Wymieniano mi niedawno pasek z napinaczem, po krótkiej przejażdżce silnik zaczął niesamowicie mulić, wróciłem, ustawili ponownie pasek, coś robili przy aparacie zapłonym, wszystko wróciło do normy, silnik odzyskał moc, a nawet nieco poprawił.
zmieniono chyba ustawienie aparatu zapłonowego i teraz kolejność zapłonu to nie 1342 tylko 2134.słychać jak coś tak jakby wyje w okolicach paska, zależnie od obrotów, czy pasek za mocno naciągnięty? jeśli nie to czy to czymś grozi?
samochód to golf II 1.8 2E2 gaźnik +lpg 1984 r.
napinacz również wymieniony, moc lepsza ale słychać delikatne przerwy w zapłonie, jakby świece stare były,
inaczej - obroty trzyma ale słychać jak delikatnie przerywa, czy to wina przestawienia zapłonu czy też może pasek się przestawił?
wiem. ten temat już był, ale nie otrzymałem odpowiedzi.
Pasek rozrządu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Pasek rozrządu
Zadajesz pytanie na które odpowiedź można uzyskać sprawdzając na samochodzie ustawienie rozrządu oraz kąt wyprzedzenia zapłonu lampa stroboskopową. Jak ktoś ma to zrobić wirtualnie z domowego komputera ?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- matthew152
- Miota mną jak szatan!!
- Posty: 276
- Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
- Lokalizacja: Kluczewsko/TLW
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Pasek rozrządu
naciągnięcie napinacza to 45Nm, pasek ma być dosć luźny. Gdy złapiesz kluczem na grzechotce za koło wałka zaworów i zaczniesz dla testu przekręcać silnikiem to gdy pasek si przeskoczy tzn ze trzeba mocniej naciągnąć. Zawsze sprawdzamy kluczem czy silnik się bez przeszkód okręci 2 razy. Przy zmianie paska rozrządu to koło wała pośredniego nie ma ustalonej pozycji. Pozycja może być obojętnie jaka bo wałek ten nie koliduje z niczym lecz zniknie nam iska w odpowienim momencie i wtedy trzeba ten aparat ustawić. Zapłon ustawić na lampe z wyporzedzeniem bo samochód bedzie ospały i paliwożerny
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Pasek rozrządu
podjedz do mechanika starszego wiekiem . przy pomocy lampy sprawdzi CI zapłon bo zapewne jest żle ustawiony , ale mam na myśli kąt a nie kolejność , bo tego na trzeżwo popsuć się nie da
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości