Falujące obroty

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

krycha00
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: wt sie 10, 2010 12:58

Falujące obroty

Post autor: krycha00 » pn lis 25, 2013 16:08

wtrące swoje 2 grosze : 1.3 od 1.8 różniły się przede wszystkim niewielkimi różnicami w spalaniu, co wydaje mi się największym minusem silnika 1.3 NZ.



Awatar użytkownika
zawa44
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pn paź 10, 2011 15:51

Falujące obroty

Post autor: zawa44 » pn lis 25, 2013 17:25

święte słowa. mój pomimo że zwykle pracuje dobrze(ostatnio jakieś problemy z paleniem na ciepłym ale myślę że to wina niebieskiego) wypala 8l pomimo że w niezabudowanym jeżdze spokojnie , po mieście trochę agresywniej, ale na 1.8 miałbym to samo , nie musiałbym tak piłować i nie miałbym problemów ze sterowaniem . chyba trzeba spiąć dupę odłożyć i zeswapować :)


kupię do MK2:
zderzak wąski z chromami w stanie dowolnym (może być z rozbitka ) na dawcę chromów
grill ori chrom na pojedyncze światłą

krycha00
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: wt sie 10, 2010 12:58

Falujące obroty

Post autor: krycha00 » pn lis 25, 2013 19:32

Mój aktualnie ma jeden problem. Gdy auto stoi kilka godzin, i próbuję go odpalić- kręci wolno tak jakby 1 obrót, sekunda przerwy, obrót, sekunda przerwy, i dopiero odpala. Gdy już tak odpali to po momentalnym zgaszeniu pali odrazu. Ten problem próbuję rozwiązać już prawie rok - bez skutecznie. Wymieniłem/wyremontowałem : rozrusznik, alternator, akumulator. Pozostawienie włączonego zapłonu na kilka sekund i dopiero odpalenie tez nic nie daje. To będzie chyba gwóźdź do trumny tego auta :)

OFF Topic: Ja gdybym nie miał pewnego sentymentu do mojego golfiątka to bym się go dawno pozbył :) ale ma w sobie to "coś", dlatego go jeszcze trzymam.



Awatar użytkownika
zawa44
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pn paź 10, 2011 15:51

Falujące obroty

Post autor: zawa44 » pn lis 25, 2013 23:35

sprawdź pobór prądu na wyłączonym zapłonie wpinając amperomierz w szereg z aku moje radio ciągnęło 600mA pomimo że wyłączone , gdy zdjąłem panel pobór prądu spadł do 50mA . to właśnie rozładowywało aku


kupię do MK2:
zderzak wąski z chromami w stanie dowolnym (może być z rozbitka ) na dawcę chromów
grill ori chrom na pojedyncze światłą

krycha00
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: wt sie 10, 2010 12:58

Falujące obroty

Post autor: krycha00 » wt lis 26, 2013 00:28

Też tak myślałem, że to radio. Jeździłem dosyć długo z wypiętym bezpiecznikiem od radia - problem nie zniknał. Sprawdzony pobór prądu również nic nie wykazał. Podejrzewam że problem nie leży tu po stronie "prądowej" tylko mechanicznej. Żebym tylko jeszcze wiedział co to może być :?



Awatar użytkownika
chudy191989
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: czw wrz 15, 2011 21:14

Falujące obroty

Post autor: chudy191989 » wt lis 26, 2013 19:50

może czujnik temperatury płynu chłodniczego???


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=444403" onclick="window.open(this.href);return false;

krycha00
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: wt sie 10, 2010 12:58

Falujące obroty

Post autor: krycha00 » śr lis 27, 2013 00:28

tzn tzw niebieski czujnik? Jego jeszcze nie sprawdzałem, ale nie wydaje mi się żeby ten czujnik miał wpływ na poprawne odpalanie. Chociaż oczywiście dopóki nie sprawdzę - wszystkie możliwości biorę pod uwagę.



GIELDZIARZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: wt kwie 20, 2010 02:19

Falujące obroty

Post autor: GIELDZIARZ » sob lut 15, 2014 02:49

Mam ten sam problem w 1.3 NZ tez delikatne falowanie obrotow na ucho tak kolo 200. Silnik nie gasnie, fajnie przyspiesza tylko najgorzej ze pali 12-15L w miescie a na trasie nie ma szans zejść poniżej 10.

Ostatnio wymieniłem swiece, kable, niebieski czujnik temperatury, sprawdziłem podciśnienia, sonde lambda, przeplywke, dziś zajrzałem do przepustnicy ale jest czysta chyba mechanik ja wyczyscil - czyli wszystko niby OK. Macie jakies pomysły co do przyczyny takiego stanu rzeczy?

Auto kupiłem w listopadzie z przeznaczeniem dla ciotki jako zapasowe auto do sporadycznej jazdy przebieg 198000km wygląda na ori silnik bez wyciekow był wyciek z rozrządu ale wymieniłem rozrząd wiec to już historia. Od 2 miesięcy walcze z usterkami i mam już dość chce się zajac w końcu swoim golfem 1.6D. Nie przypuszczałem ze z benzynowcem może być tyle klopotow.

Licze na Wasza pomoc.



GIELDZIARZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: wt kwie 20, 2010 02:19

Falujące obroty

Post autor: GIELDZIARZ » ndz lut 16, 2014 17:51

Macie jakiś pomysl co może być tego przyczyna?



Awatar użytkownika
Semi1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 456
Rejestracja: sob sty 26, 2013 15:44
Lokalizacja: WarsawCity

Falujące obroty

Post autor: Semi1 » ndz lut 16, 2014 18:46

Ciężko powiedzieć z moim też były problemy z obrotami i dużo palił, po wymianie sondy zszedł do 10L w miesicie a w trasie bardzo podobnie :shock: obroty ustabilizowały się po odpięciu odmy i zatkaniu tego otworu w róże gumowej od filtra powietrza. Spróbuj również ustawić skład mieszanki ale tu musisz mieć analizator żeby to fachowo zrobić i na nowo sprawdzić zapłon i rozrząd, ewentualne odchyłki od normy skorygować i powinno być OK jak masz resztę sprawną.


Było A6 jest Golf :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=508186" onclick="window.open(this.href);return false;
Spot- https://www.youtube.com/watch?v=8ZNr4WyM4rw" onclick="window.open(this.href);return false;

GIELDZIARZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: wt kwie 20, 2010 02:19

Falujące obroty

Post autor: GIELDZIARZ » wt lut 18, 2014 00:44

Dzis byłem u fachowca powiedział ze obroty sa ok ze delikatne falowanie to +- 50 obrotow korygowanych przez sonde lambda. Wyjezdzielm tez 10L paliwa tak żeby wskazowka była w tym samym miejscu jak przed tankowaniem i wyszlo 106km czylo ok. 9,5L/100km wiec jest lepiej najniższe spalanie od zakupumimo ze polowe trasy to 140 i gaz w podłodze reszta to miasto i dynamiczna jazda ale bez szaleństw. Chyba pomogla wymiana przewodow podciśnienia jeszcze przed tankowaniem.Mimo to i tak nie jestem zachwycony z tego wyniku.

Co sadzicie o tym spalaniu czy to jest w normie czy jeszcze za wysokie?



krycha00
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: wt sie 10, 2010 12:58

Falujące obroty

Post autor: krycha00 » wt lut 18, 2014 01:27

U mnie po wymianach i regulacji zaplonu: zatankowane 40l -> przejechane 480km w trasie i 150km w mieście, wiec srednia w okolicach 6,4l/100. Dzisiaj zatankowalem 10l i przejechalem 180km w trasie, wiec srednia z trasy 5,55. Tankowalem na shellu, 95okt. Predkosci max 90km/h. Moj NZ nie bardzo chce jezdzic szybciej :-/ :-)



ozzy1979

Falujące obroty

Post autor: ozzy1979 » wt lut 18, 2014 17:52

GIELDZIARZ pisze:Nie przypuszczałem ze z benzynowcem może być tyle klopotow.
Nie ma żadnych kłopotów, bo sprawa jest PROSTA - dobry zakład diagnostyki i po sprawie.



GIELDZIARZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: wt kwie 20, 2010 02:19

Re: Falujące obroty

Post autor: GIELDZIARZ » wt lut 18, 2014 21:19

krycha00 pisze:Tankowalem na shellu, 95okt. Predkosci max 90km/h. Moj NZ nie bardzo chce jezdzic szybciej :-/ :-)
Ja tankowałem 98 na lotosie. Kurde chyba mam za ciezka noge przy 90 to bym zasnal tobie wychodzi spalanie w trasie kolo 6 w miescie 7,5.Sprobuje pojechać trochę wolniej max 120 wtedy zobaczę ile spali może w 8 się zmieszczę jeżeli spali mniej to będzie raczej wina ciężkiej nogi.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości