Mk2 1.3 kat. 55 KM

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

H4ry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw lip 28, 2011 21:36

Mk2 1.3 kat. 55 KM

Post autor: H4ry » pn lut 25, 2013 23:36

Witam od niedawna mam problem, a mianowicie wygląda to tak. Autko chodzi ładnie do momentu kiedy się troche rozgrzeje.. Opis problemu: na biegu jak ma opór poprostu zwalnia ja mu wciskam gaz a on nic zwalnia... wcisnę sprzęgło nacisne gaz i wchodzi na obroty... na biegu nie chce iść.. jak jest zimny ładnie chodzi.. Naprawdę nie mam pojęcia co nawaliło... gdyby była to wina układu zapłonowego na sprzęgle by nie wchodził na obroty.. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł proszę o pomoc udziele odpowiedzi na wszelkie pytania chce to zrobić bo niedługo jadę w dłuższą trase.. Dziekuje za poświęcony czas i pozdrawiam Jacek. :-x



daglas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt sie 30, 2011 23:14

Mk2 1.3 kat. 55 KM

Post autor: daglas » wt lut 26, 2013 00:15

Może być to też układ zapłonowy, bo do rozpędzenia samego silnika na sprzęgle potrzebujesz malutko mocy a do rozpędzenia samochodu dużo, wiec jeśli zaplon bylby fatalnie ustawiony to taki efekt mialby miejsce, ale wydaje mi sie ze wtedy cały czas. Sprawdź czujnik temperatury silnika i powietrza, moze dają sygnal jakby silnik mial -20* i się przylewa.

Jak tak ci muli to czuć z wydechu zapach benzyny?



XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

Re: Mk2 1.3 kat. 55 KM

Post autor: XV2 » wt lut 26, 2013 17:32

H4ry pisze:Witam od niedawna mam problem, a mianowicie wygląda to tak. Autko chodzi ładnie do momentu kiedy się troche rozgrzeje.. Opis problemu: na biegu jak ma opór poprostu zwalnia ja mu wciskam gaz a on nic zwalnia... wcisnę sprzęgło nacisne gaz i wchodzi na obroty... na biegu nie chce iść.. jak jest zimny ładnie chodzi.. Naprawdę nie mam pojęcia co nawaliło... gdyby była to wina układu zapłonowego na sprzęgle by nie wchodził na obroty.. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł proszę o pomoc udziele odpowiedzi na wszelkie pytania chce to zrobić bo niedługo jadę w dłuższą trase.. Dziekuje za poświęcony czas i pozdrawiam Jacek. :-x
Gaźnik czy mono?


MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131

MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133

Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914

H4ry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw lip 28, 2011 21:36

Mk2 1.3 kat. 55 KM

Post autor: H4ry » śr lut 27, 2013 18:00

Mono , a jeżeli chodzi o zapach paliwa to nie czuć. Stawiam na pompe paliwa 3 barową.. ale oby nie.. znajdę czas to dam na sprawdzenie.. dam znać jak rozgryzę te zagadkę.. a pompa mogła paść bo jest elektryczna a niedawno mi regulator napięcia padł w alternatorze.. ;/



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Mk2 1.3 kat. 55 KM

Post autor: Paweł Marek » śr lut 27, 2013 20:48

Nie mono tylko wtrysk wielopunktowy DIGIJET. Pompę można podejrzewać, ale raczej właśnie tą niskociśnieniową 0,24 bara w zbiorniku - posłuchaj czy chodzi. Filtr paliwa, pomiar ciśnienia paliwa. Potem przepływomierz pod lupę opisy sprawdzania na forum


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

Re: Mk2 1.3 kat. 55 KM

Post autor: XV2 » śr lut 27, 2013 22:09

Paweł Marek pisze:Nie mono tylko wtrysk wielopunktowy DIGIJET
Prawda :panna:


MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131

MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133

Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914

Awatar użytkownika
vwkoro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: ndz lut 20, 2011 11:16
Lokalizacja: Słupsk

Mk2 1.3 kat. 55 KM

Post autor: vwkoro » pt mar 01, 2013 13:47

sprawdź też komputer czy nie jest zawilgocony ja miałem ten sam problem i miałem mokry komputer wysuszyłem wyczyściłem i jak ręką odjął . i tak jak wyżej kolega napisał niebieski czujnik temperatury czy jest dobry ewentualnie sondę .


To nie silnik warczy to mruczy historia

H4ry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw lip 28, 2011 21:36

Re: Mk2 1.3 kat. 55 KM

Post autor: H4ry » pt mar 01, 2013 18:30

vwkoro pisze:sprawdź też komputer czy nie jest zawilgocony ja miałem ten sam problem i miałem mokry komputer wysuszyłem wyczyściłem i jak ręką odjął . i tak jak wyżej kolega napisał niebieski czujnik temperatury czy jest dobry ewentualnie sondę .
Bez beki to może być to.. bo jak narazie mi nie tracił ocy a jak ostatnio przewody podciśnieniowe wymieniałem bo miałem sparciałe to właśnie była tam woda... muszę go wziąć dziś na przejażdzkę ;] a już myślałem że będę miał mocniejszą pompe :P jak ja nie lubie zimy.. Jak by co będę informował na bierząco :]


+
to nie sprawa komputera na podszybiu byłem dziś u mechanika sprawdził mi ciśnienie paliwa no i okazało się że waha się od 1 do 4 barów, jestem troche w szoku bo ta pompa powinna mieć zawsze 3 bary ;] co prawdą jest nadzieja że wejdzie mi tańszy zamiennik i o 1 bar większe ciśnienie od oryginalnej pompy tylko czy średnica będzie się zgadzać ;] bo jak nie to 400 zł nie moje.. :) ale jak to będzie tylko to dam taką kase bo chce wrzucić car audio takie średniej klasy :) wygłuszyć i smigać :) dam wam znać jak wymienie pompe za miesiąć napewno będę po zabiegu wymiany pompy tak, że czekajcie cierpliwie nie zapomnę o was bo ktoś może mieć podobnie to mu się przyda bez zbędnych kosztów ;) pozdrawiam :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości