Dziwne zajawki 1.6PN

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lucas330
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob cze 30, 2012 22:41

Dziwne zajawki 1.6PN

Post autor: lucas330 » śr wrz 05, 2012 22:22

Witam was kochani.Problemów ciąg dalszy z Gofrem:-)Postaram sie wytłumaczyc jak chłop krowie na miedzy o co mi chodzi zeby wszyscy zrozumieli bo ja jestem głupi...Mianowicie po walce z nastawnikiem i falowaniem obrotów w koncu auto zaczeło chodzic rowno i przestało falowac miedzy 1500 a 2500obr/min.Niestety powstał kolejny zonk czyli obroty mam tak na 1100,pali jakies 17l/100km i jak wcisne pedał gaxzu gwałtownie do podłogi to auto na ułamek sekundy sie zdławia i ciagnie dalej.Moze powiem co wymieniłem...kopułka,palec,swiece,przewody,cewka czyli układ zapłonowy jest praktycznie nowy:-)Zapłon ustawiony prxzy pomocy lampy stroboskopowej,zaczepiona na pierwszym cylindrze i w okienku od skrzyni na srodku jest ten prostokątny znak.Auto jak mowilem juz nie faluje ale zdarza mu sie ze jak dłuzej jade i trzymam go na 2000obr to potrafi zacząc szarpać tak jakby gubił iskre a z tlumika słychac przerywanie i delikatne strzały.Kolejnym znakiem jest to,ze jak jest zimny i hamuje silnikiem powiedzmy z 3-go biegu to skacze jak zajac przy puszczonym pedale gazu.Zaznaczam ze podstawa gumowa jest nowka,weze podcisnienia są rownież nowe...wogole to odpinając rano czujnik niebieski i czujnik w kolektorze ssącym auto pali z delikatnie dotknietym pedałem gazu i za 10 sek trzyma 900 obr/min dopóki sie nie zagrzeje.Pozniej ma tak ok 1100...co to fak moze być???????



lucas330
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob cze 30, 2012 22:41

Dziwne zajawki 1.6PN

Post autor: lucas330 » pt wrz 07, 2012 09:37

Zna ktos moze numer tego niebieskiego czujnika od temperatury ktory daje sygnal do komputera?Bo jak chce kupic to wyskakuje tylko czarny.Obstawiam ze to bedzie wina tego czujnika.Chyba nie wylacza ssania...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Dziwne zajawki 1.6PN

Post autor: Paweł Marek » pt wrz 07, 2012 12:00

025 906 041 A


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

lucas330
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob cze 30, 2012 22:41

Dziwne zajawki 1.6PN

Post autor: lucas330 » pt wrz 07, 2012 22:34

Dobra juz wiadomo ze to nie czujnik aaaaaaaaa!!!!!!!!Co jest z tym śmieciem!!Wszystko powymieniałem co mozliwe i dalej nie chodzi jak potrzeba,juz mi ręce opadły całkiem.Wpompowałem z 500zł a jest tak jak było.



Awatar użytkownika
q601
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: czw lip 14, 2011 22:21

Dziwne zajawki 1.6PN

Post autor: q601 » ndz wrz 09, 2012 14:44

to nie śmieć, tylko 2ee :p przeczyść styki we wszystkich wtyczkach w gaźniku. U mnie w nastawniku przepusnicy jeden z trzech pinów był zaśniedziały i miałem objawy podobne do twoich


MK2 tdi http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=570390" onclick="window.open(this.href);return false;

lucas330
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob cze 30, 2012 22:41

Dziwne zajawki 1.6PN

Post autor: lucas330 » sob wrz 15, 2012 08:26

Wtyczki sa ok,ale chce sprawdzic sonde jeszcze tylko nie wiem jak to zrobic.W tym co wyszukalem pisza ze potrzebny jest oscyloskop,jest jakis inny sposob?



barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Dziwne zajawki 1.6PN

Post autor: barto125 » sob wrz 15, 2012 15:56

Multimetr, podłączasz + do sondy, - do masy, oczywiście sonda odłączona od instalacji, na rozgrzanym silniku napięcie powinno oscylować w zakresie 0.2-0.8V



lucas330
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob cze 30, 2012 22:41

Dziwne zajawki 1.6PN

Post autor: lucas330 » sob wrz 15, 2012 21:26

To juz nie kumam wogole...jak mam zmierzyc czy dziala skoro odłacze ją?Albo ja jestem tępy albo cos zle mowisz :cool: Mam odpiąć wtyczke i miernik przyłożyć gdzie?Do wtyczki czy do sondy?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości