PN spalanie i inne

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

PN spalanie i inne

Post autor: ostry » czw lut 09, 2012 15:44

też pali mi ja głupi... traktuje go delikatnie, 2tys i zmiana biegu jak w PKSie. zatankowałem do pełna czyli jakieś nie wiem z 53, 54 litry... zrobiłem 300km z czego 160 to trasa, nie przekraczam 85km/h a wskaźnik paliwa znajduje sie poniżej połowy. spalił jakieś 33l! jedni nazywają swoje samochody oczkiem w głowie, natomiast dla mnie ten samochód to te oczko troche niżej :ass: 2 lata sie z nim użeram, pochłonął kupe kasy. prawda jest taka że noo przyznaje sie kupiłem złom



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

PN spalanie i inne

Post autor: Johnatan » czw lut 09, 2012 16:38

ostry pisze:spalił jakieś 33l
Co ty opowiadasz kolego za głupoty. 55litrów mówisz zatankowałeś. Masz poniżej połowy czyli powiedzmy masz w baku 25litrów. Czyli spaliłeś 30litrów na 300km i przedszkolak obliczył byu to równanie ż to jest około 10litrów na 100km. 10 litrów to normalne spalanie jak masz coś źle z gaźnikiem. Ja miałem spalanie od 26 do 40litrów na 100km i zniwelowałem to spalanie. Ustawieniem zapłonu, ustrawieniem poprawnie paska rozrządu, naprawą termostatu i regulacją dawki paliwa. zatankowałem za 40zł i starczyło mi to na 12km. z miasta na wioske i z wioski na miasto.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

PN spalanie i inne

Post autor: ostry » sob lut 11, 2012 11:22

kolego nie pisz mi ile ja mam benzyny w baku bo to jest śmieszne :rotfl: te samochody wymarły jak stonki. większość tych aut powinna znaleźć sie na złomie ale nie kupuje taki młodzik golfa i se myśli; wyremontuje, odpicuje, pomaluje i będzie wszędzie jeździł a jak coś nawali, a na pewno nawali to serwis jest w stodole... 20letnie auto? nie dziękuje



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

PN spalanie i inne

Post autor: Johnatan » sob lut 11, 2012 12:00

ostry pisze:kolego nie pisz mi ile ja mam benzyny w baku bo to jest śmieszne :rotfl: te samochody wymarły jak stonki. większość tych aut powinna znaleźć sie na złomie ale nie kupuje taki młodzik golfa i se myśli; wyremontuje, odpicuje, pomaluje i będzie wszędzie jeździł a jak coś nawali, a na pewno nawali to serwis jest w stodole... 20letnie auto? nie dziękuje
No to sprzedaj to lub wywal na złom i nie zawracaj nam głowy. Kup se renówke 19 lub meganke i załatwione.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kubarog
...
...
Posty: 336
Rejestracja: czw sie 09, 2007 22:32
Lokalizacja: Biłgoraj

PN spalanie i inne

Post autor: kubarog » sob lut 11, 2012 21:40

Sprawa spalania u mnie wydaje się być rozwiązana, zalałem za 50zł przejechałem ponad 50km dosyć szybko i jeszcze jest trochę paliwa. Mam teraz inny poważniejszy problem chyba, a mianowicie golf czasami puści niebieskiego olejowego bąka. Np. mogę jechać cisnąć ile wlezie nic nie zadymi, a nagle przykopci na niebiesko i znowu czysto, cały czas pedał w podłodze. Tak samo mogę go na luzie gazować ile wlezie i nic nie zakopci, a czasami pod obciążeniem jak szybciej ruszę zakopci, ale za chwilę zatrzymam się, znowu tak samo ruszę i nic. Aha i dodam, że sprawdzałem olej na zimnym silniku po nocy postoju było troszkę poniżej połowy, dolałem ze 300 ml oleju, potem sprawdzałem na ciepłym silniku i było ponad max :grrr: . O co chodzi ?


Moje byłe mk2 :( viewtopic.php?f=87&t=451262" onclick="window.open(this.href);return false; - sprzedane
Obrazek

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

PN spalanie i inne

Post autor: Johnatan » sob lut 11, 2012 23:36

kubarog, Czyli zatankowałeś 9litrów i powinneś zrobić na moje oko około 80km zimą w mieszanym. Dużo nadal pali. Jak wywala na niebiesko tzn że bierze olej, Może być nieszczelne prowadnice zaworów i wlatuje ci olej do dolotu i z benzyną wlatuje do komory spalania. Trudno się sprawdza olej zmią bo on zastyga, olej jest w głowicy i kanałami przelewa się spowrotem do bloku silnika. mogłeś odpalić auto na chwilkę i olej został w głowicy któa była zimna. sprawdziłeś i było pałowa. Dolałeś 300ml rozgrzałeś silnik że głowica była ciepła i po 10 min spłynął calutki olej na dół i masz full


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kubarog
...
...
Posty: 336
Rejestracja: czw sie 09, 2007 22:32
Lokalizacja: Biłgoraj

PN spalanie i inne

Post autor: kubarog » sob lut 11, 2012 23:57

Johnatan, Czytaj ze zrozumieniem, olej sprawdzałem po całonocnym postoju i było trochę poniżej połowy, dolałem trochę i potem jak sprawdziłem na rozgrzanym silniku to było już ponad maks. A z tym spalaniem to według mnie jest ok, bo przejechałem ponad 50km, a paliwa jeszcze zostało także te 80km to powinienem zrobić na tym. Aha i dodam, że zazwyczaj spokojnie jeżdżę golfem, raz na jakiś czas go przegonie na trasie i właśnie dzisiaj kolega jadący za mną zauważył, że czasami przykapca.


Moje byłe mk2 :( viewtopic.php?f=87&t=451262" onclick="window.open(this.href);return false; - sprzedane
Obrazek

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

PN spalanie i inne

Post autor: Johnatan » ndz lut 12, 2012 00:18

kubarog pisze:Czytaj ze zrozumieniem,
No czytam ze zrozumieniam. Stałeś na mrozie -20 i myślisz że olej ci spłynie do samej miski.. w panice dolałeś a na ciepłym było full bo ciepły silnik ciepły olej spłynie. rozumiesz teraz ?


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kubarog
...
...
Posty: 336
Rejestracja: czw sie 09, 2007 22:32
Lokalizacja: Biłgoraj

PN spalanie i inne

Post autor: kubarog » ndz lut 12, 2012 00:23

Hmm no niby tak, ale wstawiłem go z ciepłym silnikiem do garażu, czyli według mnie olej powinien był spłynąć do miski.


Moje byłe mk2 :( viewtopic.php?f=87&t=451262" onclick="window.open(this.href);return false; - sprzedane
Obrazek

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

PN spalanie i inne

Post autor: Johnatan » ndz lut 12, 2012 00:50

To jest jedyne sensowne wytłumaczenie bo olej w PNce jest w głowicy, bloku, stópce filtra, filtrze oleju i w misce, nigdzie wiecej go nie ma.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Romeck
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn gru 22, 2008 17:14
Lokalizacja: Sępólno
Kontakt:

PN spalanie i inne

Post autor: Romeck » ndz lut 12, 2012 15:31

kubarog a możesz powiedzieć jak poradziłeś sobie ze spalaniem?



Awatar użytkownika
senix18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: wt lut 12, 2008 23:15
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

PN spalanie i inne

Post autor: senix18 » ndz lut 12, 2012 17:09

Było pytanie o to jak się kręci PNka więc moja na 2 biegu osiąga coś nawet leciutko ponad 100 , max to ciągnie spokojnie do 170km/h , jeśli nie wierzycie to jak będą już lepsze warunki do jazdy zrobię filmik :hehe: miałem tez problemy z zamuleniem podczas przyśpieszania problem był po stronie źle ustawionego zapłonu po regulacji ( na oko ) wróciło do normy. Kolego barto125 miałem ten sam problem że klapka otwierała się i zamykała co sekundę , rozwiązałem to tak że zmieniłem kable do potencjnometru bo były przetarte i wyczyściłem wszystkie wtyczki no reset kompa przez odłączenie na noc dla pewności akumulatora , po tym zabiegu problem zniknął :okej: kolego Remeck twój problem jest bardzo podobny do tego co miałem bo mi też palił 18 litrów , okazało się że padła sonda lambda po jej wymianie spalanie jest w granicach 7 - 8 litrów , przy obecnych temperaturach około 9-10. Warto sprawdzić też czujnik ssania ( ten niebieski z przodu silnika ) bo kiedyś mi się zepsuł i ssanie było ciągle włączone a spalanie wynosiło coś koło 13 - 14 l.



Awatar użytkownika
kubarog
...
...
Posty: 336
Rejestracja: czw sie 09, 2007 22:32
Lokalizacja: Biłgoraj

PN spalanie i inne

Post autor: kubarog » ndz lut 12, 2012 17:47

kubarog pisze:Witam,
po ściągnięciu filtra i obudowy, obejrzałem dokładnie gaźnik i zaniepokoiło mnie to, że dół siłownika 2-giej przepustnicy jest cały mokry w benzynie. Ściągnąłem gaźnik obejrzałem dokładnie i okazało się, że 4 śruby na krzyżaka trzymające cały gaźnik w kupie były luźne i ciekło paliwo. Dokręciłem je i zobaczymy co będzie


Moje byłe mk2 :( viewtopic.php?f=87&t=451262" onclick="window.open(this.href);return false; - sprzedane
Obrazek

Romeck
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn gru 22, 2008 17:14
Lokalizacja: Sępólno
Kontakt:

PN spalanie i inne

Post autor: Romeck » ndz lut 12, 2012 18:04

myślałem już o sondzie ale na gazie jest identyczna sytuacja. czy sonda współpracuje również z instalacją gazową?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości