wolne obroty golf II automat
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wolne obroty golf II automat
Jakie sa wolne obroty golfa II z automatem na gazniku jak jest rozgrzany i skrzynia jest na D a jakie jak jest na P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=499183" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
wolne obroty golf II automat
Nie widziałem takich danych, maja być odczuwalnie wyższe chyba na D. Od tego jest siłownik 4-położeniowy w miejsce 3-położeniowego w golfach z manualem
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: wolne obroty golf II automat
mi chodzi o to ze moj golf jak jest rozgrzany i skrzynia jest na pozycji P to ma tak 1100 obr/min a jak dam go na D to 900 obr/min i chce wiedziec czy tak ma byc bo mi sie zdaje ze ma troche za wysokie obroty
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=499183" onclick="window.open(this.href);return false;
Za wysokie.
Na biegu jałowym czyli na P czy N powinieneś mieć jakieś 850 +/- 50/100. Po przerzuceniu na D, R, 1, 2 obroty powinny lekko spaść i zaraz powrócić do obrotów biegu jałowego (gdy nie dotykasz gazu oczywiście). Mówię na podstawie doświadczeń z automatem w amerykanie i Renault Clio 1, ale to nie ma nic do rzeczy - zasada ta sama. po to własnie jest układ utrzymywania stałych obrotów w silnikach z automatem.
- antekswirol
- Ma gadane
- Posty: 235
- Rejestracja: pn lis 08, 2010 22:06
- Lokalizacja: JANTAR
- Kontakt:
wolne obroty golf II automat
jeździłęm mk2 w automacie i obroty były w podobnych wartociach ale na p poiwnno być ciut mniej
Kupię WIĄZKĘ GRZANYCH FOTELI MK2 stary lub nowy typ:) Sprzedam lakier (1,5l)+LZ7L wszystkie dodatki + czarny podkład 1l cena do ugadania
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p5932497 my golf 2 1.8 RP
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p5932497 my golf 2 1.8 RP
Re: wolne obroty golf II automat
tez mi sie zdaje ze na P sa obroty za duze ale jest mozliwosc ich obnizania na lince gazu tylko wtedy tez obroty sa nizsze na D szkoda tylko ze osoby co maja mk2 z automatem sie nie chca wypowiedziecantekswirol pisze:jeździłęm mk2 w automacie i obroty były w podobnych wartociach ale na p poiwnno być ciut mniej
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=499183" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: wolne obroty golf II automat
Witam, wolne obroty na P zależą od silnika, a konkretnie od poduszek - chodzi o to aby nie trząsło. Zazwyczaj jest to 750 +- 50 lub 950 +-50 u Ciebie stawiam na 750. W pozycji D obroty nalezy ustawic podobnie lub lekko wyżej. Wszystko reguluje sie srubkami z tyłu silownika 4 polozeniowego kluczem "13"; od pozycji P jest górna - od D dolna (bo pewnie mowimy o pierburg 2e2)
Re: wolne obroty golf II automat
obniżenie obrotów na pozycji P czy N do obrotów biegu jałowego z tych podwyższonych obrotów może spowodować, że owszem, ma P czy N będą prawidłowe, ale wrzucenie na D, R, 1, 2 spowoduje zdechnięcie silnika. Lepiej zdiagnozować przyczynę zbyt wysokich obrotów na pozycjach neutralnych, a potem kombinować. Mozliwe, że jest cos skopane z biegiem jałowym, ewentualnie z układem utrzymywania obrotów na stałym poziomie na pozycjach D, R, 1, 2.
Wątpie, aby silnik R4 o tej pojemności stabilnie się trzymał na 750. raczej co najmniej 850 - 900.lokacz2 pisze: wolne obroty na P zależą od silnika, a konkretnie od poduszek - chodzi o to aby nie trząsło. Zazwyczaj jest to 750 +- 50
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
wolne obroty golf II automat
Obroty jałowe sa ustawiane w silnikach z gaźnikiem 2E2 z mk2 w zalezności od poduszek silnika. W pierwszych modelach poduszki były gumowe obroty ustawiano na wyższe żeby drgań nie było, czyli ok 950, w nowszych z poduszkami olejowymi na 750 bo lepiej drgania tłumią. Regulacja jałowych jest przy gaźniku na siłowniku 4-położeniowym zawsze łącznie ze składem mieszanki. Tyle że często są różne awarie gaźnika po tylu latach i wszystko jest rozregulowane z powodu niefachowego krecenia śrubkami regulacyjnymi
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości