gaźnik z 1.3 do 1.6

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pytlex
+ 12 VWolt!
+ 12 VWolt!
Posty: 117
Rejestracja: wt paź 13, 2009 22:18
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

gaźnik z 1.3 do 1.6

Post autor: pytlex » sob kwie 06, 2013 11:56

Czesc. mam problem z gaznikiem 2EE raz chodzi normalnie, raz gasnie za kazdym puszczeniem gazu. Znajomy mechanik powiedzial ze te gazniki to udreka i ze nie warto sie z nim bawic. Zaproponowal zamiane gażnika na ten z 1.3 podobno praktycznie bezawaryjny, z tym ze on w tej chwili takim nie dysponuje. Powiedzial zebym pojechal na szrot i kupil tam a on zrobi reszte. Teraz moje pytanie na co zwrocic uwage przy zakupie tego gaznika jaies typowe rzeczy ktore moga swiadczyc o jego uszkodzeniu niesprawnosci czymkolwiek co bedzie skutkowalo złą praca. Dzieki z góry za pomoc



->KoRbA<-
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: wt sty 01, 2013 20:05
Lokalizacja: Wadowice

gaźnik z 1.3 do 1.6

Post autor: ->KoRbA<- » sob kwie 06, 2013 14:37

A może wymiana na monowtrysk z 1.8 RP?



Awatar użytkownika
pytlex
+ 12 VWolt!
+ 12 VWolt!
Posty: 117
Rejestracja: wt paź 13, 2009 22:18
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

gaźnik z 1.3 do 1.6

Post autor: pytlex » sob kwie 06, 2013 17:02

nie myslalem o tym nawet prawde mowiac :hmm: pewnie monowtrysk wiarze sie ze zmiana calej wiazki komp itp itd... a ten gaznik z 1.3 to tylko podlaczenie wody do ogrzania i wsio ;p



Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

gaźnik z 1.3 do 1.6

Post autor: speckom » sob kwie 06, 2013 18:50

no wszystko musiał byc mieć,wiazke ,kompa wtyczki ,pompki itp itd ,juz lepiej założ tego z 1,3mh


nie ma mnie

.Gandal.2013
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob lut 16, 2013 22:29

gaźnik z 1.3 do 1.6

Post autor: .Gandal.2013 » sob kwie 06, 2013 20:24

jak by był zainteresiwany to posiadam gażniki 2E , 2EE



->KoRbA<-
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: wt sty 01, 2013 20:05
Lokalizacja: Wadowice

gaźnik z 1.3 do 1.6

Post autor: ->KoRbA<- » sob kwie 06, 2013 20:55

A ja wszystkie części do przeróbki na monowtrysk :P prawdę powiedziawszy wtrysk rozwiązuje problem raz na zawsze. Nie wiem jak z gaźnikiem z 1.3, nie interesowałem się takim tematem. W grę wchodzi też przeróbka na manualnego Webera ;) tutaj porada forumowego kolegi viewtopic.php?t=61522



.Gandal.2013
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob lut 16, 2013 22:29

gaźnik z 1.3 do 1.6

Post autor: .Gandal.2013 » sob kwie 06, 2013 21:04

monowtrysk nie rozwiązuje problemów , są w nuch szwankujące silniczki krokowe i turbinki podciśnienia .



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

gaźnik z 1.3 do 1.6

Post autor: Paweł Marek » sob kwie 06, 2013 23:39

pytlex, szukaj gaźnika 2E2 do twojej pojemności, 2E3 czy 2E2 są awaryjne, mniej niż 2EE ale jednak. Monowtrysk jest zdecydowanie mniej awaryjny ale taka przeróbka to znacznie więcej pracy bo dochodzą pompy benzyny sterownik wiązki itd


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

gaźnik z 1.3 do 1.6

Post autor: speckom » śr kwie 10, 2013 10:15

ja mialem przerabiac na mono wtrysk ale mi sie odechciało,juz niech jest co jest. jak coś mam na zbyciu tanio mono wtrysk od 1.8rp


nie ma mnie

Awatar użytkownika
pytlex
+ 12 VWolt!
+ 12 VWolt!
Posty: 117
Rejestracja: wt paź 13, 2009 22:18
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

gaźnik z 1.3 do 1.6

Post autor: pytlex » śr kwie 10, 2013 19:02

dzieki za zainteresowanie panowie. Rozwodzicie sie nad problemem który wcale nie ma nic wspolnego z moim pytaniem :P Tak ze ponawiam :) NA CO ZWRÓCIC UWAGE PRZY ZAKUPIE GAZNIKA OD GOLFA/POLO/IBIZA 1.3 ?!
tylko na to pytanie pragne otrzymać odpowiedz, nic wiecej :P

DZIEKI ;)



Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

gaźnik z 1.3 do 1.6

Post autor: speckom » pt kwie 12, 2013 16:41

ne cene i na to ,żeby był to 2e


nie ma mnie

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

gaźnik z 1.3 do 1.6

Post autor: Paweł Marek » sob kwie 13, 2013 23:28

pytlex pisze:Tak ze ponawiam NA CO ZWRÓCIC UWAGE PRZY ZAKUPIE GAZNIKA OD GOLFA/POLO/IBIZA 1.3 ?! tylko na to pytanie pragne otrzymać odpowiedz, nic wiecej
dobrej odpowiedzi nie możesz otrzymać bo ktoś ci wmówił żebyś szukał gaźnika od 1,3 a masz silnik 1,6. Dobry gaźnik to 2E2 od silnika RF lub EZ, który założysz zamiast swojego 2EE po zmianie podstawki na odpowiednią do 2E2 i podpięciu paru weżyków od podgrzewania gaźnika do układu chłodzenia oraz paru kabelków - konkretne opisy znajdziesz na forum. Ujdzie też gaźnik 2E2 od silnika 1.8 GU, ale na nim auto będzie ciut słabsze.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

gaźnik z 1.3 do 1.6

Post autor: speckom » pt kwie 19, 2013 14:43

ja mam tego 2e2 i jak zrobiłem ta klapke u góry nie nażekam :)


nie ma mnie

kamilso32
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: wt mar 26, 2013 11:43

Re: gaźnik z 1.3 do 1.6

Post autor: kamilso32 » pt kwie 19, 2013 20:56

speckom pisze:ja mam tego 2e2 i jak zrobiłem ta klapke u góry nie nażekam :)
Możesz sprecyzować jaką klapke? ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości