Zmiana 2ee na 2e2 Regulacja obroty 1300-1700
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zmiana 2ee na 2e2 Regulacja obroty 1300-1700
Witam jak wiadomo 2ee są to gaźniki tragedia jutro biorę sie za wkładanie gaźnika 2e2 i teraz jak podłączyć elektryke z 2ee do 2e2 oraz podciśnienia macie jakieś fotki ,piszcie bedę wdzięczny za wszelką pomoc
Ostatnio zmieniony sob lut 02, 2013 19:12 przez homer21, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Zmiana 2ee na 2e2 potrzebna pomoc
homer21, takie tematy są na forum łatwo znajdziesz. Wypunktuje tylko w skrócie żebyś mniej więcej wiedział co robić po kolei.
1. Inna podstawka pod gaźnik - ta do 2e2 jest jakby lustrzanym odbiciem obecnej.
2. cała elektronika od 2EE wypada, możesz sterownik wywalić i wiązkę od gaźnika
3. elementy elektryczne w gaźniku 2E2 czyli zawór elektroczasowy, zawór siłownika 3-poł. są w prosty sposób podpięte do plusa o zapłonie (np od cewki pociągniesz) i do masy. Z przodu gaźnika jest jeszcze element grzejny, ma jeden kabel z plusem po zapłonie.
4. Masz elektrycznie podgrzewane ssanie - po prawej stronie gaźnika z kopułki wychodzi kabel, w 2E2 jest do niego osobny termowłącznik w króćcu głowicy, nie musisz go szukać, spinasz po prostu ten kabel z kablem zasilającym podgrzewanie kolektora ssącego, mogą działać oba razem.
5. Bardzo ważnej jest podpięcie grzania wodnego gaźnika - musisz zdobyć odpowiednie wężyki do podgrzewania ssania, elementu woskowego i kolektora ssącego
6. Po montażu regulacja. Niestety - ciężko będzie znaleźć ci speca do tego - forum pomoże - ale pytanie czy dostaniesz sprawny gaźnik 2E2 = może być problem z tym. Nie znając się jeszcze na gaźniku albo wybulisz kupę kasy za gaźnik ze specjalistycznej firmy, albo kupisz taniej na szrocie mając prawie 100 procent pewności że nie będzie w pełni sprawny. Poniesiesz duże koszty. Więc podsumowując - radzę wczytać się na forum w tematy o 2EE silnik PN. Wszystko w nim jest do zregenerowania - naprawienia - dokupienia i napewno będzie taniej
1. Inna podstawka pod gaźnik - ta do 2e2 jest jakby lustrzanym odbiciem obecnej.
2. cała elektronika od 2EE wypada, możesz sterownik wywalić i wiązkę od gaźnika
3. elementy elektryczne w gaźniku 2E2 czyli zawór elektroczasowy, zawór siłownika 3-poł. są w prosty sposób podpięte do plusa o zapłonie (np od cewki pociągniesz) i do masy. Z przodu gaźnika jest jeszcze element grzejny, ma jeden kabel z plusem po zapłonie.
4. Masz elektrycznie podgrzewane ssanie - po prawej stronie gaźnika z kopułki wychodzi kabel, w 2E2 jest do niego osobny termowłącznik w króćcu głowicy, nie musisz go szukać, spinasz po prostu ten kabel z kablem zasilającym podgrzewanie kolektora ssącego, mogą działać oba razem.
5. Bardzo ważnej jest podpięcie grzania wodnego gaźnika - musisz zdobyć odpowiednie wężyki do podgrzewania ssania, elementu woskowego i kolektora ssącego
6. Po montażu regulacja. Niestety - ciężko będzie znaleźć ci speca do tego - forum pomoże - ale pytanie czy dostaniesz sprawny gaźnik 2E2 = może być problem z tym. Nie znając się jeszcze na gaźniku albo wybulisz kupę kasy za gaźnik ze specjalistycznej firmy, albo kupisz taniej na szrocie mając prawie 100 procent pewności że nie będzie w pełni sprawny. Poniesiesz duże koszty. Więc podsumowując - radzę wczytać się na forum w tematy o 2EE silnik PN. Wszystko w nim jest do zregenerowania - naprawienia - dokupienia i napewno będzie taniej
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zmiana 2ee na 2e2 potrzebna pomoc
Właśnie już wszystko podłączyłem silnik chodzi równo i dobrze wkręca sie na obroty gaźnik otrzymałem od razu przy zakupie samochodu byl on kupowany w niemczech , teraz mam mały problem gdy dodam gazu do spodu od razu to jest lekkie podduszenie a drugi problem to obroty w granicach 1300-1700 co można z tym zrobić ?
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Zmiana 2ee na 2e2 Regulacja obroty 1300-1700
Turbodziurahomer21 pisze:gdy dodam gazu do spodu od razu to jest lekkie podduszenie
A masz to zrobione jak napisał Paweł Marek - razem z grzaniem wax elementu i sprezyny bimetalowej przez maly obieg plynu chlodniczego?
Jeśli tak i obroty ktore piszesz sa na cieplym, to klania sie najpewniej regulacja z tylu silownika 3 polozeniowego na klucz 13 (o ile srubka przepustnicy sie na nim opiera).
A wyregulowales sklad mieszanki na analizatorze?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Zmiana 2ee na 2e2 Regulacja obroty 1300-1700
homer21, jeśli jesteś pewien że masz podpięte ogrzewanie gaźnika i że masz sprawny zawór elektroczasowy (szczegóły na forum) to o pierwsze po montażu gaźnika bezwzględnie należy ustawić na 3000/min tzw podwyższone obroty biegu jałowego - opisane masz to dokładnie w wielu miejscach na forum, gdzieś tam nawet z moimi fotkami. Dopiero jak to zrobisz to ustawiasz wolne śrubą z tyłu siłownika 3-położeniowego równocześnie ze składem mieszanki śrubą z góry gaźnika w rurce - pod korkiem w pokrywie filtra (nie masz korka w pokrywie od 2EE więc trzeba ustawiać ze zdjętą pokrywą filtra co nie jest za dobre, albo zrobić dziurę i potem zaślepić po regulacji).
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zmiana 2ee na 2e2 Regulacja obroty 1300-1700
właśnie dzisiaj zauważyłem ze czpień od zaworu 3położeniowego nie dotyka w ogóle tej baszki od przepustnicy i śrubka na górze jest wkręcona na max
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Zmiana 2ee na 2e2 Regulacja obroty 1300-1700
Ok wszystko wyregulowane, Silnik chodzi jak marzenie dziękuję wam za pomoc
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości