9a odpala i gaśnie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2049
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
9a odpala i gaśnie
Jestem na etapie swapu 9a do mk2 i wszystko już złożone i podpięte. Przy odpaleniu rozruchowy daje paliwo i odpala po czym gaśnie. Nie mamy podpiętych czujników stukowych jeszcze bo dopiero jadą w paczce. Czy to wina tego że ich niema czy szukać w czymś innym?
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2049
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
9a odpala i gaśnie
Dzisiaj po odkręceniu węży do wtryskiwaczy zauważyłem że nie podaje na nie paliwa.
Rozruchowy ma ciśnienie i odpala po czym gaśnie bo niema paliwa na reszcie wtrysków.
Co z tym zrobić? jak to uruchomić?
Rozruchowy ma ciśnienie i odpala po czym gaśnie bo niema paliwa na reszcie wtrysków.
Co z tym zrobić? jak to uruchomić?
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2049
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
9a odpala i gaśnie
Paliwo na wtryskach już jest. Silnik odpala ale żeby trzymał się na obrotach trzeba trzymać wciśnięty gaz. Wtedy trzyma około 2tys obrotów. Niskich niema a gdy przygazuje mocniej również gaśnie.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
9a odpala i gaśnie
Zobacz, czy mikrostyk przy przepustnicy jest dobrze podłączony i czy się przełącza podczas puszczenia pedału gazu. Ma kliknąć jak tylko trochę doda się gazu.
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2049
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
9a odpala i gaśnie
Lipek81, klika
Silnik odpalił. Ale miał przeskoczony rozrząd o jeden ząbek. Ustawione jest i pracuje lepiej ale jeszcze nie jest do końca to co być powinno. Szarpie i ma kiepskie wolne obroty.
Mamy założone koło zamachowe od skrzyni 020 i potrzebuję porady jak ustawić zapłon i rozrząd idealnie
Silnik odpalił. Ale miał przeskoczony rozrząd o jeden ząbek. Ustawione jest i pracuje lepiej ale jeszcze nie jest do końca to co być powinno. Szarpie i ma kiepskie wolne obroty.
Mamy założone koło zamachowe od skrzyni 020 i potrzebuję porady jak ustawić zapłon i rozrząd idealnie
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2049
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
9a odpala i gaśnie
dzisiaj silnik zaczął pracować w miarę równo kiedy trzymam mu deczko przepustnicę otwartą.
tzn wolne obroty praktycznie zerowe. zapłon musi być na max do przodu żeby pracował równo.
przy tym klapka od przepływomierza stuka jak jakiś werbel w perkusji.
a po zgaszeniu słychać w rozdzielaczu sykanie paliwa. tak powinno być?
i mam wyciągnięty tak zwany akumulator paliwa z okładu.
czy jest on potrzebny koniecznie?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... fba65.html" onclick="window.open(this.href);return false;
na obrazku po lewej z nr 2 a po prawej z nr 9
tzn wolne obroty praktycznie zerowe. zapłon musi być na max do przodu żeby pracował równo.
przy tym klapka od przepływomierza stuka jak jakiś werbel w perkusji.
a po zgaszeniu słychać w rozdzielaczu sykanie paliwa. tak powinno być?
i mam wyciągnięty tak zwany akumulator paliwa z okładu.
czy jest on potrzebny koniecznie?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... fba65.html" onclick="window.open(this.href);return false;
na obrazku po lewej z nr 2 a po prawej z nr 9
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
9a odpala i gaśnie
Coś masz nie tak z regulacją wolnych obrotów - albo ten elektrozawór niesprawny, albo rurki źle podłączone... To właśnie ten elektrozawór powinien dawać trochę powietrza, pełniąc funkcję uchylonej przepustnicy.
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2049
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
9a odpala i gaśnie
który elektrozawór? Silnik krokowy? słychać że się otwiera ale poprzedni właściciel mówił że miał z nim problemy.Lipek81 pisze:albo ten elektrozawór niesprawny (...) To właśnie ten elektrozawór powinien dawać trochę powietrza, pełniąc funkcję uchylonej przepustnicy
które rurki? podciśnienia czy paliwowe?Lipek81 pisze:albo rurki źle podłączone
A dlaczego na wolnych obrotach membrana w puszce filtra bije góra-dół i wydaje odgłosy jak werbel?
MłodyKoguT dokupił puszkę filtra od mk2 gti i zauważyłem że ona jest na dole strasznie odsłonięta. Po prawej i lewej stronie ma wycięte otwory wlotowe.
Mógłby mi ktoś podrzucić zdjęcie puszki filtra?
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
9a odpala i gaśnie
Do elektrozaworu, czy tam silniczka krokowego, jak to nazywasz, są doprowadzone rurki z powietrzem. Są one poprowadzone w taki sposób, aby ominąć przepustnice poprzez ten zawór. Zatem, jeżeli przepustnica jest zamknięta, a zawór uchylony to mamy taki efekt, jakby przepustnica była częściowo otwarta. To, kiedy elektrozawór ma być otwarty zależne jest od mikrostyku przy przepustnicy - kiedy jest zamknięta, włącza się funkcja regulacji wolnych obrotów. Kiedy jest choć trochę otwarta, regulacja wolnych obrotów wyłącza się.
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2049
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
9a odpala i gaśnie
Lipek81, tak tak to wiem. Rurka z powietrzem jest między przepustnicą a membraną - tam gdzie była fabrycznie. I to fakt że wolnych za bardzo niema. Ale gazując też mocniej dławi się - tak jak by mu odcinało powyżej jakichś tak obrotów.
I co zrobić z tą latającą membraną?
I co zrobić z tą latającą membraną?
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2049
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
9a odpala i gaśnie
wyskoczyły następujące błędy:
515-- ------- Camshaft Position Sensor (G40)
No Signal SPORADYCZNY
281-- ------- Vehicle Speed Sensor (G 68)
No Signal SPORADYCZNY
522-- ------- Engine coolant Temp sender (G62)
Open or Short to B+ SPORADYCZNY
520-- ------- Volume/Mass Air Flow Sensor -G19/G70
Open or Short to Ground SPORADYCZNY
516-- ------- Closed Throttle Position Switch -F60
Open or Short to B+ SPORADYCZNY
515-- ------- Camshaft Position Sensor (G40)
No Signal SPORADYCZNY
281-- ------- Vehicle Speed Sensor (G 68)
No Signal SPORADYCZNY
522-- ------- Engine coolant Temp sender (G62)
Open or Short to B+ SPORADYCZNY
520-- ------- Volume/Mass Air Flow Sensor -G19/G70
Open or Short to Ground SPORADYCZNY
516-- ------- Closed Throttle Position Switch -F60
Open or Short to B+ SPORADYCZNY
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości