1.8 gti problemy z praca silnika

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ads
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt kwie 10, 2009 13:52
Lokalizacja: zielona góra
Kontakt:

1.8 gti problemy z praca silnika

Post autor: ads » czw sty 10, 2013 17:39

Witam, od paru dni jestem posiadaczem golfa mk2 gti rok 85 oznaczenie silnika ev. Pierwsze odpalenia wypadly pomyslnie, ladnie odpalal trzymal obroty lecz przy delikatnym otwarciu przepustnicy dusi sie i przerywal, objawy zanikaly przy mocnym wcisnieciu pedalu gazu. W miedzy czasie padl rozrusznik wiec wzialem go na warsztat by przejzec wszystko, wymienilem swiece na nowe, zmienilem prowizoryczne naprawy tasma. Teraz wogole nie pali, nie slychac pompy paliwa, wskazowka obrotomierza po przekreceniu stacyjki wychyla sie na max w prawo. Znalazlem jeszcze jakis przewod podcisnienia ktory nie jest nigdzie podpiety.
Troche bladze po omacku, jakies rady?



marko125-90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw lip 09, 2009 12:58
Lokalizacja: Jarosław

1.8 gti problemy z praca silnika

Post autor: marko125-90 » czw sty 10, 2013 21:08

Wymieniłeś rozrusznik? Patrząc na brak zasilania pompy, wariujący obrotomierz to brakuje gdzieś masy.



ads
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt kwie 10, 2009 13:52
Lokalizacja: zielona góra
Kontakt:

1.8 gti problemy z praca silnika

Post autor: ads » czw sty 10, 2013 21:18

Tak, wymienialem. Dostalem nowszego typu i ma tylko jeden pin, a stary mial dwa, wiec zostal mi czarny ni podpiety kabel. A co do masy to od pokrywy zaworow wisi nie podlaczany przewod masy bez izolacji, gdzie podlaczyc druga str?



marko125-90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw lip 09, 2009 12:58
Lokalizacja: Jarosław

1.8 gti problemy z praca silnika

Post autor: marko125-90 » czw sty 10, 2013 21:40

To zobacz dokąd biegnie ten czarny przewód co Ci został wolny przy rozruszniku. Podejrzewam że to masa, przykręć gdzieś do silnika, ew. załóż złączkę z oczkiem na końcówkę kabla i załóż na jedną ze śrub mocujących rozrusznik. Ale najpierw sprawdź dokąd biegnie ten czarny przewód bo ja to na logikę tylko pisze :P
Co do podciśnienia to daj foto przewodu i okolicy wokół niego :)



dam18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pn cze 11, 2012 09:26

1.8 gti problemy z praca silnika

Post autor: dam18 » czw sty 10, 2013 23:20

W okolicy zaworów wiszący kabel jest zapewne masą, bynajmniej u mnie tak jest. (ktoś masakrycznie rzeźbił elektrykę)
Kable masowe przy pokrywie zaworów są koloru brązowego, u Ciebie też tak jest?



szymonecki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw sty 10, 2013 17:41
Lokalizacja: PL

1.8 gti problemy z praca silnika

Post autor: szymonecki » pt sty 11, 2013 00:56

Brąz zazwyczaj jest masą ;) Z tego co pamiętam to w mk2 szła cieńka, miedziana taśma na pokrywe zaworów.. Tak jak na maske.
A skoro nie śmiga pompa paliwa to ECU nie dostaje napięcia.... Światła i cała reszta trybi?



ads
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt kwie 10, 2009 13:52
Lokalizacja: zielona góra
Kontakt:

1.8 gti problemy z praca silnika

Post autor: ads » sob sty 12, 2013 20:05

podcisinienie już rozgryzłem gdzie powninno być podpięte ze zdjęcia innego auta z alledrogo ;)
kable masy mają raczej zawsze brązowy kolor, a od pokrywy zaworów idzie nie zaizolowany pasek, tylko nie wiem gdzie przykręcić drugi koniec
nie mniej, przykładanie do gołego metalowego elementu nie rozwiązało problemu z obrotomierzem i pompą paliwa
reszta elektryki raczej działa
kable których nie miałem gdzie podpiąć pod rozrusznik okazały być się ważne tj pod jakiś czujnik ssania i rozruchu, więc poszukam innego rozrusznika i sprawdzę



Awatar użytkownika
remekmk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1796
Rejestracja: śr mar 21, 2007 18:34
Lokalizacja: VWyszkóVW

1.8 gti problemy z praca silnika

Post autor: remekmk2 » sob sty 12, 2013 20:22

ta taśma z masą z pokrywy u mnie idzie na śrubę mocującą cewkę zapłonową


zdecydowanie kupię:
-panele drzwiowe do mk2 3d pod głośniki 16cm
-kanapę dzieloną do 3d skóra(ew do 5d z podłokietnikiem)

ads
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt kwie 10, 2009 13:52
Lokalizacja: zielona góra
Kontakt:

1.8 gti problemy z praca silnika

Post autor: ads » pn sty 14, 2013 22:22

Wymienilem rozrusznik, zrobilem nowe przewody na mase, i oczyscilem stare styki, a masy na silniku nadal mie ma



ads
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt kwie 10, 2009 13:52
Lokalizacja: zielona góra
Kontakt:

1.8 gti problemy z praca silnika

Post autor: ads » pn sty 14, 2013 22:22

Wymienilem rozrusznik, zrobilem nowe przewody na mase, i oczyscilem stare styki, a masy na silniku nadal mie ma



Awatar użytkownika
antekswirol
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: pn lis 08, 2010 22:06
Lokalizacja: JANTAR
Kontakt:

1.8 gti problemy z praca silnika

Post autor: antekswirol » pn sty 14, 2013 22:30

poprwowadz oddzielny przewód od masy aku do bloku silnika lub skrzyni zobacz czy coś dało


Kupię WIĄZKĘ GRZANYCH FOTELI MK2 stary lub nowy typ:) Sprzedam lakier (1,5l)+LZ7L wszystkie dodatki + czarny podkład 1l cena do ugadania
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p5932497 my golf 2 1.8 RP

ads
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt kwie 10, 2009 13:52
Lokalizacja: zielona góra
Kontakt:

1.8 gti problemy z praca silnika

Post autor: ads » wt sty 15, 2013 12:13

Tak zrobilem, wzialem gruby przewod od wzmacniacza, podlaczylem do aku i dotykalem w rozne miejsca karoseri i silnika i nic to nie dalo, wskazowka nadal wychylona, pompa paliwa nadal nie chodzi :/



Awatar użytkownika
Sebus_500
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: ndz paź 31, 2010 11:41

1.8 gti problemy z praca silnika

Post autor: Sebus_500 » wt sty 15, 2013 22:06

A może po prostu zdechła Ci pompka paliwa?? podłącz ja na krótko pod jakiś zewnętrzny akumulator i ewentualnie sprawdź czy napięcie na kostkę do niej dochodzi jak włączysz zapłon...sprawdziłeś bezpieczniki,przekaźniki pompki cykają po włączeniu zapłonu??



ads
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt kwie 10, 2009 13:52
Lokalizacja: zielona góra
Kontakt:

1.8 gti problemy z praca silnika

Post autor: ads » wt sty 15, 2013 22:46

a wskazówka obrotomierza która się wychyla na maxa ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości