leci woda,twarde węże o co chodzi????

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pozdraVWiam
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: śr sty 27, 2010 12:11
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Re: leci woda,twarde węże o co chodzi????

Post autor: pozdraVWiam » śr lis 16, 2011 00:42

pozdraVWiam pisze:chcę sprawdzać jakie jest sprężania na każdym garku mam juz przyrząd do sprawdzenia i wie może ktoś jakie powinno być???

ok juz sprawdziłem i na pierwszym było 11,5 a na reszcie 12,5 czyli ok


viewtopic.php?f=87&t=426893" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
pozdraVWiam
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: śr sty 27, 2010 12:11
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

leci woda,twarde węże o co chodzi????

Post autor: pozdraVWiam » ndz lis 20, 2011 15:19

już wszystko wiem oto fotki .co o tym myślicie dlaczego tak się stało za szybko jeżdżę????? czy porostu uszczelka puściła ze starości?? i to też wyjaśnia dziwną pracę silnika na zimnym tak??
Obrazek Obrazek Obrazek


viewtopic.php?f=87&t=426893" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

leci woda,twarde węże o co chodzi????

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 20, 2011 17:46

Wymień korek zbiorniczka powinno pomóc na nadmierne ciśnienie, ciśnienie sprężania minimum 7.5, 13-14 optimum, rożnice nie wieksze jak 3


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
pozdraVWiam
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: śr sty 27, 2010 12:11
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

leci woda,twarde węże o co chodzi????

Post autor: pozdraVWiam » ndz lis 20, 2011 20:15

tylko korek zbiorniczka??? ja już zwaliłem głowicę,uszczelka raczej od fabryki jest.mam nadzieję ze jak już to zrobię to już będzie ok z obrotami i ciśnieniem,oczywiście korek też kupię nowy,a oto foty z rozbiórki
Obrazek
biała maź
Obrazek Obrazek Obrazek
uszczelka też była zardzewiała w około otworów
Obrazek
rdza!!

to wszystko chyba świadczy o tym ze uszczelka nie dała już rady mam rację????i wymiana uszczelki zlikwiduję problem i obrotów i ciśnienia??? i teraz czy śruby do głowicy nowe??? jaka uszczelka????


viewtopic.php?f=87&t=426893" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
janek1350
VW MANIAK
VW MANIAK
Posty: 459
Rejestracja: śr paź 28, 2009 19:44
Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
Kontakt:

leci woda,twarde węże o co chodzi????

Post autor: janek1350 » pn lis 21, 2011 16:03

:otepienie: Moje serce rozebrane :grin: no ale widać ze uszczelka pusciła ja jej nie wymieniałem a miałem go 6lat a co do śrub moim zdaniem zostaw stare gwint przesmaruj oliwką i składaj co orginał to orginał chyba ze podjedziesz do przezmierowa do ASO i zamuwisz nowe kape tez daj inna bo jak widać zardzewiała od płuynu a ja sie kiedys przy niej narobiłem czysciłem odeme itp ;) a jak go złozysz to wpadaj na tą kawe :grin:



Awatar użytkownika
pozdraVWiam
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: śr sty 27, 2010 12:11
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

leci woda,twarde węże o co chodzi????

Post autor: pozdraVWiam » sob lis 26, 2011 19:25

a mam jeszcze inne pytanie do czego jest filtr węglowy??? potrzebne to jest??? czy można to zdemontować. i do czego jest rurka co wystaję pod kontem z kolektora wydechowego i jest zaślepiona gumowym korkiem.


viewtopic.php?f=87&t=426893" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

leci woda,twarde węże o co chodzi????

Post autor: Johnatan » sob lis 26, 2011 23:31

pozdraVWiam pisze:a mam jeszcze inne pytanie do czego jest filtr węglowy??? potrzebne to jest??? czy można to zdemontować. i do czego jest rurka co wystaję pod kontem z kolektora wydechowego i jest zaślepiona gumowym korkiem.
filtr węglowy jest zupełnie zbędnym elementem. Jest on tylko dla ekologi. Gdy silnik chodzi, opary z baku jak i gaxnika są dostarczane do komory spalania. A podczas postoju zaworki sie otwierają i są one odprowadzane przez ten filtr do atmosfery i jest EKO.. Rurka która wystaje z tego co mi sie wydaje jest to otówór do badania składu spalin dla serwisanta.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
pozdraVWiam
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: śr sty 27, 2010 12:11
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

leci woda,twarde węże o co chodzi????

Post autor: pozdraVWiam » ndz lis 27, 2011 11:48

czyli mogę do zdemontować tak? a filtr węglowy spełnia role tylko na postoju tak


viewtopic.php?f=87&t=426893" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

leci woda,twarde węże o co chodzi????

Post autor: Johnatan » ndz lis 27, 2011 12:49

pozdraVWiam pisze:czyli mogę do zdemontować tak? a filtr węglowy spełnia role tylko na postoju tak
Tak :) i Tak :)


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
pozdraVWiam
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: śr sty 27, 2010 12:11
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

leci woda,twarde węże o co chodzi????

Post autor: pozdraVWiam » ndz lis 27, 2011 13:09

hehe szybka odp:) nie będzie szalał na postoju? bo tam idzie jakaś wtyczka do takiego jak by filierka czy czegoś tam


viewtopic.php?f=87&t=426893" onclick="window.open(this.href);return false;

bolek10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt lip 08, 2011 22:38

leci woda,twarde węże o co chodzi????

Post autor: bolek10 » ndz lis 27, 2011 13:45

U mnie jest ten sam problem - węże twardnieją podczas jazdy, płyn wywala korkiem, chłodnica się troszkę rozszczelniła. Już odpowietrzałem z 4 razy i nic. Za każdym razem po odpowietrzaniu mam grzanie w samochodzie jakiś czas, potem to zanika - układ zapowietrzony, w budzie zimno..



Awatar użytkownika
pozdraVWiam
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: śr sty 27, 2010 12:11
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Re: leci woda,twarde węże o co chodzi????

Post autor: pozdraVWiam » ndz lis 27, 2011 14:15

bolek10 pisze:U mnie jest ten sam problem - węże twardnieją podczas jazdy, płyn wywala korkiem, chłodnica się troszkę rozszczelniła. Już odpowietrzałem z 4 razy i nic. Za każdym razem po odpowietrzaniu mam grzanie w samochodzie jakiś czas, potem to zanika - układ zapowietrzony, w budzie zimno..
to może masz zapchaną nagrzewnice jak w budzie jest zimno???? raczej na pewno


viewtopic.php?f=87&t=426893" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

leci woda,twarde węże o co chodzi????

Post autor: Johnatan » ndz lis 27, 2011 15:33

pozdraVWiam pisze:hehe szybka odp:) nie będzie szalał na postoju? bo tam idzie jakaś wtyczka do takiego jak by filierka czy czegoś tam
Elektorzawór i chyab tam jeszcze podciśnienie idzie ale podcisnienie kazdy wie ze można zatkać ::D:D

A kolega nize ma tez walnietą uszczelke pod głowicą. Układ ma wysokie ciśnienie bo przedostaje sie tam kompresja. Nagrzewnica sie tą kompresją czyliu powietrzem zapowietrza i ciśnienie wywala płyn. A tak na marginesie wywala płyn bo sie gotuje ? czy jest w miare letni ?


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

bolek10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt lip 08, 2011 22:38

Re: leci woda,twarde węże o co chodzi????

Post autor: bolek10 » ndz lis 27, 2011 23:10

A kolega nize ma tez walnietą uszczelke pod głowicą. Układ ma wysokie ciśnienie bo przedostaje sie tam kompresja. Nagrzewnica sie tą kompresją czyliu powietrzem zapowietrza i ciśnienie wywala płyn. A tak na marginesie wywala płyn bo sie gotuje ? czy jest w miare letni ?


Wywala płyn przeważnie po zgaszeniu silnika, zawsze na drugi dzień jest kałuża pod autem.. Wymieniłem ostatnio uszczelkę w korku (oring) od zbiorniczka wyrównawczego ale nic nie pomogło.
Dodam też, że podczas wysokich obrotów silnika (czy szybkiej jeździe, ok. 90 km/h) nagrzewnica pracuje normalnie, grzeje jak cholera. Ale gdy tylko zwolnię, stoję pod światłami itp, już leci zimno (przez nagrzewnice nie przepływa płyn). Parownik na wolnych obrotach też jest ledwo ciepły. Chłodnica pracuje normalnie, wentylator również.

Czy też to będzie uszczelka pod głowicą ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości