Problem z obrotami

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mocny93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob mar 29, 2014 13:28

Problem z obrotami

Post autor: mocny93 » sob mar 29, 2014 13:42

Cześć! Jestem tu nowy, więc na początek witam wszystkich! :) Przechodząc do sedna sprawy. Kupiłem Golfa MK2 89r 1.8 86KM, gaźnikowy. Mam pewien problem mianowicie obroty silnika przy zimnym piecu są na poziomie 500 obr/min w tedy strasznie nie równo pracuje. Dopiero w miarę nagrzewania się silnika obroty wzrastają do 1,5 tyś w tedy silnik osiąga optymalną temperaturę. Już w tedy pracuje bardzo ładnie. Zastanawiam się co to może być i jedyne co mi przychodzi do głowy to pierścienie. Co o tym myślicie? Pozdrawiam :)



Awatar użytkownika
fan_VW
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: sob mar 29, 2014 14:08

Problem z obrotami

Post autor: fan_VW » sob mar 29, 2014 16:19

1.8 gaznikowy i to 86km ? ja 1 raz widze taki silnik ,raczej masz RP 90km na 1 punktowym wtrysku i tam powinieneś zahrzeć a nie pierscieni sie trzymasz.


VW

Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1934
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Problem z obrotami

Post autor: Hubi14 » sob mar 29, 2014 19:08

był 1.8 na gaźniku 2E2, lecz ja nie pomogę bo się na nim nie znam, musi się ktoś zgłosić kto miał z nim styczność, albo wpisz w szukacje Pierburg lub 2E2. Podaj jaki masz kod silnika, jest z tyłu w bagażniku taka kartka naklejona i tam będzie



mocny93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob mar 29, 2014 13:28

Problem z obrotami

Post autor: mocny93 » ndz mar 30, 2014 13:36

Hubi14 chodzi o to, że w tej budzie siedziało 1.6 :) Można znaleźć ten kod gdzieś indziej? A co do szukania to właśnie przeglądam i próbuję coś znaleźć :)



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1934
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Problem z obrotami

Post autor: Hubi14 » ndz mar 30, 2014 15:46

o masa.. Zrób fotkę silnika :D



mocny93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob mar 29, 2014 13:28

Problem z obrotami

Post autor: mocny93 » ndz mar 30, 2014 18:02

Obrazek Takie coś :)



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1934
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Problem z obrotami

Post autor: Hubi14 » ndz mar 30, 2014 19:03

to faktycznie 1.8 na monowtrysku :v Wpisz coś w szukajce to wyskoczy, na forum multum tematów o tym jest :D



Awatar użytkownika
fan_VW
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: sob mar 29, 2014 14:08

Problem z obrotami

Post autor: fan_VW » ndz mar 30, 2014 20:14

od razu wiedzialem bez fotki :bajer:


VW

mocny93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob mar 29, 2014 13:28

Problem z obrotami

Post autor: mocny93 » śr kwie 02, 2014 17:15

Podziałałem trochę przy silniczku :) Kody błyskowe wypluły mi za bogatą mieszankę oraz pokazały układ sterowania (regulacji) sondy lambda. Co z tym fantem? Jak myślicie :)



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1934
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Problem z obrotami

Post autor: Hubi14 » śr kwie 02, 2014 18:24

no sonda do wymiany, albo przewód uwalony od sondy do kompa



mocny93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob mar 29, 2014 13:28

Problem z obrotami

Post autor: mocny93 » śr kwie 02, 2014 20:50

Ok. Pogrzebie przy sondzie :) A powiedzcie mi jeszcze bo to dość dziwne według mnie przy sprawdzaniu kodem na sonde pokazało, że jest wszystko ok. Dlaczego przy jednym sposobie wywala ten błąd a przy drugim nie?



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1934
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Problem z obrotami

Post autor: Hubi14 » śr kwie 02, 2014 21:13

może coś źle sprawdzałeś? albo źle kody zczytałeś? bo najpierw lookałeś tak, że wykonałeś jazdę testową itp i wymiagało mieszanka za bogata, a potem silnik zgaszony, podłaczenie diody i sprawdzenie pracy sondy?



mocny93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob mar 29, 2014 13:28

Problem z obrotami

Post autor: mocny93 » czw kwie 03, 2014 17:29

Zwarłem kable po odpaleniu i pokazało te błędy. Natomiast jak sprawdzałem dla sondy (zwarte kable przy odpalaniu) to pokazało, że jest ok. Nie mam pojęcia dlaczego :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości