bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku 1.3 nz

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

denisz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: pn sty 25, 2010 00:47
Lokalizacja: Wrocław

bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku 1.3 nz

Post autor: denisz » pt lis 12, 2010 18:05

djtalarus pisze:a grzie znajduja sie te śrubki do tej regulacji..i w jaki sposób to rególować???
djtalarus, skoro problemy są tylko na gorącym, to raczej w pierwszej kolejności sprawdź (podmień) cewkę a nie ustawienie zapłonu, jeśli nie wiesz jak.
Poza tym, czy sprawdzałeś rezystancję czujnika temeperatury wtedy, gdy auto ma problemy tak jak p8pepe pisał?

Inna przyczyna jaka mi przychodzi do głowy, to czujnik Halla w aparacie zapłonowym - czasami się zdarza taka jego usterka, że przy wyższych temperaturach szwankuje. Zresztą może to tyczyć się to wielu części elektronicznych w aucie.



Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku 1.3 nz

Post autor: Damian3942 » sob lis 13, 2010 15:09

podmień cewkę i sprawdzisz od razu czy będzie poprawwa jak nie to i cewka i przyśpieszacz są ok no chyba że nowa będzie wadliwa ale jak po podmianie cewki będzie ok znaczy że cewka albo przyśpieszacz.

jeżeli to nic nie zmieni może być opcja ostateczna że wytwarza się ciśnienie i uszczelkę szlak trafił i przepuszcza wodę z ukł chłodzenia na cylindry (sporadyczny przypadek ale miał miejsce na forum) ale to jak ubywa ci znacznie płynu chłodniczego


passat b5 115KM AZM 2003r

magnum1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob lis 13, 2010 22:37

bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku 1.3 nz

Post autor: magnum1982 » ndz lis 14, 2010 12:58

witam jestem tu nowy mam golfika trzy lata co wymienialem skrzynie czyli dwie i zakazdym razem pada sterownik co to jest???????????/



magnum1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob lis 13, 2010 22:37

problem z modulem w mk2 1.3

Post autor: magnum1982 » ndz lis 14, 2010 13:00

po wymianie modulu na wolnych obrotach samochud kuleje moze ktos pomoze



Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku 1.3 nz

Post autor: Damian3942 » ndz lis 14, 2010 13:25

skoro pada to znaczy że masa jest źle podłączona i sprawdził bym ją najpierw...


passat b5 115KM AZM 2003r

magnum1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob lis 13, 2010 22:37

bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku 1.3 nz

Post autor: magnum1982 » ndz lis 21, 2010 23:01

dzieki damian za rade



gregor1792
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob lis 27, 2010 00:48

bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku 1.3 nz

Post autor: gregor1792 » sob lis 27, 2010 20:05

Witam. Mam bardzo podobny problem z moim Golfem 1.3 MPI. Niedawno kupiłem autko i zaczęły sie problemy... auto nie paliło na rozgrzanym silniku, za to na zimnym pali od tyka. Pomagało tylko na pycha, jednak czasami nie chce palic nawet na pycha i czasami silnik przerywa i gaśnie, jednak zazwyczaj jak już zapali to chodzi do momentu zgaszenia. Jak go zgasze to po 1 próbie zapali, jednak za 2 i 3 razem coraz gorzej, aż w koncu można krecic i krecic i nie zapali (oczywiście na nagrzanym silniku). Wymieniłem aparat zapłonowy, kopułke, palec i moduł.. po tej wymianie cały dzień jeździłem i zapalał, jednak wieczorem problem powrócił :( . Paliwo na szynie ma 2.5 at. , iskra jest, wiec o co chodzi!!??? Dodam że odkryłem że gdy wstrzykne troche benzyny do gardzieli przepustnicy to zapali na chwile??? Więc coś z zasilaniem wtrysków, ale jak już pisałem ciśnienie jest ok więc wypada na sterowanie, tak mi sie przynajmniej wydaje, że to coś ze sterownikiem. Sory za błedy i prosze o pomoc bo już nie mam siły. Z góry dzieki



Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku 1.3 nz

Post autor: Damian3942 » ndz lis 28, 2010 01:20

no to że ma cisnienie ok nie oznacza że wtryski są ok... ustawiłeś zapłon na zimnym może palić na ciepłym już nie


passat b5 115KM AZM 2003r

gregor1792
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob lis 27, 2010 00:48

bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku 1.3 nz

Post autor: gregor1792 » ndz lis 28, 2010 23:18

No właśnie raczej napewno to coś z wtryskami tylko nie wiem co?..nie chce wszystkiego po koleji wymieniać bo cienko z kasa stoje. Zapłon był ustawiany lampą stroboskopową i wynosi ok. 4.5*.



Awatar użytkownika
kolunio21
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: pn lut 07, 2011 20:21
Lokalizacja: TczeVW

bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku 1.3 nz

Post autor: kolunio21 » śr kwie 06, 2011 21:40

Panowie podepnę się do tematu fakt że nie golf ale mam polo 1.3 na pełnym wtysku 75km kod silnika 3F, jak jest zimny lub ciepły pali na dotyk ale jak się pożądnie rozgrzeje to kręci jak by było -20 stopni ale zapali, jak sciągne przewód WN z cewki to kręci normalnie, czy ciepły czy zimny silnik pracuje jak zegareczek mocy nie traci, podmieniałem rozrusznik nic nie dało, zapłon ustawiałem, tulejka w skrztyni nowa, nie wiem gdzie szukać przycztyny;/



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku 1.3 nz

Post autor: Paweł Marek » śr kwie 06, 2011 22:11

Może kable do rozusznika (plus i masa do silnika) a może zapłon za wczesny, jedź sprawdzić do mechanika


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
kolunio21
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: pn lut 07, 2011 20:21
Lokalizacja: TczeVW

bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku 1.3 nz

Post autor: kolunio21 » śr kwie 06, 2011 22:18

przewodu plus i masa ok są sprawdzałem, z zapłonem jeszcze pogrzebie, zastanawia mnie jeszcze cewka co myslicie??



Awatar użytkownika
Semi1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 456
Rejestracja: sob sty 26, 2013 15:44
Lokalizacja: WarsawCity

bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku 1.3 nz

Post autor: Semi1 » czw kwie 10, 2014 18:52

Witam, temat już bardzo stary ale mimo to znalazłem tu kilka odpowiedzi i chciał bym dowiedzieć się jeszcze trochę :D w swoim aucie 1.3 nz wymieniłem prawie wszystko, a silnik nadal nie równo pracuje, jak zresztą opisałem problem gdzieś w innym temacie, na początku tematu był spór na temat czujnika temperatury cieczy i kompa.
Więc tak, na początku jak odepnę wtyczkę od czujnika temp. na zimnym silniku auto odpala, natomiast gdy osiągnie temperaturę roboczą, nie ma mowy żeby odpalił. Więc pytanie jak on wie że jest silniki ciepły lub zimny????
Za każdym razem po odpięciu wtyczki silnik pracuje równo, bez znaczenia ciepły-zimny(trochę na ssaniu kuleje ale to z czujnikiem jak i bez niego tak samo) natomiast po podpięciu automatycznie nie równa praca silnika aczkolwiek są momenty że mu samo na krótko przechodzi.
Czujnik sprawdzany, niby trzyma prawidłowe parametry-ma ktoś pomysł co to może być i po co ten czujnik skoro auto jeździ jak złe bez niego????
Wiem dużo tych pytania ale jak by ktoś mądry wypowiedział się na ten temat to dużo by mi pomogło wy naprawie staruszka...


Było A6 jest Golf :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=508186" onclick="window.open(this.href);return false;
Spot- https://www.youtube.com/watch?v=8ZNr4WyM4rw" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Semi1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 456
Rejestracja: sob sty 26, 2013 15:44
Lokalizacja: WarsawCity

bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku 1.3 nz

Post autor: Semi1 » sob kwie 12, 2014 17:29

Widzę że nikt co by mógł znać odpowiedź jeszcze nie przeczytał powyższego postu, cóż wiosna, taka pora coraz mniej osób siedzi przed kompem :-(
Wracając do mojego problemu, jednak wymieniłem czujnik temperatury cieczy i nic to nie pomogło, powoli koczą się opcje :banghead: nadal faluje.....


Było A6 jest Golf :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=508186" onclick="window.open(this.href);return false;
Spot- https://www.youtube.com/watch?v=8ZNr4WyM4rw" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości