swap głowicy 16v do 1.3 NZ

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kolec533
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr sie 22, 2012 18:29
Lokalizacja: Sasino, Wejherowo

swap głowicy 16v do 1.3 NZ

Post autor: kolec533 » czw sie 23, 2012 10:06

Siema, mam pytanie, czy istnieje możliwość założenia na blok silnika 1.3 NZ głowicy z innego silnika 16v? Fajnie byłoby zmontować coś takiego :D Jeśli nie ma takiej możliwości, to proszę o rady, jak łatwo i tanio podnieść moc w tym silniczku. Z góry dzięki :-)



ozzy1979

Re: swap głowicy 16v do 1.3 NZ

Post autor: ozzy1979 » czw sie 23, 2012 11:42

Wymienić samochód na mocniejszy. Wszelkie inne modyfikacje mają niewspółmierny koszt w stosunku do efektów.



Awatar użytkownika
kolec533
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr sie 22, 2012 18:29
Lokalizacja: Sasino, Wejherowo

swap głowicy 16v do 1.3 NZ

Post autor: kolec533 » czw sie 23, 2012 12:21

Ale może da się coś z tym zrobić? Wiem, że silnik dużej mocy nigdy nie będzie miał, ale chciałbym go trochę ożywić. Planuję kiedyś swap silnika ABF, ale na to potrzeba większej kasy...



ozzy1979

swap głowicy 16v do 1.3 NZ

Post autor: ozzy1979 » czw sie 23, 2012 15:23

to lepiej nic teraz nie rób, nazbieraj kasy na ABF. Albo sprzedaj tego, a kup 1,8



Awatar użytkownika
kolec533
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr sie 22, 2012 18:29
Lokalizacja: Sasino, Wejherowo

swap głowicy 16v do 1.3 NZ

Post autor: kolec533 » czw sie 23, 2012 15:32

Słuchajcie, a taki myk: zmienić wtryski, wystroić przepływomierz i komputer? Potrzeba mi mocy łatwo i za małą kasę :)



Awatar użytkownika
ajvan
Ataman
Ataman
Posty: 445
Rejestracja: czw lip 07, 2011 22:29
Lokalizacja: Lublin

swap głowicy 16v do 1.3 NZ

Post autor: ajvan » czw sie 23, 2012 15:53

nie da się wsadzić głowicy od KR/PL do NZ, to są zupełnie inne silniki- inne kanały wodne i olejowe, punkty mocowania



ozzy1979

swap głowicy 16v do 1.3 NZ

Post autor: ozzy1979 » czw sie 23, 2012 17:55

kolec533 pisze:zmienić wtryski, wystroić przepływomierz i komputer?
Nic to nie da. Moc to nie tylko pojedyńcze elementy silnika w rodzaju wtryski itd. Moc to ZESPÓŁ wielu czynników, które finalnie wpływają na moc. Za dużo tłumaczenia, dlaczego to nie wyda.
kolec533 pisze:Potrzeba mi mocy łatwo i za małą kasę
NIEWYKONALNE. Dozbieraj lepiej kasy na nowy wóz lub swap nowego silnika. Za mała kasę NICZEGO nie osiagniesz, a kasy szkoda.



Morton;]

swap głowicy 16v do 1.3 NZ

Post autor: Morton;] » sob sie 25, 2012 15:17

kolec533, już nie z takimi wynalazkami tu chłopaki wylatywały przy 1.3 ;D nazbieraj z 3000 (jak kupisz motor bez remontu) i wsadzaj abfa, fajnie to lata w 2;] a i pamiętaj ze sam motor nie starczy ,jeszcze hamulce, przy tej mocy to wypada 280 przód i belka z gti na tył, nowe tarcze klocki itp , jakieś rozporki żeby budę wzmocnić bo przecież gleba musi być :bigok: nie masz zamiaru chyba na seryjnym zawisie jeździć z ta mocą, itd itp :jezor: jeśli nie kupisz całego auta zapomnij ze w 5000 tys się zmieścisz :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości