WiązkA RP

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kosciak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn lip 02, 2012 22:28

WiązkA RP

Post autor: kosciak » pn sty 28, 2013 15:22

mam rp'ka i musze w nim wymienic wiązke czy robi to jakąs roznice wiązka z niebieska wtyczka a czerwona do temp lub zielonym kompem a zółtym i czy robi roznice rocznik jak i czujkaa temp od mfa oczywiscie wtyczki od skrzynki bezpiecznikow pasują ;)



Awatar użytkownika
sgrodnicki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:46
Lokalizacja: Susz

WiązkA RP

Post autor: sgrodnicki » pn sty 28, 2013 16:59

Jest różnica, bardzo duża, każda kostka ma swoje znaczenie i nie można ich zamieniać. A co do instalacji, to może być różnica w samochodach przed i po 87r. :)



Awatar użytkownika
kosciak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn lip 02, 2012 22:28

WiązkA RP

Post autor: kosciak » pn sty 28, 2013 20:12

ja mam rocznik auta z 90r ale z wiązką strasznie jest namieszane. i kupiłem 2 wiązke i ona sie toroszke rozni od mojej wienc poprostu wole sie upewnic :) wtycznki do szkrzynki bezp oczywiscie pasują do nowego typu



Awatar użytkownika
rem08
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 198
Rejestracja: wt sty 08, 2008 02:13
Lokalizacja: Więcbork CSE

WiązkA RP

Post autor: rem08 » wt sty 29, 2013 11:48

Ale RP ma i niebieska i czerwona wtyczke. A jesli masz dwie czerwone to pewnie ktos zmienial i po prostu nie mial niebieskiego. W RP od temperatury masz trzy wtyczki. Czerwona od podgrzewania kolektora, niebieska daje sygnal do ECU i czarna do wskaznika. No moze nie te wtyczki maja te zadania co czujniki pod nie podlaczone. A co do kompa to najlepiej sparawdzic po numerach. Ja tez mam wiazke do wymiany bo ssanie mi nie dziala. Wszystko juz wymienialem i zostala tylko wiazka.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

WiązkA RP

Post autor: Paweł Marek » wt sty 29, 2013 17:38

kosciak, po włączeniu zapłonu we wtyczce od czujnika temperatury dla ECU niebieskiego ma być ok 5V, w drugiej do przekaźnika podgrzewania kolektora 12V, w trzeciej do czarnego od temp. na liczniku tez 12V - tak sobie sprawdź. Oczywiście przy założeniu że niema jakichś innych hocków klocków w tej wiązce


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości