Problemy po wymianie rozrządu MK2 1.3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problemy po wymianie rozrządu MK2 1.3
Witam, ostatnio wziąłem się za wymianę rozrządu w moim golfie, po jego wymianie rozrusznik nie chce kręcić. Wymieniłem szczotki w rozruszniku i nic. Rozrząd ustawiony idealnie na znaki, przed wymianą był przeskoczony o 3 ząbki w lewo. Nawet jak przekręcę wałek rozrządu to nic nie pomaga, nieważne czy w prawo, czy w lewo. Przed kręceniem rozrusznikiem najpierw zawsze kręcę ręcznie i tłok nie uderza o zawory. Wymieniłem dodatkowo kable, świece i kopułkę rozdzielacza- nadal bez zmian. Mój silnik to 1.3 NZ na punktowym wtrysku. Może to być przestawiony zapłon, jak tak to jest inna metoda ustawiania niż prób i błędów? Z góry dziękuję za pomoc
Problemy po wymianie rozrządu MK2 1.3
Cyka, przy prostowniku ustawionym na rozruch, coś kręci, nowy akumulator.
Problemy po wymianie rozrządu MK2 1.3
Miałem tak po wymianie rozrusznika, nie łączył przewód który idzie z akumulatora na rozrusznik i też cykał a nie odpalał. Na ostro wymontowany rozrusznik działał a po przykręceniu i próbie odpalania cykał, pomogło czyszczenie styków na rozruszniku.
-
- Ma gadane
- Posty: 183
- Rejestracja: ndz sty 01, 2012 23:26
- Lokalizacja: Kutno / Łódź
Problemy po wymianie rozrządu MK2 1.3
Zacznij od podłączenia rozrusznika na krótko, tzn wyciągnij go z samochodu i podłącz, bezpośrednio pod akumulator bądź prostownik. Jeśli na stole CI zakręci to znaczy że gdzieś masz przerwę w instalacji.
Pamiętaj żeby ominąć cewkę która załącza rozrusznik.
Pamiętaj żeby ominąć cewkę która załącza rozrusznik.
Problemy po wymianie rozrządu MK2 1.3
U mnie też wyglądały na czyste a jednak nie łączyło. W starym rozruszniku miałem tak, ze raz odpalał a raz cykał i nie mogłęm odpalić. Po wymontowaniu i podłączeniu na ostro ledwo co kręcił, kupiłem na szrocie drugi z przekłądnią i odpala lepiej jak na tamtym.
Tak jak pisze kolega wymontuj go i spróbuj na ostro. Jak zadziałą to masz przerwe gdzieś, albo kostka stacyjki sie kończy.
Tak jak pisze kolega wymontuj go i spróbuj na ostro. Jak zadziałą to masz przerwe gdzieś, albo kostka stacyjki sie kończy.
Problemy po wymianie rozrządu MK2 1.3
sprawdz kabel plusowy ktory idzie od akumulatora do rozrusznika ,
Problemy po wymianie rozrządu MK2 1.3
Przeczyściłem kable i nic. Rozrusznik kręci na stole. W samochodzie też, ale jak nie styka się z kołem zamachowym. Po prostu nie daje rady przerzucić. Może to być tak, że zapłon był ustawiony pod przeskoczony rozrząd, a jak go ustawiłem na znaki to już jest źle? Jakie są metody ustawiania zapłonu?
Problemy po wymianie rozrządu MK2 1.3
Ustawiasz rozrząd na znaki, zdejmujesz kopułke i palec ma wskazywać na nacięcie na aparacie zapłonowym(mała kreseczka na obudowie aparatu zapłonowego, jak dobrze popatrzysz to znajdziesz). Jak tak nie jest to przestawiasz aparat na znak i wtedy powinien zapalić. Ja obstawiam, ze jest słąby styk gdzieś albo ten przewód główny z akumulatora do rozrusznika uszkodzony. viewtopic.php?f=141&t=528955" onclick="window.open(this.href);return false;
Problemy po wymianie rozrządu MK2 1.3
Był przestawiony zapłon i zabrudzone styki, czyli wszystkiego po trochu. Dzięki za pomoc!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości