Golf 1.8 gti 1991r

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Editt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: ndz kwie 18, 2010 21:36
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Golf 1.8 gti 1991r

Post autor: Editt » pt cze 29, 2012 06:19

Witam. Ostatnio kupiłem golfa II gti 1.8 8v 1991r. Mam taki problem, samochód czy zimny, czy ciepły strasznie ciężki pali na benzynie i na gazie. Jeżeli dajmy na to zgasze go i zapale po minucie to złapie od przysłowiowego "szczała", jeżeli postoi dłużej to trzeba kręcić z 10-15s. Samochód zawsze zapala, nie zdarzyło się żeby zawiódł ale tak jak mówie, trzeba nim kręcić. Nie pokazuje też całkowitej temperatury na desce, wskazówka dźwiga się delikatnie za pierwszą kreskę i to wszystko. Przepływka, korkowiec wyczyszczone na zicher, kable, świece, kopułka, palec okej, wszystkie nieszczelności usunięte, kompresja raczej jeszcze jako tako jest bo autko w miarę jedzie. Może ktoś ma jakieś pomysły? Co sprawdzić, wymienić itd. Nie chce wszystkiego po kolei wymieniać bo trzeba mieć do tego skarbonkę i troszkę się to mija z celem. Czy możliwe że za kiepske palenie odpowiada czujnik temperatury? Poprzedni właściciel go wymieniał i podobno nie umiał dojść do tego jaki ma być, najpierw dał biały, teraz jest niebieski i dalej pupa blada. Z góry dzięki za jakieś pomysły bo ja już powoli odpadam :goof:


Obrazek

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Golf 1.8 gti 1991r

Post autor: prezesik25 » pt cze 29, 2012 09:43

Napisz jak odpala na zdjętej wtyczce z czujnika temperatury. Jeżeli odpali za każdym razem od strzała zimny/ciepły to masz ten czujnik uwalony. On odpowiada za dawkowanie paliwa w zależności od temp. płynu.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Editt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: ndz kwie 18, 2010 21:36
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Golf 1.8 gti 1991r

Post autor: Editt » pt cze 29, 2012 14:44

Można wiedzieć który czujnik odpowiada za dawkowanie? Przy bloku silnika mam dwa, pierwszy (patrząc od strony silnika) jest niebieski z białą wtyczką (odłączałem go, na zimnym zapalił lepiej na ciepłym bez zmian)drugi zaraz za nim z dwoma wtykami. Z tego co pamiętam to samo odłączenie czujników nic nie daje, trzeba zastosować opornik, mam racje?


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Golf 1.8 gti 1991r

Post autor: Paweł Marek » pt cze 29, 2012 18:14

nie niekoniecznie ale możesz dać taki na 3-5 komów, daj foto, napisz typ silnika, GTI w mk2 ma ich z 6 typów. Zaykle ten zasadniczy czujnik ma kolor własnie niebieski, musisz sprawdzic czy czegoś poprzedni właściciel nie pomylił, czyli dowiedzieć się typu silnika i sprawdzic numer czujnika "po katalogu".


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Editt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: ndz kwie 18, 2010 21:36
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Golf 1.8 gti 1991r

Post autor: Editt » ndz lip 22, 2012 14:57

Więc tak, w między czasie wymienione kable,rozrusznik(ogólnie już był kiepski), świece, ustawiony zapłon i sprawdzony rozrząd. Niestety dalej bez zmian, samochód czy ciepły czy zimny (praktycznie bez znaczenia) pali tak samo ciężko. Jeździ fajnie, normalnie się wkręca, ma moc. Po odpięciu czujnika temperatury odpalanie bez zmian. Ogólnie zawsze ze znajomym mechanikiem rozwiązujemy sami większość takich zagadek ale przy tym już nam ręce opadają, zwyczajnie brak pomysłów. Poniżej fotka silnika. Pozdrawiam i dzięki z góry za pomoc.

Obrazek


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości