nierówna praca 1,8 16v KR

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mymy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 12:32
Lokalizacja: jelcz

nierówna praca 1,8 16v KR

Post autor: mymy » pt sie 10, 2012 07:15

Witam
Przerobiłem silnik PL na KR i nie chce równo pracować jak zimny , regulowałem przy przepływomierzu ale nie pomaga , co może być powodem falowania na obrotach jak zimny ?


mymy

ozzy1979

Wtrysku mechanicznego nie ustawisz na oko

Post autor: ozzy1979 » pt sie 10, 2012 07:54

Więc nie zabieraj się za kręcenie w tym układzie, bo na palcach można policzyć fachowców w Polsce ogarniających te układy. Co może być? Regulator fazy nagrzewania silnika mógł paść, mógł paść lub nie dostaje sygnału zawór powietrza dodatkowego. Jednak zalecam wizytę u diagnosty.



mymy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 12:32
Lokalizacja: jelcz

nierówna praca 1,8 16v KR

Post autor: mymy » pt sie 10, 2012 11:49

Wiesz jak można sprawdzić czy regulator faz nagrzewania jest dobry ? Zawór powietrza raczej jest OK, jak przytykam to obroty spadają .


mymy

ozzy1979

Re: nierówna praca 1,8 16v KR

Post autor: ozzy1979 » pt sie 10, 2012 11:58

tu masz wszystko:
http://members.home.nl/alien01/auto/Vw% ... Repair.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;



b3lato
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw sie 09, 2012 16:04

nierówna praca 1,8 16v KR

Post autor: b3lato » pt sie 10, 2012 13:08

mysle ze masz popsuty przepływomierz



mymy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 12:32
Lokalizacja: jelcz

nierówna praca 1,8 16v KR

Post autor: mymy » pt sie 10, 2012 13:38

Dzięki wielkie za pomoc


mymy

mymy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 12:32
Lokalizacja: jelcz

nierówna praca 1,8 16v KR

Post autor: mymy » pt sie 10, 2012 13:46

b3 lato dlaczego podejżewasz przepływomierz?


mymy

b3lato
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw sie 09, 2012 16:04

nierówna praca 1,8 16v KR

Post autor: b3lato » pt sie 10, 2012 14:39

miałem kiedys podobną akcje i okazało sie ze walnięty byl przepływomierz, podmienilem na inny i obroty sie uspokoiły, drugą opcją może być sonda?



ozzy1979

nierówna praca 1,8 16v KR

Post autor: ozzy1979 » pt sie 10, 2012 16:56

b3lato pisze:miałem kiedys podobną akcje i okazało sie ze walnięty byl przepływomierz, podmienilem na inny i obroty sie uspokoiły, drugą opcją może być sonda?
Nie bardzo chyba wiesz o czym piszesz. Sondy nie ma w K-Jetronicu, a przepływomierz jest wieczny i niezniszczalny (o ile nie został sprofanowany i pokalany LPG).

Do autora wątku - w linku masz kompletna instrukcję, masz krok po kroku wyjasnione i pokazane co i jak badać.



mymy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 12:32
Lokalizacja: jelcz

nierówna praca 1,8 16v KR

Post autor: mymy » pn sie 13, 2012 08:07

Dzięki za informacje , będę działał i dam znać jak wyglada sprawa.


mymy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości