Falujące obroty na ciepłym silniku 1.8RP

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MŁODY88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 830
Rejestracja: wt mar 20, 2007 21:50
Lokalizacja: Chojnów
Kontakt:

Falujące obroty na ciepłym silniku 1.8RP

Post autor: MŁODY88 » czw lis 08, 2012 01:23

endriuxtr, A niebieski czujnik sprawdziles??


Toledo III - jest
Golf IV Kombi,Renault Clio 2 1.6 16v,Golf III Kombi,AR 156 SW 2,4JTD , VW Golf II GT Specjal 1.8 RP, Seat Cordoba 2.0 ABF, Alfa Romeo Gtv 2.0 TS, Alfa Romeo 145 1.6 Boxer, VW Golf III GL 1.8 ABS, VW Golf II GL 1.8 GX - ex

Awatar użytkownika
ajvan
Ataman
Ataman
Posty: 445
Rejestracja: czw lip 07, 2011 22:29
Lokalizacja: Lublin

Falujące obroty na ciepłym silniku 1.8RP

Post autor: ajvan » czw lis 08, 2012 21:38

dawaj do mnie, podłączymy go pod VAGa zobaczymy co nam powie



Awatar użytkownika
endriuxtr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lis 08, 2012 00:30
Lokalizacja: Gdańsk

Falujące obroty na ciepłym silniku 1.8RP

Post autor: endriuxtr » czw lis 08, 2012 23:08

Lublin daleko od Gdańska niestety :) . Ogólnie podpinałem się pod niebieski czujnik. Rezystancja stabilna była na zimnym zilniku. Wynosiła 1,1kiloOhma . Na rozgrzanym natomiast(90C) strasznie skakała od zakresu 170 a 220. Natomiast kupiłem dziś nową podstawę wtrysku i przy wymianie będę przymierzał się do przeczyszczenia silniczka krokowego. Nie wiem czemu ale samochód bardzo wolno wchodzi na obroty. Dodając gazu na postoju jakoś daje radę, lecz podczas jazdy powoli się zbiera. Czym więcej gazu dodaje to wchodzą co raz niższe obroty. Jak "muskam" go lekko na jakieś 20% to łapie dopiero tak jakby jakąś prędkość. Dalsza usterka to przy dłuższym dodaniu gazu(5sekund) nagle słysze takie strzelanie spod maski, które dobiega z okolicy prawej strony, tuż blisko filtru powietrza. . .



Awatar użytkownika
Ogoniasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1223
Rejestracja: czw wrz 06, 2012 22:10
Lokalizacja: Lublin

Re: Falujące obroty na ciepłym silniku 1.8RP

Post autor: Ogoniasty » pt lis 09, 2012 09:49

endriuxtr pisze:(w przeciwieństwie do poprzednika) :)
Cóż mam na pisać skoro problem nadal występuje? Owszem wymieniłem całą kopułkę, przewody zapłonowe i silniczek krokowy. Po wymianie silniczka nie zmieniło się kompletnie nic. Po wymianie przewodów i kopułki jest już lepiej, ale nadal falują. Chyba nie ma się czym chwalić?


Obrazek

Awatar użytkownika
MŁODY88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 830
Rejestracja: wt mar 20, 2007 21:50
Lokalizacja: Chojnów
Kontakt:

Re: Falujące obroty na ciepłym silniku 1.8RP

Post autor: MŁODY88 » pt lis 09, 2012 10:38

Ogoniasty pisze:
endriuxtr pisze:(w przeciwieństwie do poprzednika) :)
Cóż mam na pisać skoro problem nadal występuje? Owszem wymieniłem całą kopułkę, przewody zapłonowe i silniczek krokowy. Po wymianie silniczka nie zmieniło się kompletnie nic. Po wymianie przewodów i kopułki jest już lepiej, ale nadal falują. Chyba nie ma się czym chwalić?
A czujnik ?


Toledo III - jest
Golf IV Kombi,Renault Clio 2 1.6 16v,Golf III Kombi,AR 156 SW 2,4JTD , VW Golf II GT Specjal 1.8 RP, Seat Cordoba 2.0 ABF, Alfa Romeo Gtv 2.0 TS, Alfa Romeo 145 1.6 Boxer, VW Golf III GL 1.8 ABS, VW Golf II GL 1.8 GX - ex

Awatar użytkownika
Ogoniasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1223
Rejestracja: czw wrz 06, 2012 22:10
Lokalizacja: Lublin

Falujące obroty na ciepłym silniku 1.8RP

Post autor: Ogoniasty » pt lis 09, 2012 11:49

Czujnik był sprawdzany i działa poprawnie. Wymienię jeszcze świece. Z tym że teraz te obroty już aż tak nie przeszkadzają (950-890)


Obrazek

Awatar użytkownika
ajvan
Ataman
Ataman
Posty: 445
Rejestracja: czw lip 07, 2011 22:29
Lokalizacja: Lublin

Re: Falujące obroty na ciepłym silniku 1.8RP

Post autor: ajvan » sob lis 10, 2012 00:01

Ogoniasty pisze:Czujnik był sprawdzany i działa poprawnie. Wymienię jeszcze świece. Z tym że teraz te obroty już aż tak nie przeszkadzają (950-890)
nic dziwnego, jest nowy :jezor:



Awatar użytkownika
endriuxtr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lis 08, 2012 00:30
Lokalizacja: Gdańsk

Falujące obroty na ciepłym silniku 1.8RP

Post autor: endriuxtr » ndz lis 11, 2012 17:04

Powiem tak. Po wymianie podstawy wtrysku na nową i po wymianie niebieskiego czujnika obroty są stabilne. Są lekkie odchyły, lecz to może załatwić sprawa silniczka krokowego, którymm się zajmę, ale nie prędko, bo jest drogi, a obroty aż tak nie falują. Jest za to drugi problem.Dużo większy, który też zaczął się po powrocie od mechanika. Samochód łapie elegancko obroty jak stoi w miejscu, lecz jak jadę już to na ciepłym silniku strasznie wolno przyspiesza. Mógłbym powiedzieć, że do 100km/h zajmuje mu może z półtorej minuty. Natomiast na zimnym silniku rozpędza się normalnie



Awatar użytkownika
Prej
Żaneta Driver
Żaneta Driver
Posty: 305
Rejestracja: wt gru 08, 2009 11:16
Lokalizacja: Szczecin

Re: Falujące obroty na ciepłym silniku 1.8RP

Post autor: Prej » ndz lis 11, 2012 17:26

endriuxtr pisze:Powiem tak. Po wymianie podstawy wtrysku na nową i po wymianie niebieskiego czujnika obroty są stabilne. Są lekkie odchyły, lecz to może załatwić sprawa silniczka krokowego, którymm się zajmę, ale nie prędko, bo jest drogi, a obroty aż tak nie falują. Jest za to drugi problem.Dużo większy, który też zaczął się po powrocie od mechanika. Samochód łapie elegancko obroty jak stoi w miejscu, lecz jak jadę już to na ciepłym silniku strasznie wolno przyspiesza. Mógłbym powiedzieć, że do 100km/h zajmuje mu może z półtorej minuty. Natomiast na zimnym silniku rozpędza się normalnie

Sprawdziłeś lambdę?



Awatar użytkownika
endriuxtr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lis 08, 2012 00:30
Lokalizacja: Gdańsk

Falujące obroty na ciepłym silniku 1.8RP

Post autor: endriuxtr » ndz lis 11, 2012 18:30

tak lambda była wymieniana ostanio kolego



Awatar użytkownika
Ogoniasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1223
Rejestracja: czw wrz 06, 2012 22:10
Lokalizacja: Lublin

Falujące obroty na ciepłym silniku 1.8RP

Post autor: Ogoniasty » ndz lis 25, 2012 16:04

Obroty na zimnym słabo falują, ale przeszkadza to w jeździe bo mam wrażenie jakby stracił na mocy. Gdy nagrzeje się do 90 stopni obroty latają od 500 do 1300...


Obrazek

Awatar użytkownika
Ogoniasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1223
Rejestracja: czw wrz 06, 2012 22:10
Lokalizacja: Lublin

Falujące obroty na ciepłym silniku 1.8RP

Post autor: Ogoniasty » ndz gru 02, 2012 15:11

Dodatkowo zauważyłem, że podczas jazdy także przerywa przez co golf traci na mocny. Jakieś propozycje?


Obrazek

dex1991
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: śr sty 13, 2010 22:50
Lokalizacja: Myszków

Falujące obroty na ciepłym silniku 1.8RP

Post autor: dex1991 » sob sty 26, 2013 19:40

Sprawdź czy przewód wysokiego napięcia idący od cewki do kopułki nie styka się z wężem wodnym. U mnie tak było ; )



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości