Stukot silnika

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

nemo235
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt lip 08, 2014 09:01

Stukot silnika

Post autor: nemo235 » wt lip 08, 2014 10:10

Witam wszystkich serdecznie, jeśli pomyliłem działy to najmocniej przepraszam ale potrzebuje Waszej pomocy. Posiadam golfa 2 1.6 benzyna + LPG 87 rocznik. Tydzień temu został wymieniony pasek rozrządu, napinacz i pasek klinowy. Dzień po wymiana zaczęło w silniku tak "gwiżdżeć" myślałem że to wina łozysk w alternatorze ale wykluczyłem to sprawą. Kolejną był napinacz ponieważ może jakaś wada fabryczna lecz też nie. Po ściągnięciu obudowy i zapaleniu słychać głośny stukot jakby ktoś w szklance "mieszał" kawałem metalu lub szkła. Czy to moga być zawory ? Do tego dodam że po nagrzaniu się wczesniej silnika czuć woń gumy tak jakby coś ocierało o coś a pasek rozrządu o obudowę nie trze.

Mógłby ktoś poradzić co to może być ?

Pozdrawiam

Łukasz



Awatar użytkownika
Warren.
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 20:00
Lokalizacja: ZST
Silnik: AEB

Stukot silnika

Post autor: Warren. » wt lip 08, 2014 10:22

Nie odpalaj, tylko sprawdź ustawienie rozrządu



nemo235
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt lip 08, 2014 09:01

Stukot silnika

Post autor: nemo235 » wt lip 08, 2014 10:36

Rozrząd jest dobrze ustawiony bo raczej też by wcale nie zapalił. Było robione na znaki



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2828
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Stukot silnika

Post autor: bioly05011 » wt lip 08, 2014 10:59

pompa wody


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

nemo235
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt lip 08, 2014 09:01

Stukot silnika

Post autor: nemo235 » wt lip 08, 2014 11:27

Pompa wody odpada ponieważ jak zapale to ona nie pracuje jak i alternator ( ściągnięty jest pasek klinowy). Coś w silniku



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Stukot silnika

Post autor: Paweł Marek » wt lip 08, 2014 13:29

nemo235, chyba jednak spraw ponownie osłonę czy dobrze umocowana, bo skoro jest swąd gumy to może na dole pasek na obiegu przez koło wału ociera o obudowę.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
ace-mati
VWMANIAK
VWMANIAK
Posty: 689
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:33
Lokalizacja: Czarna Białostocka
Kontakt:

Stukot silnika

Post autor: ace-mati » wt lip 08, 2014 14:22

Gwizdać może za mocno naciągnięty napinacz paska rozrządu...



nemo235
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt lip 08, 2014 09:01

Stukot silnika

Post autor: nemo235 » śr lip 09, 2014 11:19

Problem został usunięty, zaczął tylko zawór klepać ale po wymianie oleju się uspokoił :) Jednak chciałbym o coś jeszcze zapytać. Mianowicie ciągle czuć woń gumy w okolicach gaźnika jak się nagrzeje. Co to może być ?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Stukot silnika

Post autor: Paweł Marek » śr lip 09, 2014 14:50

zajrzyj z tyłu na kolektor wydechu czy coś na niego nie kapie albo jakiś kabel nie leży na nim


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

nemo235
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt lip 08, 2014 09:01

Stukot silnika

Post autor: nemo235 » czw lip 10, 2014 08:24

Sprawdziłem i nic nie ma, też nie zauważyłem by cokolwiek kapało na kolektor. Osobiście dla mnie to jakaś czarna magia ale dziękuję wszystkim za udzielone rady :) Pozdrawiam



Awatar użytkownika
alex_7692
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 748
Rejestracja: sob sty 14, 2012 16:09
Lokalizacja: Grudziądz/ Toruń

Stukot silnika

Post autor: alex_7692 » sob lip 12, 2014 09:45

Ja bym tego nie lekceważył, bo jeśli się topi coś to w upały lub po dłuższej trasie może się zapalić i będzie problem.


Moje MKII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452768" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości