Swap 1.8ABS na 2.0 2e faluje na jałowym

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jegor
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 552
Rejestracja: wt cze 30, 2009 20:47
Lokalizacja: DSR
Kontakt:

Swap 1.8ABS na 2.0 2e faluje na jałowym

Post autor: jegor » ndz lis 06, 2011 12:29

Witam

Niedawno zrobiłem kolejnego swapa z moim mk2 z 1.8 ABS na 2.0 2e. Zmieniłem odrazu bak i włozyłem od mk3 (pompka od 1.8) ale jak wbijam pierwszy bieg to idzie normalnie nic nie szarpie. Mam go na LPG i na LPG chodzi normalnie. Czy to wina pompki czy czego innego ?


MK II
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266085&start=0
LEGO Trucks
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=tito-anakin

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Swap 1.8ABS na 2.0 2e faluje na jałowym

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 06, 2011 12:36

jegor pisze:Czy to wina pompki
musisz mieć 3-barową, od 1.8 ABS masz 1-barową.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
jegor
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 552
Rejestracja: wt cze 30, 2009 20:47
Lokalizacja: DSR
Kontakt:

Swap 1.8ABS na 2.0 2e faluje na jałowym

Post autor: jegor » pn lis 07, 2011 12:53

yhy ale to dziwne bo jak mu wciskam to jedzie nic nie szarpie :/


MK II
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266085&start=0
LEGO Trucks
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=tito-anakin

alamakota
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt sty 19, 2010 01:35
Lokalizacja: wwa

Re: Swap 1.8ABS na 2.0 2e faluje na jałowym

Post autor: alamakota » pn lis 07, 2011 21:46

ten model jak nie będzie falował tzn że ci się popsuł



Awatar użytkownika
jegor
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 552
Rejestracja: wt cze 30, 2009 20:47
Lokalizacja: DSR
Kontakt:

Swap 1.8ABS na 2.0 2e faluje na jałowym

Post autor: jegor » wt lis 08, 2011 00:12

aha czyli ma falowac tak ?:D


MK II
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266085&start=0
LEGO Trucks
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=tito-anakin

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Swap 1.8ABS na 2.0 2e faluje na jałowym

Post autor: Paweł Marek » wt lis 08, 2011 10:07

to chyba miał być żart (albo manifestacja niemocy kolegi alamakota :) )
Zmień ta pompkę nie pomoże pomyślimy dalej, w każdym razie ja mam dwa auta z silnikami 2E i na żadne falowanie się nie zgodziłbym. Jeśli założenie właściwej pompki nie pomoże odezwij się pomyślimy.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
jegor
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 552
Rejestracja: wt cze 30, 2009 20:47
Lokalizacja: DSR
Kontakt:

Re: Swap 1.8ABS na 2.0 2e faluje na jałowym

Post autor: jegor » pn sty 02, 2012 00:16

Witam

Zmieniłem pompke i dalej faluja obroty na jałowym :/ Moze to być przepustnica i potencjometr ? ostatnio wymieniłem czujnik lecz nic nie ustawiałem bo nie wiem jak. Pomoc już mnie szkal trafia:/


MK II
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266085&start=0
LEGO Trucks
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=tito-anakin

nurek20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 02:33

Swap 1.8ABS na 2.0 2e faluje na jałowym

Post autor: nurek20 » czw sty 05, 2012 00:45

Kolego mi na falowanie pomogło wyregulowanie uchylenia przepustnicy tzn podpiełem miernik pod tps ,odkręciłem nakrętkę kontrującą pod linką gazu i śrubokrętem wyregulowałem ze napiecie na tps mam 0,65v u mnie to odpowiada luzowi że kartka papieru wychodzi z niewielkim oporem. Oczywiscie wczesniej wyczyściłem przepustnice z nagaru.



Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Swap 1.8ABS na 2.0 2e faluje na jałowym

Post autor: pancur0 » czw sty 12, 2012 17:46

U mnie było podobnie ( jeszcze jak silnik siedział w MK III )
jak go odpaliłem to na ssanie działał dobrze poczym spadał na 800 obrotów troche się rozgrzał i falował jak dziki.

Wiesz co pomogło ?
Wyciągnąłem krokowca i go dobrze wyczyściłem :)
Silnik odpalał pięknie i chodził baaaaaardzo równo, że aż mi się podobało ;)


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości