Bicie auta i kierwonicy

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zawadkabulls
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: śr wrz 08, 2010 20:54
Lokalizacja: Niemodlin

Bicie auta i kierwonicy

Post autor: zawadkabulls » pt maja 03, 2013 05:38

WItam i prosze o szybka rade bo niewiem co mam robic . A wiec tak zrobilem swap silnika z 1.3 na 1.8RP wsadzilem silnik i zaczelo sie jak sie rozpedzam to jest wszystko oki autko plynie jak skrecam w lewo na zakrecie autko pieknie jedzie jak nowe ale tylko jak sie rozpedzam lub skrecam w lewo ale jak daje na luz zjeżdżam na biegu czy skrecam w prawo mam bicie na kierwonicy wiec wymienilem lape silnika przod , lape silnika tył , nowe przeguby wewnętrzne i zewnętrzne i dalej to samo niewiem ocb z nim bicie po budzie az idzie na rolkach nic nie wykazalo jak bylem wczesniej na 1.3 mialem tez na glebie auto na tych samych kolach i nic nie biło . nawet ostatnio zalozylem 2 pary opon innych i na kazdej jesy to samo jest taka mozliwosc ze poloski sa za dlugie i nie ma luzu i bije np sa z diesla czy krzywe czy co bo ja juz niewiem oco chodzi z tym autem prosze o szybka odpowiedz moze ktos mial cos podobnego czy oski za dlugie moga byc czy jakies krzywe ??? Pilne Prosze POMOCY


Moja Golfina http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=357679" onclick="window.open(this.href);return false; vag4fans.pl ZAPRASZAM!!!!!

Awatar użytkownika
zawa44
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pn paź 10, 2011 15:51

Re: Bicie auta i kierwonicy

Post autor: zawa44 » pt maja 03, 2013 11:17

usterka możew nie być do końca związana z samym swapem , mogła poprostu wyjść teraz. u mnie dzieje się coś podobnego, gdzieś wyczytałem że to łożysko koła (zewnętrznego w stosunku do skrętu przy którym wychodzi to bicie ). będę pewnie niedługo zmieniał to powiem co i jak


kupię do MK2:
zderzak wąski z chromami w stanie dowolnym (może być z rozbitka ) na dawcę chromów
grill ori chrom na pojedyncze światłą

Awatar użytkownika
BolekLodz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: ndz sty 20, 2013 15:16
Lokalizacja: Łódź

Bicie auta i kierwonicy

Post autor: BolekLodz » pt maja 03, 2013 13:52

A poduszki też zmieniałeś?


Jeśli się pomyliłem, to kulturalnie zwróć mi uwagę. Wiem, że nie jestem nieomylny.
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW :) :)

Awatar użytkownika
zawadkabulls
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: śr wrz 08, 2010 20:54
Lokalizacja: Niemodlin

Bicie auta i kierwonicy

Post autor: zawadkabulls » sob maja 04, 2013 00:02

Poduszki tez zmienialem


Moja Golfina http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=357679" onclick="window.open(this.href);return false; vag4fans.pl ZAPRASZAM!!!!!

Awatar użytkownika
Trzaskacz1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr sie 29, 2012 21:13
Lokalizacja: Okonek PZL

Bicie auta i kierwonicy

Post autor: Trzaskacz1 » sob maja 04, 2013 17:21

jak by były krzywe półośki to by ci cały czas kiera latała, raczej sprawdź łożyska



Awatar użytkownika
zawadkabulls
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: śr wrz 08, 2010 20:54
Lokalizacja: Niemodlin

Bicie auta i kierwonicy

Post autor: zawadkabulls » ndz maja 05, 2013 01:00

a jest mozliwosc ze sa za dlugie i jest bicie ? np z diesla 1.6 lub z B 1.3 moga byc za dlugie i dla tego bicie jest ??


Moja Golfina http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=357679" onclick="window.open(this.href);return false; vag4fans.pl ZAPRASZAM!!!!!

Awatar użytkownika
Trzaskacz1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr sie 29, 2012 21:13
Lokalizacja: Okonek PZL

Bicie auta i kierwonicy

Post autor: Trzaskacz1 » ndz maja 05, 2013 13:00

zobacz to viewtopic.php?f=142&t=462458" onclick="window.open(this.href);return false; może coś pomoże



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Bicie auta i kierwonicy

Post autor: Lipek81 » pn maja 06, 2013 10:00

No właśnie mi pierwsze co do głowy przyszło, to, że półosie są inne. Skrzynia w 1.3 jest inna niż w 1.6/1.8. Nie wiem, czy półosie są dłuższe/krótsze. Ale może to właśnie jest przyczyną. Jeżeli zostawiłeś półosie z 1.3 to pierwsze, co bym zrobił, to wymienił półosie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości