Witam
Potrzebowałbym info jak sprawdzić sprawność silniczka krokowego tego typu (4pin)
http://allegro.pl/silniczek-krokowy-gol ... 98839.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam
Sprawdzanie S.Krokowego Golf 2 1.8
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- biercok mkII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 575
- Rejestracja: śr wrz 22, 2010 10:12
- Lokalizacja: Andrychów k. Wadowic
Sprawdzanie S.Krokowego Golf 2 1.8
Podlaczyc 4-6V. W zaleznosci jak podlaczysz bieguny to bedzie sie chowal badz wysuwal. Masz go w aucie czy luzem?
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: pt maja 04, 2012 09:41
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Sprawdzanie S.Krokowego Golf 2 1.8
Dwa górne styki służą do zasilania silniczka, podłączając 4-6V w zależności jak podłączysz bieguny to będzie się chował lub wysuwał. Ważniejsze są dwa dolne styki, do nich podłączony jest mikro wyłącznik znajdujący się na końcu wysuwanego ramienia, informuje on sterownik czy naciśnięty jest pedał gazu, czy ramię jest wysunięte i opiera się o przepustnicę, czy za obroty silnika jest odpowiedzialny kierowca czy sterownik. Do dolnych styków należny podłączyć omomierz i sprawdzić czy po naciśnięciu na koniec wysuwanego ranienia (mały ale wyczuwalny ruch końcówki) oporność spadnie do zera a po puszczeniu jest przerwa. Jeżeli zawsze jest przerwa to sterownik głupieje (jest przekonany że cały czas jest naciśnięty pedał gazu), silnik krokowy należy wymienić lub próbować wyczyścić styk ale jest to bardzo trudne gdyż można to zrobić po rozebraniu obudowy i przy użyciu płynów typu "kontakt" do czyszczenia styków.
Sprawdzanie S.Krokowego Golf 2 1.8
z 3 baterie paluszki i masz 4,5 V
Trzy Literki a znaczą tak wiele - GTI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości