Poprawa osiągów

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

hansik_hansik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt mar 13, 2012 13:50

Poprawa osiągów

Post autor: hansik_hansik » ndz maja 13, 2012 12:37

Mi chodzi o to by samemu zrobić. Bo tapicer pewnie dużo skasuje a mnie nie stac na to. Wole samemu to zrobić.



Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Poprawa osiągów

Post autor: marcinek84 » pn maja 14, 2012 23:02

hansik_hansik, jeśli nie jeździsz po autostradach to możesz wrzucić krótszą skrzynie i BLOSa do LPG a poczujesz różnicę :)
Co do boczków to w FAQ jest temat jak obić boczki skórą.


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

hansik_hansik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt mar 13, 2012 13:50

Poprawa osiągów

Post autor: hansik_hansik » śr maja 16, 2012 10:50

Skrzyni nie zmienie bo często jeżdzę na drogach szybkiego ruchu wiec odpada.

Sorki za głupie pytanie ale co daje ten BLOS do LPG?



Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Poprawa osiągów

Post autor: marcinek84 » śr maja 16, 2012 12:20

BLOS jest czymś w rodzaju gaźnika do gazu - zamiast tradycyjnego miksera. Przy poprawnym ustawieniu gazu spalanie mam takie samo jak na tradycyjnym mikserze, niektórzy nawet mają mniejsze. Plusy BLOSa: samochód lepiej przyśpiesza, czuć bardziej reakcję na wciśnięcie gazu oraz więcej mocy na wyższych obrotach, skład mieszanki jest bliższy optymalnemu niż w przypadku miksera, to lepsza reakcja silnika powoduje, że jeździ się dynamiczniej i zużycie paliwa pozostaje podobne jak wcześniej, brak strzałów w dolot przy poprawnym ustawieniu. Dokładne informacje o BLOSie zawarte są w najnowszej instrukcji do pobrania z adresu http://lpg-forum.pl/download/file.php?id=5019" onclick="window.open(this.href);return false; oraz wystarczy wygooglać bo i na forum sporo jest :bigok:


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

hansik_hansik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt mar 13, 2012 13:50

Poprawa osiągów

Post autor: hansik_hansik » pn maja 21, 2012 12:39

Tylko strasznie drogi jest. Warto 400 zł wydać na ten gaźnik do golfa II ??



barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Poprawa osiągów

Post autor: barto125 » pn maja 21, 2012 15:05

Jeśli Cię stać i znajdziesz kogoś, kto Ci to wyreguluje, to warto.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Poprawa osiągów

Post autor: jhosef » pn maja 21, 2012 15:39

Po pierwsze to mamy dział speed do omawiania takich tematów. Po drugie najlepszym sposobem na podniesienie mocy PN jest... wymiana silnika na mocniejszy.
Nic się szczególnego z tym nie da zrobić.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... n#p5402815" onclick="window.open(this.href);return false;



hansik_hansik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt mar 13, 2012 13:50

Poprawa osiągów

Post autor: hansik_hansik » wt maja 13, 2014 18:59

Witam ,
Sorki że dopiero teraz , ale jakoś dawno mnie nie było tu :)
To tak , troszkę golfik się zmienił , ale ten gaźnik nadal tkwi w aucie , ech myślałem nad wsadzeniem jednopunkta od RP 1.8 boczki obiłem :) Plany autka wrzucę później



hansik_hansik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt mar 13, 2012 13:50

Poprawa osiągów

Post autor: hansik_hansik » śr maja 14, 2014 19:00

Myślałem na wymianą Gaźnika w mojej pn-ce na monowtrysk od RP , tylko moje następujące pytanie to z instalacją gazową jak ją później podłączyć ? dużo zmian będę musiał przeprowadzić ?



ozzy1979

Poprawa osiągów

Post autor: ozzy1979 » sob maja 17, 2014 09:03

hansik_hansik pisze:Myślałem na wymianą Gaźnika w mojej pn-ce na monowtrysk od RP , tylko moje następujące pytanie to z instalacją gazową jak ją później podłączyć ?
I co ci to da, skoro dalej masz silnik zmulony lpg?? Choćbyś załozył tam wtrysk od Pontiaca Firebirda V8 to dalej masz lpg, dalej masz więc zmulony silnik. Chcesz lepszych osiągów? Wywal gaz, doprowadź silnik do porządku i bedziesz zaskoczony.



hansik_hansik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt mar 13, 2012 13:50

Poprawa osiągów

Post autor: hansik_hansik » sob maja 17, 2014 21:24

Powiem tak , na gazie wcale nie jest zamulony , a wręcz przeciwnie , Jak masz coś do lpg to się nie odzywaj ,
A po2 chodzi mi o to by na benie nie był zamulony - bo na benie jest zamulony przez ten gaźnik



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Poprawa osiągów

Post autor: Hubi14 » sob maja 17, 2014 21:30

czy ja wiem czy 2EE zamula silnik, ja tam mam akurat gaźnik sprawny i auto cieka aż miło, a mam w automacie to na kołach mam mniej mocy niż manual a nie narzekam, jak na 70 kucy to jeździ aż miło :)



ozzy1979

Poprawa osiągów

Post autor: ozzy1979 » ndz maja 18, 2014 08:29

hansik_hansik pisze:Powiem tak , na gazie wcale nie jest zamulony , a wręcz przeciwnie
Czyli masz kibel zamiast układu zasilania benzyną. Pierwszy raz słyszę, aby silnik na zwężce w dolocie nie był zmulony - istny cud po prostu :rotfl:
hansik_hansik pisze:Jak masz coś do lpg to się nie odzywaj ,
Bo co??? Cenzura wróciła???
hansik_hansik pisze:A po2 chodzi mi o to by na benie nie był zamulony - bo na benie jest zamulony przez ten gaźnik
Większych bzdur dawno nie czytałem. Zamulony silnik przez gaźnik... To DOPROWADŹ gaźnik do porządku i bedzie chodził tak, jak ma chodzić.
Hubi14 pisze:ja tam mam akurat gaźnik sprawny i auto cieka aż miło
No własnie - sprawny układ zasilania i sprawny silnik i wszystko lata, że aż miło.
Hubi14 pisze:a mam w automacie to na kołach mam mniej mocy niż manual
Ale do setki będziesz szybszy niż analogiczny z manualem. :pub:



barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Poprawa osiągów

Post autor: barto125 » ndz maja 18, 2014 11:35

ozzy1979 pisze:Czyli masz kibel zamiast układu zasilania benzyną. Pierwszy raz słyszę, aby silnik na zwężce w dolocie nie był zmulony - istny cud po prostu :rotfl:
Dobrze założona instalacja nie ma żadnych zwężek.
ozzy1979 pisze:Bo co??? Cenzura wróciła???
Nie, za krytykowanie układu zasilania nie związanego z tematem powinien być warn z miejsca.
ozzy1979 pisze:Większych bzdur dawno nie czytałem. Zamulony silnik przez gaźnik... To DOPROWADŹ gaźnik do porządku i bedzie chodził tak, jak ma chodzić.
Tak, pierburg 2ee akurat zamula silnik, jak wytłumaczysz lepsze osiągi na tym samy silniku przy założonym weberze lub monowtrysku?
ozzy1979 pisze:No własnie - sprawny układ zasilania i sprawny silnik i wszystko lata, że aż miło.
Tak, i to nie ważne, czy to bena, lpg czy diesel.
ozzy1979 pisze:Ale do setki będziesz szybszy niż analogiczny z manualem. :pub:
I tu się zgodzę częściowo, wszystko zależy jaka skrzynia i jaki kierowca.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości