uważaj bo będzie wylewać się paliwo z gaźnika.
1.3 Gaźnik, gaśnie po rozgrzaniu
dzięki za pomysł, Ale zauważyłem że w filtrze paliwa który mam założony na przewodzie przed gaznikiem jest powietrze, Teraz prawie nie da się nim jechać. Jutro zobaczę jak wygląda sito (jeżeli takie jest) w baku. Wyczytałem że w dieslach takie objawy były w przypadku zasyfiałych sit, bądź pęknięcia niektórych elementów w baku.
1.3 Gaźnik, gaśnie po rozgrzaniu
To powietrze to Ci ciągnie na odpalonym silniku czy chodzi Ci o to, że ten filterek nie jest pełny paliwa? Jak ciągnie powietrze na odpalonym to raczej masz gdzieś nieszczelność u mnie w baku tez był kawałek plastiku pęknięty ale nie powodowało to żadnych przerw w pracy silnika ani nic innego. Sprawdź dla pewności ten pływak w zbiorniku i przewody jak nic niepokojącego nie znajdziesz to będziemy myśleć dalej.
1.3 Gaźnik, gaśnie po rozgrzaniu
zajrzałem do baku i nic nie zauważyłem, gdzieś musi być zawór zwrotny walnięty że cofa mi paliwo. Ale wpadłem na pomysł że skoro on tak szarpie i nie dostaje paliwa(bo takie miał objawy) wymienię filtr paliwa który mam przed pompą bo wydawał mi się lekko brudny. Zainwestowałem całe 4 zł w filtr i kolejne 4 zł na cybanty bo nie było gdzie nie gdzie na wężu i wydawało mi się że dość luźno się ruszają więc może stąd te powietrze. No i objawy mu przeszły, co prawda pracuje jeszcze czasem trochę nie równo ale muszę jeszcze świece zobaczyć w jakim są stanie.
1.3 Gaźnik, gaśnie po rozgrzaniu
Opaski na przewody obowiązkowo bo tam może łapać powietrze ale piszesz, że już założyłeś to dobrze. Zaworków na przewodach żadnych nie ma jedynie co w pompie ale nawet jak się paliwo cofnie to raczej wpływu to nie ma bo komora pływakowa jest duża a stamtąd się nie cofnie. Jest jeszcze pochłaniacz par pęcherzyków powietrza przykręcony do gaźnika taki pojemniczek inaczej regulator ciśnienia. Gdy za dużo paliwa idzie do gaźnika to nadmiar wraca do zbiornika. Z własnego doświadczenia wiem, ze jak jest zepsuty to silnik szczególnie na zimnym będzie szarpał i czasem nawet na ciepłym. Dzieje się tak dlatego, ze większość paliwa idzie di zbiornika zamiast do gaźnika. Co do złej pracy sprawdź czy nie ciągnie lewego powietrza na wężykach i podstawie (test z dezodorantem).
1.3 Gaźnik, gaśnie po rozgrzaniu
Okazało się że jakiś geniusz grzebał coś przy regulacji z lewej strony gaźnika( chyba ssania) skręciłem go tam i teraz ma normalne obroty i nie szarpie więc po problemie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości