1.8 RP nierówna praca silnika

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Filippo
GOLF MODA
GOLF MODA
Posty: 329
Rejestracja: pt cze 27, 2008 15:30
Lokalizacja: Mosina
Kontakt:

1.8 RP nierówna praca silnika

Post autor: Filippo » pt paź 19, 2012 18:36

Witam, mam problem, od wczoraj w moim mk2 1.8 rp zaczeło się dziwnie dziać z silnikiem, do tej pory pracował bez problemu jak na RPka, na zimnym troche mu falowały obroty, ale teraz to juz jest tragedia, nie chce jechać, odpala też długo, jak juz odpali to skacza mu obroty i gaśnie, gdy zdjałem puche od filtra i na odpalonym dałem mu plaka prosto do wtrysku zaczał ładnie chodzić na wolnych.

zdjąłem też przewody paliwowe i paliwo niby płynie.

Co może być nie tak ? pompa paliwa ? monowtrysk ?

Dzięki ;)


Nowy GOLF: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=476786

Moje mk2 MODA USA :) Aktualizacja 11.09.10
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2219338#2219338

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4414
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

1.8 RP nierówna praca silnika

Post autor: majekMK2 » pt paź 19, 2012 22:50

jesli tak sie dzieje to sprawdź cisnienie paliwa
na zimnym i na ciepłym falują obroty??bo to ma duże znaczenie jeśli na zimnym trzeba sprawdzić podgrzewanie jeża,czujniki


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Filippo
GOLF MODA
GOLF MODA
Posty: 329
Rejestracja: pt cze 27, 2008 15:30
Lokalizacja: Mosina
Kontakt:

Re: 1.8 RP nierówna praca silnika

Post autor: Filippo » sob paź 20, 2012 16:29

bez względu na to czy zimny czy ciepły to wariował, jak dostał plakiem do wtrysku to ładnie chodził więc to coś pewnie z dawka paliwa


Nowy GOLF: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=476786

Moje mk2 MODA USA :) Aktualizacja 11.09.10
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2219338#2219338

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4414
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

1.8 RP nierówna praca silnika

Post autor: majekMK2 » sob paź 20, 2012 18:19

to sprawdź ciśnienie


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
MŁODY88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 830
Rejestracja: wt mar 20, 2007 21:50
Lokalizacja: Chojnów
Kontakt:

1.8 RP nierówna praca silnika

Post autor: MŁODY88 » wt paź 23, 2012 14:08

Sprawdz niebieski czujnik temeratury. On odpowiada za dawke paliwa, ssanie itp. Sprawdzic go mozesz omomierzem.


Toledo III - jest
Golf IV Kombi,Renault Clio 2 1.6 16v,Golf III Kombi,AR 156 SW 2,4JTD , VW Golf II GT Specjal 1.8 RP, Seat Cordoba 2.0 ABF, Alfa Romeo Gtv 2.0 TS, Alfa Romeo 145 1.6 Boxer, VW Golf III GL 1.8 ABS, VW Golf II GL 1.8 GX - ex

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

1.8 RP nierówna praca silnika

Post autor: homer21 » wt paź 23, 2012 17:17

ile ma pokazywać omomierz jak jest dobry czujnik ?? i co bedzie jak jest zły


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4414
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

1.8 RP nierówna praca silnika

Post autor: majekMK2 » wt paź 23, 2012 18:30

+15*C-około 3,3 kOhm
+30*C-około 1,4 kOhm
+50*C-0,70-0,95 kOhm
+80*C-0,28-0,36 kOhm


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
MŁODY88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 830
Rejestracja: wt mar 20, 2007 21:50
Lokalizacja: Chojnów
Kontakt:

1.8 RP nierówna praca silnika

Post autor: MŁODY88 » wt paź 23, 2012 18:31

http://obrazki.elektroda.pl/9923812500_1311329881.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Jak bedzie zly to bedzie blednie wskazywal, ponad norme na + lub -


Toledo III - jest
Golf IV Kombi,Renault Clio 2 1.6 16v,Golf III Kombi,AR 156 SW 2,4JTD , VW Golf II GT Specjal 1.8 RP, Seat Cordoba 2.0 ABF, Alfa Romeo Gtv 2.0 TS, Alfa Romeo 145 1.6 Boxer, VW Golf III GL 1.8 ABS, VW Golf II GL 1.8 GX - ex

Filippo
GOLF MODA
GOLF MODA
Posty: 329
Rejestracja: pt cze 27, 2008 15:30
Lokalizacja: Mosina
Kontakt:

Re: 1.8 RP nierówna praca silnika

Post autor: Filippo » śr paź 24, 2012 23:18

No to panowie, wymieniłem wszystko co było możliwe i na końcu się okazało co jest ;p

Wpierw, aparat z kopułka i palcem, nadal nie chodził
później obie pompy i z baku i z pod podłogi, nadal nic
później wtrysk i nadal nic.
na końcu wymieniłem kompa ECU i zaczał gadać

ale idealnie nadal nie jest, bo niby kąt wyprzedzenia jest ustawiony, a i tak trzyma coś koło 1200 obr/min na jałowym, czasem się zawiesi na 2tysiącach, dzisiaj mi zrobił numer ze na 4,5 i nie chciał zejsć, dopiero po odłączeniu wtyczki od wtrysku i ponowym podłączeniu szedł na 1200.

jutro chcę wrocić do elementów które były wcześniej czyli wtrysk, aparat, i obie pompy, może to coś pomoże, a jak nie to co mogło paść ? komp źle czyta czy może czujnik temperatury ?


Nowy GOLF: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=476786

Moje mk2 MODA USA :) Aktualizacja 11.09.10
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2219338#2219338

Awatar użytkownika
MŁODY88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 830
Rejestracja: wt mar 20, 2007 21:50
Lokalizacja: Chojnów
Kontakt:

1.8 RP nierówna praca silnika

Post autor: MŁODY88 » śr paź 24, 2012 23:43

Jak ci trzyma obroty to sprawdz ten czujnik, mala rzecz a potrafi zrobic zamieszanie. U mnie pomoglo :) Ja czujnik kupowalem w sklepie za 15zl wiec wydatek nie jest spory :)

P.S. Jesli przyszlo by ci go wymieniac to pamietaj aby zresetowac pozniej kompa. Najlepiej odlacz aku na czas wymiany.


Toledo III - jest
Golf IV Kombi,Renault Clio 2 1.6 16v,Golf III Kombi,AR 156 SW 2,4JTD , VW Golf II GT Specjal 1.8 RP, Seat Cordoba 2.0 ABF, Alfa Romeo Gtv 2.0 TS, Alfa Romeo 145 1.6 Boxer, VW Golf III GL 1.8 ABS, VW Golf II GL 1.8 GX - ex

Filippo
GOLF MODA
GOLF MODA
Posty: 329
Rejestracja: pt cze 27, 2008 15:30
Lokalizacja: Mosina
Kontakt:

Re: 1.8 RP nierówna praca silnika

Post autor: Filippo » czw paź 25, 2012 13:49

w weekend się tym wszystkim zajmę i zobaczymy co będzie, póki co auto mi jest potrzebne i nie chce nic na grzebać :D


Nowy GOLF: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=476786

Moje mk2 MODA USA :) Aktualizacja 11.09.10
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2219338#2219338

Awatar użytkownika
MŁODY88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 830
Rejestracja: wt mar 20, 2007 21:50
Lokalizacja: Chojnów
Kontakt:

1.8 RP nierówna praca silnika

Post autor: MŁODY88 » czw paź 25, 2012 14:40

Przy czujniku nic nie nagrzebiesz. Podnosisz maske, odpinasz wtyczke i mierzysz omomierzem. Jak zla tolerancja to kupujesz czujnik. Odpinasz stary i jednym ruchem wyciagasz stary i wkladasz nowy i go spinasz spowrotem. Odrobine plynu ci wycieknie jedynie. A czujnik trzyma sie tylko na taka zasowke :)


Toledo III - jest
Golf IV Kombi,Renault Clio 2 1.6 16v,Golf III Kombi,AR 156 SW 2,4JTD , VW Golf II GT Specjal 1.8 RP, Seat Cordoba 2.0 ABF, Alfa Romeo Gtv 2.0 TS, Alfa Romeo 145 1.6 Boxer, VW Golf III GL 1.8 ABS, VW Golf II GL 1.8 GX - ex

Awatar użytkownika
Dani89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt paź 21, 2008 18:53
Lokalizacja: [ESK]

1.8 RP nierówna praca silnika

Post autor: Dani89 » ndz paź 28, 2012 17:15

przy RP wystarczy sczytać kody błyskowe i bedziesz wiedział co kuleje :-)


Das Original - Edition One 90'
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=483475

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4414
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

1.8 RP nierówna praca silnika

Post autor: majekMK2 » ndz paź 28, 2012 22:53

jesli ci sie zwieszały obroty tak jak pisałeś to sprawdz silniczek krokowy bo tez tak kiedys w RP-ku miałem


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości