Johnatan pisze:--Andree-- pisze:8. przeczyszczone świece i wydmuchany nadmiar paliwa z cylindrów.
nadmiar paliwa jest wtedy jak nie ma iskry

i tu się mylisz. jak Ci powiem ze na padniętym ECU iskra była wzorowa rozłączona wtyczka od listwy a wtryski lały tyle ze aż do oleju dostała się benzyna. więc po mimo iskry paliwa było za dużo...
majekMK2 pisze:
a czy na pewno ten nowy sterownik jest ok?? bo dziwne to ze na starym ciagnie pompa a na nowym nie to mysle ze wina stoi po stronie kompa
Kompa dostałem wczoraj więc nie zdążyłem jeszcze wszystkiego sprawdzić, Ale rozkręcałem go i ładnie wygląda a co najważniejsze scalak motoroli cały i żadna ścieżka nie upalona w porównaniu z moim ECU.
Paweł Marek pisze:--Andree-- pisze:3. po przekręceniu kluczyka 12V mam na pinach 03 i 14. dziwi mnie masa na pinie 01
coś jest nie tak. Wg schematu 14 to owszem plus po zapłonie ale 3 to masa sterująca przekaźnikiem (od sondy, pomp i wtryskiwaczy) , a 1 to sygnał z rozrusznika. Myślę że wiązkę masz uszkodzoną, znajdź schemat i sprawdzaj kabelki sterownika po kolei miernikiem
Też myślę ze coś w wiązce się upaliło dziwi mnie tylko ze jak wkładam spalonego ECU do pompka śmiga. Problemem jest także brak zapalania się kontrolki od ciśnienia oleju. Dziś u mnie śnieg pada więc prace zostawiam na jutro dzięki za wskazówki jutro napisze czy wiązka jest w porządku.
mam pytanie odnośnie sygnału z rozrusznika czy powinna być na nim masa? pin 01
i pytanie 2 czy brak masy i spalenie ECU mogło uszkodzić wiązkę bo przedtem była w porządku.
rozpiska DIGI II:
01--sygnał rozrusznika
02--sonda lambda sygnał
03--sterowanie przekaznikiem pompy paliwa
04--knock sensor pin 1
05--knock sensor pin 2
06--masa (czujnik cieczy,hall pin 1,switche,masa przeplywka pin 4)
07--knock sensor pin 3
08--hall pin 3 (vcc)
09--przeplywka pin 1 (sensor temperatury powietrza)
10--sensor temperatury cieczy
11--switche
12--wtryskiwacze
13--masa
14-- +12 z glownego przekaznika
15--
16--klima
17--przeplywka pin 3 (vcc)
18--hall pin 2
19--masa
20--
21--przeplywka pin 2 (regulacja)
22--ISV
23--ISV
24--
25--do modułu zaplonowego na pin 6
emil429 pisze:viewtopic.php?f=139&t=432545
dzięki za linka na pewno się przyda.