1,8 8V 1P Digfant II - gaśnie po kilku minutach pracy

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

1,8 8V 1P Digfant II - gaśnie po kilku minutach pracy

Post autor: jhosef » ndz cze 29, 2014 10:50

Witajcie,

Wczoraj mój bolid był na myciu podwozia i silnika.
Po myciu silnika - właściwie komory bo silnik jako taki za bardzo myty nie był - silnik zaczął gasnąć i właściwie nie sposób nim nigdzie dojechać...

Wygląda to tak, że po odpaleniu silnik chodzi przez około 1-2 czy 3 minuty zupełnie poprawnie. Można podnosić obroty, ma moc, nie dusi się itp. Po tym czasie zaczyna przerywać i gaśnie. Jak zgaśnie można go od ręki odpalić i znowu pracuje normalnie z tym, że krócej. Jak da mu się minutę do znowu popracuje kilka minut poprawnie i gaśnie. I tak w kółko.

Pompy pracują niby, iskra jest, kopułka sucha. Ogólnie nic szczególnego się nie dzieje. Jak zaczyna gasnąć nie reaguje zupełnie na gaz. Popracuje chwilę jak się pomanweruje gazem i pada mimo to.

Lambda odłączona bo jest padnięta.

Jakie ciśnienie pompa daje nie określę. W momencie padu słychać pompę pracującą.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

1,8 8V 1P Digfant II - gaśnie po kilku minutach pracy

Post autor: jeryk10 » ndz cze 29, 2014 11:50

Jaki dym z wydechu .


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

1,8 8V 1P Digfant II - gaśnie po kilku minutach pracy

Post autor: jhosef » ndz cze 29, 2014 15:41

Ogólnie nie kopci, nie dymi na czarno, spaliny takie trochę niezauważalne.
Jeszcze pójdę sprawdzić.

Edit:

Znalazłem dwa problemy:
- wtyczka do wtrysków nie ma zatrzasku i w ogóle taka jakaś umęczona.
- spaliny szare, trochę ostry zapach.

Już nie gaśnie. Chodzi normalnie ale ma podwyższone obroty jałowe na 1000-1100, nie faluje ale różnie się ustawi.

Regulator ciśnienia paliwa?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

1,8 8V 1P Digfant II - gaśnie po kilku minutach pracy

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 29, 2014 23:01

starczy jak zajrzysz do jego wężyka podciśnieniowego, jeśli suchy w środku to regulator na 90 procent sprawny. Myślę że jednak po prostu coś e elektryce zawilgło i jak wyschnie będzie ok


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

1,8 8V 1P Digfant II - gaśnie po kilku minutach pracy

Post autor: jhosef » pn cze 30, 2014 08:19

W wężyku podciśnieniowym sucho. Trochę wężyk popękany. Na razie go przyciąłem ale dzisiaj wymienię podciśnienia na nowe.

Na razie gadzina chodzi, choć na bogatej mieszance. Pomierzę jeszcze czujnik temp silnika dla ECU. W weekend już nie zdążyłem.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości