Obroty

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
peniek87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sie 05, 2010 17:52
Lokalizacja: Głubczyce

Obroty

Post autor: peniek87 » pt wrz 02, 2011 16:33

Witam, mam problem z obrotami, Golf II, 1.3 NZ. Obroty na luzie falują, podczas jazdy wszystko w porządku, zdarza się że przy gwałtownym hamowaniu silnik gaśnie. Co może być przyczyną i czy ma ktoś opis wszystkich urządzeń, czujników, pokręteł pod maska ?



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Obroty

Post autor: -=ren=- » pn wrz 05, 2011 14:42

podstawowe pytanie to czy jest LPG??
peniek87 pisze:opis wszystkich urządzeń, czujników, pokręteł pod maska ?
jako nowicjusz, musisz się zaopatrzyć w jakąś literaturę, nie musisz kupować drogich książek, może ktoś będzie miał AutoDate, albo jakiś Workshop, tam są częściowe informacje o "pokrętłach pod maską" poszukaj w necie cos na temat tego motorka. Wtedy też znajdziesz dużo informacji na temat jego bolączek...

generalnie wybłyskaj kody usterek i sprawdź pracę przepływomierza mechaniczną i elektryczną.


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
jakob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 297
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 17:34
Lokalizacja: bochnia
Kontakt:

Obroty

Post autor: jakob » pn wrz 05, 2011 20:44

peniek87 też tak miałem w moim Nz-cie. Po pierwsze sprawdź kopulke i palec a potem sonde.



Awatar użytkownika
peniek87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sie 05, 2010 17:52
Lokalizacja: Głubczyce

Obroty

Post autor: peniek87 » pn wrz 19, 2011 18:01

kopułka i palec nowe są, pół roku temu robione



Awatar użytkownika
adario38
Padre Preside
Padre Preside
Posty: 95
Rejestracja: pn sty 18, 2010 16:39
Lokalizacja: VWarszawa

Obroty

Post autor: adario38 » wt wrz 20, 2011 18:44

Przede wszystkim szczelnosc dolotu w kazdym miejscu ! i wszystkich rurek podcisnienia jakie wychodza z przepustnicy do aparatu zaplonowego,do filtra pow,do odsysania zbiornika paliwa przez ,do regulatora paliwa na listwie wtryskowej, i chyba o zadnym nie zapomniale.Tez z tym walczylem-kazde z tych przylaczy musi !! byc zupelnie szczelne-inaczej bedzie gasl


adario38 - ok,spoko i luzik,nie ma cisnienia,bez parcia na szkło, http://w112.wrzuta.pl/film/6BGZyUe8YuY/dire_straits_-_sultans_of_swing_live , i jeszcze to http://www.youtube.com/watch?v=d9jVaoJf-7o - kto tak dzis wymiata na wiosłach ?

Awatar użytkownika
peniek87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sie 05, 2010 17:52
Lokalizacja: Głubczyce

Obroty

Post autor: peniek87 » wt wrz 20, 2011 23:13

a jest możliwe że dlatego gaśnie i nierówno chodzi bo ta aluminiowa rura była z dziurą i została zaklejona taśmą materiałową ?
Obrazek



marko125-90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw lip 09, 2009 12:58
Lokalizacja: Jarosław

Obroty

Post autor: marko125-90 » śr wrz 21, 2011 09:31

Niet. Sprawdź dokladnie dolot, w szczególności odmę, lubi mieć tam przedmuchy, do tego wyczyść przepustnicę. Do sprawdzenia jeszcze niebieski czujnik temp. Jak to wszystko nie pomoże to trzeba sprawdzić przepływkę ;) Masz lpg?



Awatar użytkownika
peniek87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sie 05, 2010 17:52
Lokalizacja: Głubczyce

Obroty

Post autor: peniek87 » śr wrz 21, 2011 14:48

nie mam lpg



kopytko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: wt wrz 23, 2008 13:24
Lokalizacja: Modrzewie

Obroty

Post autor: kopytko » śr wrz 21, 2011 18:20

wyciągnij wtryski i sprawdz uszczelki , albo na odpalonym silniku psiknij w okolice wtrysków plakiem lub czyms podobnym , jak wzrosną obroty to uszczelki do wymiany na wtryskach lub na kolektorze dolotowym


Obrazek

marko125-90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw lip 09, 2009 12:58
Lokalizacja: Jarosław

Obroty

Post autor: marko125-90 » śr wrz 21, 2011 18:30

Na 90% jestem przekonany, że to przepustnica zabrudzona. Sam miałem identyczne objawy, falowanie obrotów od 600 do 1000rpm, gaśnięcie przy hamowaniu. Było sprawdzane wszystko co tylko możliwe i zbytniej poprawy nie było. Na koniec zdesperowany wyczyściłem przepustnicę i dopiero nastąpiła drastyczna poprawa. Zauważyłem też, że falowanie obrotów lubi się pojawiać po jeździe w deszczowe dni. Widocznie kable wilgotniały i było przebicie. Zamontowana osłona pod silnik z 1.8(zamiennik za 70zł, spisuje się świetnie, a obcierek miałem sporo) i spokój. Teraz regularnie czyszczę przepustnicę, sprawdzam drożność i szczelność odmy i wskazówka od obrotomierza ani nie zadrży :)



Awatar użytkownika
peniek87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sie 05, 2010 17:52
Lokalizacja: Głubczyce

Obroty

Post autor: peniek87 » pt wrz 23, 2011 14:54

Problem jak narazie rozwiązany, tak mi się wydaje, Wina była po stronie regulacji przepustnicy, odkręciłem lekko śrubę i obroty się wyrównały, jak narazie jest ok, dzięki za pomoc



Golfiarz3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt sie 12, 2011 10:48

Obroty

Post autor: Golfiarz3 » pn wrz 26, 2011 15:40

Jak słyszę o falujących obrotach to od razu ma myśl przychodzi mi przepustnica.



Awatar użytkownika
adario38
Padre Preside
Padre Preside
Posty: 95
Rejestracja: pn sty 18, 2010 16:39
Lokalizacja: VWarszawa

Re: Obroty

Post autor: adario38 » wt wrz 27, 2011 11:41

Golfiarz3 pisze:Jak słyszę o falujących obrotach to od razu ma myśl przychodzi mi przepustnica.
A mi oprocz tego nieszczelnosci w dolocie


adario38 - ok,spoko i luzik,nie ma cisnienia,bez parcia na szkło, http://w112.wrzuta.pl/film/6BGZyUe8YuY/dire_straits_-_sultans_of_swing_live , i jeszcze to http://www.youtube.com/watch?v=d9jVaoJf-7o - kto tak dzis wymiata na wiosłach ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości