1.8 RP Wysokie obroty na zimnym przerywa! Automat!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 08:51
- Lokalizacja: Świętokrzyskie, Skarżysko-Kamienna.
1.8 RP Wysokie obroty na zimnym przerywa! Automat!
Witam!
Jestem od kilku dni posiadaczem GOLFA 2 1.8 RP skrzynia automatyczna bez gazu!
Otóż problem jest taki gdy odplama silnik(zimny) i próbuje wrzucić bieg wsteczny(R) auto dostaje wysokich obrotów. To samo mam z biegu pierwszym(D)
Bardzo szarpie wtedy autem i trzeba trzymać generlanie hamulec.
Po kilku minutach auto normlanie chodzi ale nie raz jest problem ze na ciepłym lub zimnym podczas spokojnej jazdy potrafi przerwać.
Wymieniłem filtr powietrza,czujnik niebieski,czerwony i uszczelke pod wtryskiem ale nic nie dało.
Możliwe że coś może być z silniczkiem krokowym? No i auto strasznie dużo pali...
Jestem od kilku dni posiadaczem GOLFA 2 1.8 RP skrzynia automatyczna bez gazu!
Otóż problem jest taki gdy odplama silnik(zimny) i próbuje wrzucić bieg wsteczny(R) auto dostaje wysokich obrotów. To samo mam z biegu pierwszym(D)
Bardzo szarpie wtedy autem i trzeba trzymać generlanie hamulec.
Po kilku minutach auto normlanie chodzi ale nie raz jest problem ze na ciepłym lub zimnym podczas spokojnej jazdy potrafi przerwać.
Wymieniłem filtr powietrza,czujnik niebieski,czerwony i uszczelke pod wtryskiem ale nic nie dało.
Możliwe że coś może być z silniczkiem krokowym? No i auto strasznie dużo pali...
1.8 RP Wysokie obroty na zimnym przerywa! Automat!
To nie jest wina osprzętu silnika, tylko sterownika skrzyni biegów, ponieważ jak rozumiem na Neutralu wszystko jest oki?
co do spalania to moze to być sonda, wywołaj kody błyskowe.
co do spalania to moze to być sonda, wywołaj kody błyskowe.
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 08:51
- Lokalizacja: Świętokrzyskie, Skarżysko-Kamienna.
1.8 RP Wysokie obroty na zimnym przerywa! Automat!
Dzięki ale to raczej nie sterownik. Tylko wydaje mi się że gdzieś dochodzi lewe powietrze
1.8 RP Wysokie obroty na zimnym przerywa! Automat!
miałem też podobny problem jeżeli chodzi o to przerywanie, wymieniłem wszystko co związane z zapłonem oraz czujniki, a przyczyną było coś czego nigdy bym nie podejrzewał, mianowicie kostka stacyjki, po prostu co jakiś czas ją rozłączało i samochód szarpał/ przerywał na ułamek sekundy. co do spalania to może być też pompka paliwa z baku
Moja kabina http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=476251" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 08:51
- Lokalizacja: Świętokrzyskie, Skarżysko-Kamienna.
1.8 RP Wysokie obroty na zimnym przerywa! Automat!
Sprawdzę to wczoraj dokładnie przeczyściłem cały wtrysk oraz silniczek krokowy. Czujniki ten niebieski i czerwony wymieniłem ale nadal mi na zegarach nie pokazuje temperatury... więc obstawiam że to może być przez termostat który nie działa Generlanie chodzi mi o to że podczas wrzucenia R lub D łapie duże oborty...
Re: 1.8 RP Wysokie obroty na zimnym przerywa! Automat!
Jeszcze raz powtarzam, to nie osprzęt silnika jest problemem, bo ten działa prawidłowo. przykład mówisz że dziwnym trafem po zapięciu biegu nagle pojawia mu się lewe powietrze??Sajmon4444 pisze:Dzięki ale to raczej nie sterownik. Tylko wydaje mi się że gdzieś dochodzi lewe powietrze
Sorry ale pompka w baku ma sie nijak do podwyższonego spalaniarafal_GT pisze:co do spalania to może być też pompka paliwa z baku
a to dlatego ze po pompce baku masz pompę wysokiego cisnienia pozniej regulator i dopiero wtrysk reguluje ilością dawki.
co najwyżej ową pompkę mozna brać na celownik przy przerywaniu w wyższych partiach obrotów przy agresywnej jezdzie, gdy pompa ciśnienia nie będzie miala świeżego paliwa. efekt tak jak przy zabrudzonym filtrze.
Sajmon4444 pisze:Sprawdzę to wczoraj dokładnie przeczyściłem cały wtrysk oraz silniczek krokowy.
Cóż się dziwić.. na zegary podawany jest sygnał z czarnego czujnika.Sajmon4444 pisze:Czujniki ten niebieski i czerwony wymieniłem ale nadal mi na zegarach nie pokazuje temperatury...
skoro jesteś takim leniem że Ci się nie chciało tego wyszukać to już z góry podpowiem że by przetestować owy czujnik trzeba zewrzeć styki jego kostki.
Sorryx2 Co ma termostat do wchodzenia na obroty po zapięciu biegu...Sajmon4444 pisze:więc obstawiam że to może być przez termostat który nie działa Generlanie chodzi mi o to że podczas wrzucenia R lub D łapie duże oborty...
jeżeli Ci się auto nie dogrzewa to znów używając tego małego pola na samym dole możesz znaleźć 'procedury' diagnostyki tegoż niedomagania.
Daj sobie powiedzieć że to sterownik automatyka wysyła do ECU sygnał by podwyższył obroty, a ten to grzecznie swym osprzętem czyni.
sprawdź że te kody błyskowe i sondę lambda.
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 08:51
- Lokalizacja: Świętokrzyskie, Skarżysko-Kamienna.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości