SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Sokol9185
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 823
Rejestracja: sob gru 10, 2011 16:17
Lokalizacja: Gęstowice

SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk

Post autor: Sokol9185 » pn sty 16, 2012 00:30

witam mam takie pytanie posiadam mk2 91 rok 1.6 benzyna gaźnik który za dużo pali i zastanawiam się nad swapem na 1.8 z vento które rozbieram i takie pytanie czy jest to trudno zrobić co bym potrzebował z vento by zrobić taki Swap????


Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :):)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;

kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę

Awatar użytkownika
Micjusz
I LOVE GERMAN CARS
I LOVE GERMAN CARS
Posty: 1208
Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
Kontakt:

SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk

Post autor: Micjusz » pn sty 16, 2012 00:56

Więc tak przekładasz cały silnik skrzynie wiązkę komputer półośki (niewiem jak sprawa z pompa paliwa, ewentualnie zbiornik z venta z pompa zamienisz) możesz zmienić pompę hamulcowa ale to już od ciebie zależy czy ci się chce


Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992

Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979

Awatar użytkownika
Sokol9185
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 823
Rejestracja: sob gru 10, 2011 16:17
Lokalizacja: Gęstowice

SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk

Post autor: Sokol9185 » pn sty 16, 2012 00:58

ale co jakoś tą wiązkę od silnika można jakoś wypiąć od całej elektryki czy jak czy z całą elektryką bo myślałem również o swapie środka ale to chyba też dużo roboty???


Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :):)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;

kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę

Awatar użytkownika
Micjusz
I LOVE GERMAN CARS
I LOVE GERMAN CARS
Posty: 1208
Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
Kontakt:

SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk

Post autor: Micjusz » pn sty 16, 2012 01:02

Jeżeli masz mk2 po 89 r to tylko wpinasz się w skrzynkę bezpieczników. A jeśli stara to przekładasz cała instalację z venta i przerabiasz nieco instalację z dwóch i jest git. Czemu nie, można się skusić przełożyć wnętrze, dla chcącego nic trudnego :pub:


Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992

Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979

Awatar użytkownika
Sokol9185
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 823
Rejestracja: sob gru 10, 2011 16:17
Lokalizacja: Gęstowice

SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk

Post autor: Sokol9185 » pn sty 16, 2012 01:04

tzn mam mk2 z 91 roku a nie wiesz moze co i jak z ta skrzynka bezpiecznikow????


Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :):)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;

kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę

Awatar użytkownika
Micjusz
I LOVE GERMAN CARS
I LOVE GERMAN CARS
Posty: 1208
Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
Kontakt:

SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk

Post autor: Micjusz » pn sty 16, 2012 01:07

wypinasz 3 białe kostki i wpinasz się z dawcy
tak samo jak wypniesz z dawcy tak samo wpinasz się do mk2 bo skrzynki bezpieczników mają takie same
Ostatnio zmieniony pn sty 16, 2012 01:10 przez Micjusz, łącznie zmieniany 1 raz.


Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992

Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979

Awatar użytkownika
Sokol9185
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 823
Rejestracja: sob gru 10, 2011 16:17
Lokalizacja: Gęstowice

SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk

Post autor: Sokol9185 » pn sty 16, 2012 01:10

ale w dawcy mamy kompa bo to niby on steruje monowtryskiem a ja u siebie cholera nie mam tak fajnie jak w vento że wszystko jest przy silniku w tej okrągłej kostce skręcanej :( to może mam jakąś starą instalacje czy się mylę bo nie wiem


Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :):)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;

kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę

Awatar użytkownika
Micjusz
I LOVE GERMAN CARS
I LOVE GERMAN CARS
Posty: 1208
Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
Kontakt:

SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk

Post autor: Micjusz » pn sty 16, 2012 01:13

komputer przekładasz wraz z instalacja elek silnika. W tym silniku komputer steruje wszystkim a w twoim to gaźnik więc zbędna elektronika


Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992

Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979

Awatar użytkownika
Sokol9185
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 823
Rejestracja: sob gru 10, 2011 16:17
Lokalizacja: Gęstowice

SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk

Post autor: Sokol9185 » pn sty 16, 2012 01:14

ale to jak wtedy komp jest jakoś podłączany pod tą skrzynkę bezpieczników czy jak ???


Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :):)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;

kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę

Awatar użytkownika
Sokol9185
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 823
Rejestracja: sob gru 10, 2011 16:17
Lokalizacja: Gęstowice

SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk

Post autor: Sokol9185 » pn sty 16, 2012 01:17

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=441606" onclick="window.open(this.href);return false; może na ten temat coś mi poradzisz bo tylko z tego względu bym robił SWAP


Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :):)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;

kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk

Post autor: Johnatan » pn sty 16, 2012 01:17

Sokol9185 pisze:ale w dawcy mamy kompa bo to niby on steruje monowtryskiem a ja u siebie cholera nie mam tak fajnie jak w vento że wszystko jest przy silniku w tej okrągłej kostce skręcanej :( to może mam jakąś starą instalacje czy się mylę bo nie wiem
komputer z Venta bierzesz i wkładasz na podszybie. Wszystkie kable tak jak szły tak pójdą w mk2. Ze komputera napewno pójdą kable do skrzynki i wpinasz po prostu. Każda kostka pasuje tylko w jedno miejsce. Ten okragły splot kabli też bedziesz miał :)


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Micjusz
I LOVE GERMAN CARS
I LOVE GERMAN CARS
Posty: 1208
Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
Kontakt:

SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk

Post autor: Micjusz » pn sty 16, 2012 01:20

Johnatan, kolega wyżej ci już opisał co i jak :okej:


Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992

Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979

Awatar użytkownika
Sokol9185
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 823
Rejestracja: sob gru 10, 2011 16:17
Lokalizacja: Gęstowice

SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk

Post autor: Sokol9185 » pn sty 16, 2012 01:20

ale to co wtedy ta skrzynkę będę miał gdzieś na tym podszybiu tak jak powiedziałeś czy ją gdzieś można wtedy u mocować ???


Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :):)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;

kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę

Awatar użytkownika
Micjusz
I LOVE GERMAN CARS
I LOVE GERMAN CARS
Posty: 1208
Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
Kontakt:

SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk

Post autor: Micjusz » pn sty 16, 2012 01:22

Sterownik umieszczasz na podszybiu. a skrzynka zapewne bezpieczników ci chodzi to zostaje pod kierownica


Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992

Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości