Z 1.6 na 1.8pf
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Z 1.6 na 1.8pf
Luzik, głowica idzie kompletna, razem z wałkiem. Ale wiązkę będę chyba sam kleić. W razie czego można coś zawsze zmodyfikować, jak choćby odłączanie pompy na gazie, albo "oszukiwanie" lambdy, żeby lepiej szedł.
Jeśli się pomyliłem, to kulturalnie zwróć mi uwagę. Wiem, że nie jestem nieomylny.
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW
Re: Z 1.6 na 1.8pf
A mam takie głupie pytanko gdzie jest czujnik temperatury na deske rozdzielczą? bo w wgl nie pokazuje i jeśli od razu mógłby ktoś powiedzieć jaki kolor mają kable idące z niego./
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Z 1.6 na 1.8pf
- jeszcze raz napiszę - wałek musisz dać od RP. Głowica od PN ale wałek dajesz od RP. Głowica to jedno, wałek to drugie.BolekLodz pisze:Luzik, głowica idzie kompletna, razem z wałkiem.
Co do wiązki- przeróbki, o jakich piszesz, to są sprawy związane z pojedynczymi kabelkami, nie warto robić całej wiązki po to, żeby tych kilka kabelków zmienić.
Z 1.6 na 1.8pf
A to źle zrozumiałem. w takim razie i wałek od 1.8 bedzie. Co do elektryki, to nie chodzi mi tylko o przeróbki, ale o to, żeby zaoszczędzić trochę hajsu , bo nie wiadomo, kiedy mi się znudzi ten silnik
Jeśli się pomyliłem, to kulturalnie zwróć mi uwagę. Wiem, że nie jestem nieomylny.
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW
Re: Z 1.6 na 1.8pf
A jeśli jeżdzę na samym gazie to potrzebuje podpiętej sondy? Bo nie mam jeszcze kompa żeby ją podpiąć.
Z 1.6 na 1.8pf
Zależy od tego, jaką masz instalację gazową. Jeśli jakąś prostą, która nie jest podłączona do sondy, to nie (chociaż pewnie bardziej skomplikowana też by chodziła bez problemu). Generalnie jak latasz na samym gazie, to możesz chyba nawet komputer odpiąć. Ważne, żeby pracował rozrusznik, cewka i wskaźniki, za co on nie odpowiada.
Jeśli się pomyliłem, to kulturalnie zwróć mi uwagę. Wiem, że nie jestem nieomylny.
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Z 1.6 na 1.8pf
Tylko będzie problem wtedy z wolnymi obrotami i przestawianiem zapłonu - sterowaniem elektrozaworu podciśnienia. Nie jest on sterowany przez sterownik, ale wymaga okablowania.
Z 1.6 na 1.8pf
A jeśli chodzi o ten bak z pompka od mk3 to będzie to pasowało? A dokładnie czy ta tylna wiązka ( lampy + pompa) będzie pasować do skrzynki bezpieczników bez żadnych przeróbek?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości