Obroty
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Obroty
Witam, mam problem z obrotami, Golf II, 1.3 NZ. Obroty na luzie falują, podczas jazdy wszystko w porządku, zdarza się że przy gwałtownym hamowaniu silnik gaśnie. Co może być przyczyną i czy ma ktoś opis wszystkich urządzeń, czujników, pokręteł pod maska ?
Obroty
podstawowe pytanie to czy jest LPG??
generalnie wybłyskaj kody usterek i sprawdź pracę przepływomierza mechaniczną i elektryczną.
jako nowicjusz, musisz się zaopatrzyć w jakąś literaturę, nie musisz kupować drogich książek, może ktoś będzie miał AutoDate, albo jakiś Workshop, tam są częściowe informacje o "pokrętłach pod maską" poszukaj w necie cos na temat tego motorka. Wtedy też znajdziesz dużo informacji na temat jego bolączek...peniek87 pisze:opis wszystkich urządzeń, czujników, pokręteł pod maska ?
generalnie wybłyskaj kody usterek i sprawdź pracę przepływomierza mechaniczną i elektryczną.
Obroty
Przede wszystkim szczelnosc dolotu w kazdym miejscu ! i wszystkich rurek podcisnienia jakie wychodza z przepustnicy do aparatu zaplonowego,do filtra pow,do odsysania zbiornika paliwa przez ,do regulatora paliwa na listwie wtryskowej, i chyba o zadnym nie zapomniale.Tez z tym walczylem-kazde z tych przylaczy musi !! byc zupelnie szczelne-inaczej bedzie gasl
adario38 - ok,spoko i luzik,nie ma cisnienia,bez parcia na szkło, http://w112.wrzuta.pl/film/6BGZyUe8YuY/dire_straits_-_sultans_of_swing_live , i jeszcze to http://www.youtube.com/watch?v=d9jVaoJf-7o - kto tak dzis wymiata na wiosłach ?
-
- Użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 12:58
- Lokalizacja: Jarosław
Obroty
Niet. Sprawdź dokladnie dolot, w szczególności odmę, lubi mieć tam przedmuchy, do tego wyczyść przepustnicę. Do sprawdzenia jeszcze niebieski czujnik temp. Jak to wszystko nie pomoże to trzeba sprawdzić przepływkę Masz lpg?
Obroty
wyciągnij wtryski i sprawdz uszczelki , albo na odpalonym silniku psiknij w okolice wtrysków plakiem lub czyms podobnym , jak wzrosną obroty to uszczelki do wymiany na wtryskach lub na kolektorze dolotowym
-
- Użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 12:58
- Lokalizacja: Jarosław
Obroty
Na 90% jestem przekonany, że to przepustnica zabrudzona. Sam miałem identyczne objawy, falowanie obrotów od 600 do 1000rpm, gaśnięcie przy hamowaniu. Było sprawdzane wszystko co tylko możliwe i zbytniej poprawy nie było. Na koniec zdesperowany wyczyściłem przepustnicę i dopiero nastąpiła drastyczna poprawa. Zauważyłem też, że falowanie obrotów lubi się pojawiać po jeździe w deszczowe dni. Widocznie kable wilgotniały i było przebicie. Zamontowana osłona pod silnik z 1.8(zamiennik za 70zł, spisuje się świetnie, a obcierek miałem sporo) i spokój. Teraz regularnie czyszczę przepustnicę, sprawdzam drożność i szczelność odmy i wskazówka od obrotomierza ani nie zadrży
Re: Obroty
A mi oprocz tego nieszczelnosci w dolocieGolfiarz3 pisze:Jak słyszę o falujących obrotach to od razu ma myśl przychodzi mi przepustnica.
adario38 - ok,spoko i luzik,nie ma cisnienia,bez parcia na szkło, http://w112.wrzuta.pl/film/6BGZyUe8YuY/dire_straits_-_sultans_of_swing_live , i jeszcze to http://www.youtube.com/watch?v=d9jVaoJf-7o - kto tak dzis wymiata na wiosłach ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości