1.3 nz paliwo w oleju

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ZALEK
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2187
Rejestracja: czw paź 06, 2011 17:45
Lokalizacja: Łochów

1.3 nz paliwo w oleju

Post autor: ZALEK » wt gru 24, 2013 19:20

arlamir, przeczytaj temat teraz problem są falujące obroty i słaba reakcja na gaz podczas przyśpieszania...


:dol: Mój Golf MK2, od CL'a po Edition ONE , RECARO, ARTEC 9.5j :dol:

Obrazek

arlamir
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz lis 25, 2012 13:30

1.3 nz paliwo w oleju

Post autor: arlamir » sob gru 28, 2013 21:24

ZALEK, Sory :) z buta napisałem tamto :D Obrazek szczerze mówiąc to te silniki jednak troche falują na wolnych, jak zaczną Ci się dziać cyrki tak że prawie Ci gaśnie auto to warto sprawdzić szczelność układu wydechowego przed sondą lambda, u mnie akurat uszy kata się rozsypało, auto chodziło jak GTi, później sonda w zasadzie padła i wymieniłem ją na nową a falujących obrotów nie stwierdziłem, a jak masz ze spalaniem?
Sprawdź sobie tą sondę oraz przepływkę, dać CI screeny jak to zrobić? poszukaj czy nie masz przypadkiem nieszczelności też na dolocie.



Awatar użytkownika
ZALEK
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2187
Rejestracja: czw paź 06, 2011 17:45
Lokalizacja: Łochów

1.3 nz paliwo w oleju

Post autor: ZALEK » sob gru 28, 2013 22:07

falujące obroty to u mnie od 500 do 1700.... Przy 500 chce zgasnąć po czym wskaluje jakby na ssanie i trzyma 1700, wtedy go trzeba przegazować kilka razy i spada do 1000obr. Ale po chwili znowu spada na 500 i tak w kółko.... W okolicy wtrystkow/dolotu słychać syczenie...


:dol: Mój Golf MK2, od CL'a po Edition ONE , RECARO, ARTEC 9.5j :dol:

Obrazek

arlamir
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz lis 25, 2012 13:30

1.3 nz paliwo w oleju

Post autor: arlamir » sob gru 28, 2013 23:46

Sprawdź sobie przepływkę, wg https://plus.google.com/photos/11714249 ... 7615441785" onclick="window.open(this.href);return false; a co do syczenia to postaraj się ogarnąć czy to jest przy przepustnicy, jeśli tak to postaraj się o inną, w pamietniku chyba pisałem o tej przepustnicy, tylko zwróć uwagę na ten włącznik krańcowego położenia przepustnicy, przy delikatnym otwarciu powinno słychać takie delikatnie pyknięcie, oraz na max otwarciu drugie, miernikiem na opór ustawionym podłączonym pod dwa piny na zamknietej i max otwartej przepustnicy powinno być ok 15 omow, na pozostałych pozycjach miernik bedzie pokazywał że jest poza zakresem, nie baw się w ustawianie tego bo końca nie dojdziesz, no i przeczyść ją całą. Sprawdź najpierw szczelność dolotu itd. Ja się z tym bawiłem dość długo więc napisz na pw jak masz jakieś pytania.



Awatar użytkownika
Kurpiel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn lut 24, 2014 00:12
Lokalizacja: Gryfino

1.3 nz paliwo w oleju

Post autor: Kurpiel » pt kwie 18, 2014 20:16

witam troche z innej beczki: wie ktos o co chodzi w 1.3 nz podczas normlanej jazdy auto nagle sie dlawi zaczyna samo zwalniac jak jest na biegu nie reaguje w ogole na gaz, redukcja i gaz i nic tylko zwalania. Swieci sie kontrolka od oleju.Gasze silnik, zapalam auto i niby wszystko jest juz dobrze...
mialem tak 2 razy.


moje mk2:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540023" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości